marketing kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: marketing

Olimpiai aranyérmesekkel ünnepeltek a marketing és üzleti szféra képviselői

Szeptember 19-én a MÜPA-ban rendezték meg az idei Marketing Summitot, amely rekordszámú, több mint 2000 marketingszakembert és üzleti döntéshozót vonzott. A résztvevők összesen négy teremben követhették nyomon a több mint 150 neves hazai és nemzetközi előadó prezentációit. 

2024. szeptember 27. 13:15

Átadták az idei Green Pledge védjegyeket

Idén második alkalommal kerültek átadásra az ÖRT, az MMSZ és a MAKSZ által életre hívott Green Pledge pályázat védjegyei. A reklámszakma környezettudatosságát hangsúlyozó kezdeményezés idei díjazottjai: az Alfa Vienna, az Artificial Group, a Henkel, a K&H, a Kia, a Mastercard, a Mediator, a Neo Interactive, a reNEW Technologies, a SPAR, az Uniomedia, a Well PR és a Yettel. Az elismeréseket szeptember 19-én, a MÜPA-ban megrendezésre került Marketing Summiton vehették át a díjazott cégek képviselői. 

2024. szeptember 23. 15:13

Megvannak a Marketer of The Year hazai jelöltjei

A legnagyobb hatású, legeredményesebb marketingesek elismerése céljából új díjat alapított a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A szakmai zsűri ajánlása alapján, az idén először szervezett díj jelöltjei: Balogh Barbara (Velux), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Beke Zsuzsa (Richter), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Pantl Péter (MOL Group). A “Marketer of The Year” exkluzív díjat szeptember 19-én a Marketing Summiton adják majd át. Az elismerés valódi különlegessége az, hogy annak első helyezettje képviseli Magyarországot a European Marketing Confederation által szervezett, 2025-ös “European Marketer of The Year Award”-on.

2024. szeptember 16. 16:57

A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért

A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért utánpótlásprogramja első lépéseként jelképes regisztrációs díj ellenében elérhető Summit Youth jegyekkel várja a 25 év alatti, szakmai felsőoktatásban tanuló hallgatókat az idei Marketing Summiton. Az utánpótlásprogram alapvető célja, hogy a jövő szakmai generációja megismerje az aktuális trendeket, kihívásokat és az arra adandó gyakorlati válaszokat. A Marketing Summit Youth, mint a jövő marketingeseinek csúcstalálkozója pedig végső soron vonzóbbá teheti a hazai márkákat és ügynökségeket is a fiatal tehetségek számára.

2024. július 14. 10:18

Javuló kiskereskedelem, hulló kkv-k: mit tehetnek a cégek?

A KSH adatai szerint az év első öt hónapjában javult a fogyasztás. Bár még mindig nem éri el a 2021-es év átlagát, májusban már 3,6 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom* az előző év azonos időszakához képest. Az éves növekedés a fogyasztói bizalom erősödését vetíti előre, ugyanakkor a megváltozott fogyasztói magatartás miatt a vásárlók még mindig óvatosak, ami változást követel a cégektől is.

2024. július 10. 13:26

Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról

A Marketing Summit témái idén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által jegyzett European Marketing Agenda pilléreire épülnek. A szakma elismert hazai és nemzetközi szakértői a legújabb marketing, kommunikációs és üzleti trendek, illetve kihívások sikeres megválaszolásán túl a technológiai és AI megoldások eredményes implementációjára is kitérnek majd az eseményen. A Summit Díjátadó Est keretében pedig öt szakmai díj elismeréseit adják át majd a reggeltől késő estig tartó rendezvényen, amelyet szeptember 19-én, a MÜPA-ban tartanak.

2024. június 24. 14:58

Már tizedik éve lehet pályázni a Városmarketing Díjra

Májusban elindult a városmarketing „gyémántok” szakmai elismerések gyűjtése! A tizedik alkalom egy hosszabb pályázati időszakot ölel fel, mert a díj is csatlakozik a Magyar Marketing Szövetség februári díjátadó gálaestjéhez, így a pályázatok egészen 2024. december 31-ig folyamatosan beadhatóak a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet versenyére. 

2024. május 23. 21:14

Májusban indul az első SMP Marketing Masters kurzus!

A Magyar Marketing Szövetség elhozza a hazai szakemberek és marketingtevékenységet végzők számára a legszínvonalasabb stratégiai, kreatív, digitális, illetve technológiai tudásbővítő kurzusokat. Az SMP Masters magyar nyelvű, programsorozat összesen 5, egyenként 2 napos tematikus kurzusból áll.

2024. április 16. 11:41

A skizofrén marketing korszaka

Bejelentették az idei Marketing Summit témáit, amely ezúttal nagyrészt az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által összeállított European Marketing Agenda pilléreire épül, így terítékre kerülnek a márkamenedzsment, a marketingtaktika, a digitalizáció, valamint az AI alkalmazásának fő kérdései. Az európai szintű felmérés eredményein túl, egy több mint 30 meghatározó hazai marketing és kommunikációs szakemberből álló programalkotó grémium véleménye is támogatta az idei program összeállítását.

2024. április 9. 19:55

Az AI önmagában kevés a sikerhez a marketingben

A mesterséges intelligencia (AI) technológia rohamos fejlődése és alkalmazása a marketing világában jelentős paradigmaváltást hozott. Napjainkban az AI nem csupán egy új eszköz a marketingesek kezében. 

2024. április 7. 14:25

2024-ben teljesen megújul a Magyar Marketing Szövetség képzési rendszere

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén megújítja képzési rendszerét, amely keretén belül szakmai partnerével, az SMP Magyarországgal közösen elhozza a hazai szakemberek és marketingtevékenységet végzők számára a legszínvonalasabb stratégiai, kreatív, digitális, illetve technológiai tudásbővítő kurzusokat, amelyek sikeres elvégzése egyedülálló módon szakmai minősítést is jelent a 2024 őszén induló SMP licencprogram keretén belül. Az MMSZ megújuló edukációs kínálatának első elemei a május elején induló SMP Marketing Masters kurzusok, amelyeket a hazai marketing és kommunikációs szakma elismert vállalati szakemberi tartanak.

2024. március 21. 11:36

Szabó Béla a European Marketer of the Year 2024 döntősei között

Szabó Béla, a Magyar Telekom BrandComms Directora bejutott az európai marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation (EMC) European Marketer of the Year 2024 Díjának döntősei közé. A szakembert az EMC tagjaként a Magyar Marketing Szövetség nevezte az elismerésre.

2024. március 11. 16:04

Marketing és kommunikációs trendek 2024

A 2016. év végén alakult, és a Magyar Marketing Szövetség exkluzív szakmai közösségeként működő Marketing Döntéshozók Klubja idén immár nyolcadik alkalommal gyűjti össze azt, hogy mi várható a marketing és kommunikáció területén az előttünk álló esztendőben. Tizenegy, különböző szektorokból érkező hazai marketing és kommunikációs döntéshozó nyolc kérdéscsoport mentén, összesen huszonöt témakörben összegezte azt, hogy hogyan reagálhatunk eredményesen a fogyasztói, technológiai, gazdasági és a társadalmi környezet aktuális kihívásaira.

2024. január 22. 19:33

Hogyan irányítsuk az ünnepi marketinget 2024-ben az üzenetküldő alkalmazásokkal?

A nyüzsgő ünnepi szezonban a vállalkozások minden lehetőséget megragadnak – legyen szó karácsonyi kampányokról, újévi eladásokról vagy az úgynevezett "ötödik negyedév" kihasználásáról: a karácsonyi ünnepek és a január vége közötti időszakról, amikor a fogyasztók még mindig kiemelkedő vásárlási szándékkal rendelkeznek a visszaküldött termékekből és ajándékkártyákból megmaradt összeggel. Ez az időszak ideális az értékesítés ösztönzésére irányuló stratégiák kialakítására, amelyek a 2024-es ünnepek alatt – beleértve a holdújévet, a Valentin-napot, a húsvétot, az anyák napját és még sok más ünnepet – a vállalkozások javát szolgálják.

2023. december 16. 13:42

A kkv-k harmada használ mesterséges intelligenciát a marketingjében

Év elején, amikor a mesterséges intelligencia (MI) széles körben elérhetővé vált a kis- és középvállalkozások számára, senki sem számított arra, hogy az új technológia ilyen gyorsan elterjed. Egy friss kutatás szerint mára minden harmadik kkv alkalmazza az MI-t marketingcélokra, ezzel az eszköz gyorsan bekerült a legnépszerűbb marketingeszközök közé.

2023. november 23. 11:25

Így manipulálhatja a döntéseinket az AI

A mesterséges intelligencia és a robotok már most is nélkülözhetetlenek az online hirdetések világában, és a jövőben további lehetőségeket és fejlődést hoznak majd az iparág számára. Noha érdemes az új fejlesztéseket figyelni, mint a hangalapú keresés elterjedése és a kiterjesztett valóság (AR), a szakember azonban arra figyelmeztet, hogy az érzelmi döntéshozatalt manipuláló AI által generált hirdetésekkel érdemes kritikusnak lennünk.

2023. november 12. 15:40

Az MMSZ csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek hálózatához

A European Marketing Confederation (EMC) örömmel jelentette be, hogy a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) 11. tagként csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek kohéziós európai hálózatához.

2023. október 4. 12:47

Technológia-imádó vállalkozó anyuka Az Év Marketingese

A veszprémi Sóskuthyné Mészáros Mira lett Az Év Marketingese. A fiatal vállalkozónő példátlan gyorsasággal alkalmazza a legújabb technológiai újdonságokat a marketingjében, mellyel kiemelkedett a piaci versenyből. A 16. Marketing Szuperkonferencia keretében megrendezett verseny, idén először élő online közvetítésen is követhető volt a Facebookon.

2023. szeptember 23. 13:55

Minden eddiginél több reklámot kaphatunk e-mailen a jövőben

10 évvel ezelőtt is volt, aki az e-mail marketing halálát vetítette előre, ezzel szemben még mindig ez a legjobb megtérüléssel rendelkező online marketing eszköz a cégek kezében. 

2023. szeptember 10. 14:36

A Httpool by Aleph lett a Microsoft Advertising közép- és kelet-európai képviselője

A Httpool by Aleph, a világ egyik vezető digitális hirdetésekkel foglalkozó vállalata képviseli mostantól a Microsoft Advertising-ot 23 közép- és kelet-európai országban*, köztük Magyarországon is. A cég a Microsoft Advertising kampányainak kezeléséért lesz felelős kereső, felhasználói és vásárlási termékeken keresztül.

2023. augusztus 22. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.

2024. szeptember 29. 15:24