Találd meg a húsvéti tojást a hirdetés-kiszolgálóban!
A húsvéti nyuszi idén meglátogatta a legnagyobb magyarországi hirdetés-kiszolgáló szoftver, az Adverticum AdServer NG adminfelületét is, és arra járva számos meglepetést pottyantott maga után.
Az adminfelület rejtett zugaiban elhagyott nyuszitojások és egyéb meglepetések egy részét a szemfüles felhasználók könnyedén felfedezhetik, a nehezebbeket viszont annyira elrejtették, hogy azok csak bizonyos billentyűkombinációk lenyomására, vagy különleges keresési feltételek megadásakor válnak láthatóvá.
A számítástechnikában húsvéti tojásnak, vagyis easter egg-nek nevezik az olyan rejtett, nem dokumentált üzeneteket, grafikákat, vagy a program viselkedésének szokatlan változását, amelyeket vicces szándékkal helyeztek el a kódban a program készítői. Az easter egg-ek általában akkor jelennek meg, amikor a felhasználó egy bizonyos, nem dokumentált parancssort, egérkattintást, billentyűparancsot vagy egyéb hasonló cselekvést hajt végre. (További tudnivalók az easter egg-ekről, valamint híres húsvéti tojások leírása megtalálhatók a Wikipedián).
Az Adverticum AdServer NG adminisztrációs felületének különböző zugaiban elhagyott easter egg-ek felkutatása az NG felhasználóira vár, de az sincs kizárva a játékból, aki nem rendelkezik hozzáféréssel a rendszerhez, már a Belépés oldalon (https://adsng-admin.adverticum.net/) is fel lehet fedezni egy-két kattintható húsvéti tojást.
Azok között, akik a kettintások eredményéről készített screen-shot-okat feltöltik az Adverticum Facebook oldalára, az Adverticum Support értékes nyereményeket sorsol ki, a fődíj egy ajándékkosár és egy kétnapos kétszemélyes welness-utalvány a Geréby Kúria Hotel és Lovasudvarba, de a május 6-áig tartó versenyben emellett hetente lehet különféle italokat és marcipándesszertet is nyerni.
Kapcsolódó cikkek
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Adverticum AdServer 2.0 - Megújult külső után, gazdagabb funkcionalitás
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- Különleges termékek és egy napig tartó akciók az első hazai Internetes Vásárlás Napján
- Ne kövess! - Az Adverticum AdServere támogatja a „Do Not Track” funkciót
- Live preview banner-teszt; avagy hirdetés csak Neked, csak itt, csak most
- Havi 20 milliárd display-hirdetés
- Belátunk a számok mögé!
- A magyar netezők több mint fele a Firefox böngészőket használja
- Hirdess online, megmondom, kit értél el
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Process Solutions: Mit várnak el a gazdasági vezetők és a cégvezetők a könyvelési szolgáltatójuktól?
A technológiai fejlődés és az üzleti környezet változásaival párhuzamosan a cégvezetők, vállalati döntéshozók elvárásai is folyamatosan változnak. Nemcsak a törvényi megfeleltetéssel kapcsolatos kötelezettségek betartását várják el könyvelőiktől, hanem stratégiai partnerséget és technológiai innovációt is.
Bemutatta legmodernebb újításait a Huawei Dubajban
Legújabb, innovatív viselhető-, audió- és irodai okoseszközeit mutatta be a Huawei a Dubajban rendezett nagyszabású nemzetközi eseményén.
Telefonunk tárhelye kihat készülékünk működésére
A technológia fejlődésével egyre nagyobb jelentősége van az okostelefonok tárhelyének. Az egyre jobb minőségű képek és videók, a komplex alkalmazások és az MI megoldások mind egyre inkább csak igénylik a tárhelyet. Ugyan a HONOR eszközei kifejezetten magas tárhellyel érkeznek, mi magunk is tehetünk azért, hogy a legtöbbet hozzuk ki belőlük.
Vissza a valóságba a Nokia 3210-zel
25 évvel az eredeti megjelenése után a Human Mobile Devices (HMD) idén újra elhozza a legendás Nokia 3210-et – most megújult, izgalmas "Y2K" arany, tengerkék és sötétszürke színekben. A cél pedig ezúttal sem más, mint összekötni az embereket – csakhogy ezúttal a képernyőtől való elszakítással.
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.