adserver kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: adserver
Új célzási lehetőséggel bővült az Adverticum AdServere
DataMe DMP néven bevezetett targetálási lehetőséggel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer.
Megduplázta az AdServerben felár nélkül kiszolgált fájlok méretét az Adverticum
Ezentúl akár 300 Kbyte is lehet azoknak a hirdetési kreatívoknak a fájlmérete, amelyeket Magyarország piacvezető médiaoldali adserver szolgáltatója felár nélkül szolgál ki. Az eddigi 160 Kbyte-os mérethatár megduplázásával az Adverticum jelentős árcsökkentést hajtott végre az interaktív hirdetéskiszolgálási piacon.
A Marquard Média saját online hirdetéskiszolgálásra vált
2015 júliusától a Marquard Média az Adverticum AdServerét használja a portfóliójába tartózó online felületek hirdetéseinek kiszolgálásához.
Sikeres online hirdetés-hatékonysági projektet zárt az Adverticum
Az Adverticum Zrt-nél sikeresen megvalósult az Új Széchenyi Terv keretében meghirdetett „Új innovatív online hirdetés-hatékonysági vizsgálatok fejlesztése” című projekt. A támogatásnak köszönhetően új mérő és hatékonyság vizsgáló eszközzel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer.
Az Adverticum hirdetéskiszolgáló és kereskedelmi Zrt. „rugalmas munkahelyek" projektje
Az Adverticum Zrt.-nél sikeresen megvalósult az Új Széchenyi Terv keretében meghirdetett „A munka és a magánélet összehangolását segítő munkahelyi kezdeményezések támogatása az Adverticum Zrt.-nél” című projekt. A cég az Európai Szociális Alapból 9 958 897 forint vissza nem térítendő támogatást nyert a projekt megvalósítására.
Big Data, Smart Data, Smart Information – innováció a hirdetések hatékonyságának mérésében
Az Adverticum Zrt. teljesen átalakította statisztika rendszerét. A nagy mennyiségű adat és kiszolgálás hívta életre a projektet, melynek célja többek között a korszerű statisztikai adatok mellett a hirdetéshatékonysági vizsgálatok biztosítása és egy rugalmasan skálázható rendszer megalkotása volt.
Új mérőeszközzel bővült az Adverticum AdServere
Új mérőeszközzel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer. A Custum Logger néven bevezetett termék, egy inventory mérő eszköz, mely segítségével pontosabban tervezhető a hirdetési felületek hasznosítása.
Külföldi piacokon erősít az Adverticum
A horvátországi Oglasnik és a szerbiai Infostud online kiadó vállalatok is az Adverticum AdServerét választották több milliós látogatottságú online portfolióik hirdetéseinek menedzselésére. Magyarország piacvezető médiaoldali adszervere szolgálja ki ezentúl az Infostud tíz weboldalából és az Oglasnik csoport öt médiumából álló felületeinek hirdetéseit.
Adverticum AdServer: The show must go on
Hogyan is fog ez kinézni? Mielőtt kinyomtatnánk egy szöveget, vagy táblázatot, megnézhetjük a nyomtatási képet előre, de hasonló funkciókat az online szolgáltatásokban nemigen találunk, lehetetlen is lenne mondjuk egy Google keresésénél előre betekinteni a találati oldalra... Most mégis egy ilyen betekintési lehetőségről adhatunk hírt: az Adverticum Showroomban a hirdetéstervezők előre megnézhetik, hogy miképp is mutatnak majd bannereik a weboldalakban.
Új AdMobile szolgáltatás az Adverticum AdServerében
Az „Innovációs eredmények hasznosításának támogatása KKV-k részére” című, az Új Széchenyi Terv keretében kiírt pályázaton elnyert támogatásnak köszönhetően új szolgáltatással bővül a hazai fejlesztésű hirdetéskiszolgáló rendszer, az Adverticum AdServer. Az új fejlesztés, amely a 7.964.330 Ft pályázati támogatás segítségével valósulhatott meg, az AdMobile nevet kapta, s ezzel a megoldással a mobil felületekre is szinte ugyanolyan egyszerű hirdetéseket kiszolgálni és mérni, mint az az asztali- és hordozható számítógépeken már megszokott.
Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
Idén, február elejétől az Indexet is képviselő CEMP Sales House is az Adverticum AdServerét használja a portfóliójába tartozó online médiumok hirdetéseinek kiszolgálásához. A magyar központú regionális online média vállalatcsoport közel 3 év után váltott a magyar fejlesztésű Adverticum AdServerre.
Adverticum AdServer 2.0 - Megújult külső után, gazdagabb funkcionalitás
A magyarországi online tartalomszolgáltatók túlnyomó többségének hirdetés-kiszolgálását végző Adverticum Adserver a designváltását követően funkcionalitásában is gazdagodott: az Adverticum AdServer 2.0 pontosabb szabályozást és kifinomultabb működést biztosít a felhasználók számára.
Ne kövess! - Az Adverticum AdServere támogatja a „Do Not Track” funkciót
A Stanfordi Egyetem kutatói és a Mozilla fejlesztői által indítványozott - a Mozilla Firefox-on kívül már más böngészőkben is elérhető "Do Not Track" (azaz "Ne kövess") - funkció lehetővé teszi az internetezők számára, hogy letiltsák az internetezési szokásaikkal kapcsolatos információk gyűjtését. Az Adverticum AdServere Magyarországon az elsők között támogatja ezt az ajánlást.
Találd meg a húsvéti tojást a hirdetés-kiszolgálóban!
A húsvéti nyuszi idén meglátogatta a legnagyobb magyarországi hirdetés-kiszolgáló szoftver, az Adverticum AdServer NG adminfelületét is, és arra járva számos meglepetést pottyantott maga után.
Havi 20 milliárd display-hirdetés
A tavalyi év közepén megélénkült a hagyományos display ("banner") hirdetési piac, legalábbis ezt mutatja az Adverticum Zrt. által most kiadott grafikon, amely szerint az Adverticum adserver által kiszolgált hirdetésmennyiség a havi 15 milliárdos értékről májusban elkezdett meredeken emelkedni, megközelítette a havi húsz milliárdot, és ezt a szintet őrizte nyáron is, sőt, majdnem az év végéig, csupán a Karácsonyt követő hirdetés-visszafogás miatt görbült valamelyest lefelé a grafikon vége.
Testre szabott reklámok: két év előny
Az Egyesült Államok egyik legnagyobb közösségi portálja, a MySpace a napokban tette közzé – mint azt az MTI is hírül adta -, hogy megkezdte a felhasználók profiljához igazodó reklámok kiküldését. Számunkra, magyarok számára a hír legnagyobb érdekessége nem is a tartalmában, hanem abban van, hogy a T-Online különféle rendszereiben - Freemail, IWIW – az Adverticum AdServer révén ez már két éve üzemszerű gyakorlat.
Mail Hungary: új online reklámkiszolgáló szolgáltatás
A Mail Hungary BannerBox márkanév alatt indította útjára a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet együttműködésével létrehozott új online reklámkiszolgáló szolgáltatását.
Adverticum: túl a napi nyolcmillión
Március 20-án először lépte túl kiszolgált hirdetésmennyiségben a 8 milliós számot az Adverticum Rt. adservere, s ezt a mennyiséget a Magyarországon működő más adserverek együttesen sem közelítik meg.
80 nap a telefonhálózat körül
Visegrádon A hazai távközlési liberalizáció többször is fókuszba került az Internethajó tanácskozáson. A Matáv előadásában tárgyaltakat a Hírközlési Főfelügyelet részéről Frischmann Gábor elnök egészítette ki, aki a Híf liberalizációval kapcsolatos bokros teendőiről beszélt. De előadást tartott többek között a Prím Média által alapított Adverticum vezetője, Kincses Anikó, aki a hirdetéskiszolgáló rendszer jelentőségéről beszélt, a Vivendi Telecom alternatív telefonszolgáltató képviselője és a sajtófigyeléssel foglalkozó Observer is.
Prím-portálszoftverek
A Prím Kiadó gyorsan népszerűvé vált online médiuma viszonylag hamar eltávolodott attól a modelltől, hogy a webre a papírújságok virtuális verziói kerüljenek fel. Kiépült a szakmai elmélyülést kínáló hír- és információszolgáltatást nyújtó Prím Online, amely hamarosan portálfunkciókkal és az olvasói igényeket más téren is kielégítő szolgáltatásokkal bővült. A portálfunkció alapjául szolgáló saját fejlesztésű szoftverek egy idő után önálló gazdasági tevékenységek elindítását is lehetővé tették, a Prím megkezdte ezek értékesítését, részben ASP-szolgáltatói formában, részben licencelve a szoftverek használati jogát.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.