Viber kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Viber

A Rakuten Viber visszatér a Formula E-be

A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális vezetője örömmel jelenti be, hogy az ERT Formula E csapattal kötött új partnerség révén visszatér az ABB FIA Formula E World Championshipbe.

2024. május 11. 15:36

A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára

A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl. 

2024. május 7. 20:30

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.

2024. április 24. 11:38

A csoportos beszélgetéseket összegzi a Rakuten Viber új, MI-alapú funkciója

A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális piacvezetője az OpenAI technológiáját felhasználva elindított egy mesterséges intelligenciával vezérelt beszélgetés összegző funkciót. A szolgáltatás a csoportos csevegések olvasatlan üzeneteinél hasznosítható. A több millió felhasználó igényeinek megfelelően kifejlesztett funkció zökkenőmentes és gyors megoldást kínál arra, hogy a csevegésben lévő akár 100 olvasatlan üzenetből a lényeges információkat egy tömör összefoglalóba sűrítse.

2024. április 10. 21:07

Testreszabható mappákat vezet be a csevegésekhez a Rakuten Viber

Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció globális vezetője, elindítja a csevegőmappákat, amelyek lehetőséget nyújtanak a felhasználók számára, hogy gyorsan megtalálják a konkrét beszélgetéseket, és javítsák a kommunikációjuk kezelését. A felhasználói kényelmet szem előtt tartva tervezett csevegőmappák egyszerűsítik a csevegések szervezését azáltal, hogy lehetővé teszik a témák, csoportok vagy személyek szerinti könnyed kategorizálást.

2024. március 7. 20:33

Hercegnő vagy szuperhős? Így ünneplik a magyar családok a farsangot

A karácsonyi és újévi szezon végezetével, újabb ünnepségek hada vár ránk. Ezt az időszakot hagyományosan vidám esküvők, bálok, mulatságok, ünnepélyek jellemzik, amelyek január 6-án kezdődnek és több hétig, egészen a nagyböjtig tartanak. Idén a farsang február 13-val zárul, mellyel a magyarok elűzik a telet és a hideget, és felkészülnek a színes, vidám tavaszi hónapokra.

2024. február 10. 16:17

Ilyen volt a Viber 2023-as éve

A Rakuten Viber, a platformokon átívelő üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció egyik globális vezetője rekordszámú új funkció megjelenésével zárja a 2023-as évet, megerősítve elkötelezettségét a felhasználók kiszolgálása, a márkák üzleti céljainak elérésében való támogatása, és a következő generációs szuperapp ökoszisztéma megerősítése iránt.

2024. január 31. 13:00

Hogyan irányítsuk az ünnepi marketinget 2024-ben az üzenetküldő alkalmazásokkal?

A nyüzsgő ünnepi szezonban a vállalkozások minden lehetőséget megragadnak – legyen szó karácsonyi kampányokról, újévi eladásokról vagy az úgynevezett "ötödik negyedév" kihasználásáról: a karácsonyi ünnepek és a január vége közötti időszakról, amikor a fogyasztók még mindig kiemelkedő vásárlási szándékkal rendelkeznek a visszaküldött termékekből és ajándékkártyákból megmaradt összeggel. Ez az időszak ideális az értékesítés ösztönzésére irányuló stratégiák kialakítására, amelyek a 2024-es ünnepek alatt – beleértve a holdújévet, a Valentin-napot, a húsvétot, az anyák napját és még sok más ünnepet – a vállalkozások javát szolgálják.

2023. december 16. 13:42

Budapest fókuszú ünnepi eszközök a Viberen

Az izgalmas offline események mellett a Viberen aktuális matricák, ünnepi kártyák és egy szórakoztató kvíz bot is elérhető, amely az ünneplést egy egészen új digitális szintre emeli.

2023. november 17. 19:16

Magyar márkanagykövetet választott a Viber

A Rakuten Viber, az üzenetküldő és hangkommunikációs szolgáltatások globális vezetője bejelentette, hogy márkanagyköveti együttműködést indít a népszerű színésznővel és közösségi média influencerrel, Nyári Diával. Számos sikeres nemzetközi együttműködés után a Viber most először döntött úgy, hogy magyar tartalomgyártóval dolgozik együtt, a közös cél pedig a platform folyamatosan fejlődő és bővülő funkcióiról és lehetőségeiről történő kommunikáció.

2023. október 9. 19:50

E-kereskedelmi útmutató: Hogyan növelhetjük a konverziót és az eladásokat az üzenetküldő alkalmazásokkal?

Bár az üzenetküldést általában hétköznapi, kötetlen beszélgetésekhez társítják, mára a marketing és a kereskedelem szempontjából is nagyszerű csatornává vált.

2023. szeptember 29. 14:21

Diákoknak és tanároknak is jó választás a Viber

Újra elkezdődött az iskola, de ahelyett, hogy visszatérnél a régi rutinodhoz – itt az ideje, hogy kialakíts egy újat, amely jobban igazodik az igényeidhez. A Viber segíthet abban, hogy rendszerezett maradj, ne felejts el semmit, ne maradj le semmiről, és közben jól érezd magad.

2023. szeptember 8. 16:17

Így készülnek a magyarok az augusztus 20-i hétvégére

A Rakuten Viber, az egyik vezető globális üzenetküldő alkalmazás idén is megemlékezik a magyar államalapításról, hogy a felhasználói a platform kifejező digitális eszközeivel köszönthessék egymást. Az augusztus 20-i hétvége előtt elérhetővé válik többek között egy Lencse, mely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy felpróbálják a koronát és ünnepi hangulatba kerüljenek. 

2023. augusztus 17. 14:36

Így tartsd a kapcsolatot a közönségeddel, anélkül, hogy túlterhelnéd őket

Az internetfelhasználók közel 95%-a használ csevegő és üzenetküldő alkalmazásokat világszerte, így ezek tökéletes helyszínt biztosítanak a márkák számára a célközönségük eléréséhez. Hogyan lehet megtalálni a megfelelő egyensúlyt a márkaajánlatok népszerűsítésére, hogy az elérje a célját, de ne legyen tolakodó? Vizsgáljuk meg a kiegyensúlyozott üzenetküldő marketing megközelítés legjobb gyakorlatait.

2023. július 28. 11:24

Szövegtől videóig: így használhatja a pénzügyi ágazat az üzenetküldő alkalmazásokat

A mai rohanó digitális korban az üzenetküldő alkalmazások a mindennapi kommunikáció szerves részévé váltak. A kommunikációs csatornákban bekövetkezett váltás a pénzügyi ágazat számára sem maradt észrevétlen – számos bank és pénzintézet felkarolta a csevegőalkalmazásokban rejlő lehetőségeket az ügyfelekkel való kapcsolattartás és az innovatív szolgáltatásnyújtás érdekében. Egy évtizeddel ezelőtt még az a gondolat is elrugaszkodónak tűnt, hogy valaki a bankjától egy emojit tartalmazó üzenetet kapjon; mégis, ma itt vagyunk, és hihetetlen fejlődésnek lehetünk tanúi abban, ahogyan a pénzintézetek az ügyfeleikkel kapcsolatba lépnek.

2023. július 18. 17:30

A mindent kézben tartó esküvőszervező

A nyár beköszöntével elérkezett az esküvőszezon is. Napjainkban megfigyelhető az a tendencia, hogy egyre több pár dönt úgy, nem fogad hivatásos szakembert, hanem egyedül vág neki a szervezésnek. Ennek számos oka lehet, de mivel még sosem volt ennyire drága a boldogító igen, mint most, legtöbben a költségek csökkentése miatt döntenek úgy, hogy inkább esküvőszervező nélkül birkóznak meg a feladattal.

2023. július 8. 11:47

Mobiltelefonokon érkezik a bankolás jövője

A következő évtizedben az Y és a Z generáció válnak a bankok legfontosabb célcsoportjaivái, mivel várhatóan közel 70 billió dollárnyi vagyon száll rájuk szüleiktől. Mit jelent ez a bankszektor számára? Először is azt, hogy gyorsan kell digitalizálódnia. Az újabb generációk szülöttei számára a mobiltelefonok kiemelt fontossággal bírnak: gyors, kényelmes és könnyen navigálható hozzáférést szeretnének a szolgáltatásokhoz. Mivel az Y és a Z generáció közel fele online szeretne hozzájutni a szükséges információkhoz, a banki szolgáltatások iránti elvárásaik eltérnek a szüleikétől.

2023. május 31. 12:45

Legyél hatékonyabb és motiváltabb a munkahelyeden és otthon is ezzel az új módszerrel

Egy magyar pszichológus mesterséges intelligencia által vezérelt chatbot coaching megoldást fejlesztett ki, amely kizárólag a Viberen érhető el, és segít abban, hogy koncentrált, lelkes és kreatív maradhass.

2023. május 15. 18:40

A magyar Viber felhasználói számára minden nap anyák napja

Az anyák napja remek alkalom arra, hogy örömet szerezzünk az anyukáknak, és még jobban kifejezzük hálánkat odaadásukért és gondoskodásukért. Mivel az anyák napját a világ különböző országaiban másképp ünneplik, a Viber szerette volna megtudni a magyarországi felhasználóitól, hogy ez a fontos nap hogyan jelenik meg náluk a platformon történő kommunikációban.

2023. május 6. 14:58

5 digitális tipp a kiskereskedők és az e-kereskedelemben dolgozók számára

A mai, rendkívül versenyorientált e-kereskedelmi környezetben a kiskereskedőknek minden rendelkezésükre álló eszközt fel kell használniuk ahhoz, hogy kapcsolatba lépjenek vásárlóikkal, növeljék az eladásokat, és felülmúlják versenytársaikat. Vessünk közelebbi pillantást arra, hogyan használhatják ki a vállalkozók a digitális és technológiai lehetőségeket az e-kereskedelemben! 

2023. április 27. 14:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell. 

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

E hét végéig még kedvezményes áron lehet hozzájutni a közelgő XX. E-kereskedelmi konferencia belépőjegyeihez, amelynek helyszíne az esztergomi Grand Hotel, időpontja pedig 2024. június 6-7.

2024. május 17. 14:47