chatbot kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: chatbot

Mi rejlik a chatbotok „fejében”? – A mesterséges intelligencia rejtett működése
A mesterséges intelligencia (MI) egyre több feladatban segít a mindennapjainkban, de vajon mi történik egy chatbot „fejében”, amikor válaszol egy kérdésre vagy végrehajt egy utasítást? Többek között erre a kérdésre keres választ a Szegedi Tudományegyetem Mesterséges Intelligencia Kompetencia Központjának kutatása, amely áprilisban indul az amerikai Rutgers Egyetem és a német Ludwig-Maximilians-Universität közreműködésével. A kutatás célja, hogy jobban megértsük a generatív nyelvi modellek működését, és ezzel hozzájáruljunk a technológia biztonságosabb és hatékonyabb alkalmazásához.

A mesterséges intelligencia segít könyvet választani a Bookline oldalán
A mesterséges intelligencia e-kereskedelemben betöltött jelentősége a következő években jelentősen nő majd – derül ki a Market Research előrejelzéséből. A globális trendekre reagálva a Bookline-nál mostantól mesterséges intelligencia segíti a gazdag könyvválasztékban tájékozódni kívánó olvasókat. A piacvezető online könyvkereskedő egyedülálló megoldása legalább olyan hatékony segítséget nyújt, mintha egy, a köteteket jól ismerő bolti eladótól kérnénk segítséget.

Egy speciális Viber chatbot hasznos tippekkel és a legjobb gyakorlatokkal segíti a felhasználókat
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció egyik globális vezetője tájékoztató kampányt indított, hogy segítse a felhasználókat az adatvédelemmel és az online biztonsággal kapcsolatos ismeretek megszerzésében. A kezdeményezés részeként a Rakuten Viber Magyarország csatornáján nemrégiben indított helyi felmérés érdekes betekintést engedett a magyar online szokásokba, és alátámasztotta, hogy szükség van egy olyan asszisztensre, amely gyakorlatias adatvédelmi tippeket ad a felhasználóknak.

Jelentős fejlesztési potenciál rejlik a magyar vállalatok ügyfélszolgálati folyamataiban
Gőzerővel fejlesztik a cégek ügyfélszolgálati folyamataikat, így már átlagosan legalább négy különböző csatornán lehet elérni a nagy ügyfélforgalmat bonyolító magyar vállalatokat – állapította meg a KPMG friss magyarországi kutatásában.

Elérhető a Google Gemini ultra változata a Gemini Advanced
Elérhetővé vált a Google legfejletteb AI rendszere a Google Gemini ultra változata. Magyarországról 8790 Ft havi díj mellett elérhető, 2 hónapos ingyenes próbaidőszakkal, az eredeti hírek szerint csak anygol nyelven, de úgy tűnik magyar nyelven is kommunikál.

Gyorsabb és hatékonyabb lett az eMAG ügyfélszolgálat a hibrid chatbot bevezetésével
Az eMAG ügyfélszolgálatát felkeresők gyakran olyan információkat kérnek, amit egy chatbot is könnyedén megválaszol. A hibrid rendszer tesztüzeme hónapok óta működik, az e-kereskedelmi óriás levonta az első következtetéseket: hatékonyabb és gyorsabb így a válaszadás, hogy az embereknek csak az összetettebb problémákkal kell foglalkoznia. Közel 100 százalékos a válaszadási ráta, miközben az ügyfélszolgálatnak is könnyebb a dolga.

Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

Legyél hatékonyabb és motiváltabb a munkahelyeden és otthon is ezzel az új módszerrel
Egy magyar pszichológus mesterséges intelligencia által vezérelt chatbot coaching megoldást fejlesztett ki, amely kizárólag a Viberen érhető el, és segít abban, hogy koncentrált, lelkes és kreatív maradhass.

5 digitális tipp a kiskereskedők és az e-kereskedelemben dolgozók számára
A mai, rendkívül versenyorientált e-kereskedelmi környezetben a kiskereskedőknek minden rendelkezésükre álló eszközt fel kell használniuk ahhoz, hogy kapcsolatba lépjenek vásárlóikkal, növeljék az eladásokat, és felülmúlják versenytársaikat. Vessünk közelebbi pillantást arra, hogyan használhatják ki a vállalkozók a digitális és technológiai lehetőségeket az e-kereskedelemben!

ChatGPT mint fegyver? Az ESET szerint elhárulnak a nyelvi akadályok a csalók elől, de azért marad 10 árulkodó jel
Világszerte rohamléptekkel nő a ChatGPT népszerűsége, amely mindössze két hónappal az elindítása után már 100 millió havi aktív felhasználóval rendelkezik. Az ESET kiberbiztonsági szakértői azonban felhívják a figyelmet arra, hogy a médiában megjelenő hírek csupán az alkalmazás intelligens válaszokat generáló tulajdonságát emelik ki, miközben egy veszélyesebb valóságot rejtenek el a fogyasztók elől. Ugyanis a csalók visszaélhetnek a chatbottal (amely már a Bing keresőmotorba is beépült), így elősegíthetik hogy viszonylag alacsony költséggel, automatizált módon lehessen tömeges csalási kampányokat létrehozni, ez pedig az eddigieknél is meggyőzőbb adathalász-támadások új hullámát idézheti elő.

Európai szinten is élen jár HR-digitalizációban a magyar WHC Csoport
A magyar WHC Csoport már évek óta használ kommunikációs folyamataiban professzionális mesterséges intelligencia-megoldásokat. Néhány hónappal ezelőtt vezette be a vállalat legújabb chatbotját, mely a külföldről érkező munkavállalók koordinálását és a velük való mindennapi kapcsolattartást könnyíti meg. A cég emellett mind hazai, mind európai szinten élen jár az elektronikus aláírás munkaügyi folyamatokban való alkalmazásában, melyeket így mára szinte teljesen automatizált.

Tényleg szakmák szűnhetnek meg a ChatGPT miatt?
Sokakban bámulatot kelt, mások a munkahelyüket féltik az egész világot néhány hét alatt meghódító ChatGPT miatt. A mesterséges intelligenciával megtámogatott szövegalkotó robot akár emberek által végzett feladatokat is képes lehet hatékonyan átvenni, de Gál Kristóf vállalkozófejlesztő szakember szerint pánikra nincs ok. Mint mondta, hiba lenne a cégek részéről, ha innentől kizárólag a ChatGPT-re támaszkodnának a szövegalkotásnál, az ilyen típusú tartalmakból ugyanis hiányzik a lélek, könnyen felismerhetőek, ráadásul a Google is szankcionálja azokat.

Bing ChatGPT: első tapasztalatok teljes hozzáférés után
A mai napon teljes hozzáférést kaptam a Bing ChatGPT-jéhez. Ebben a cikkben megírom az első tapasztalataimat. Előre bocsátom: döbbenetes élmény volt és forradalmi változásokat hozhat az interneten véleményem szerint.

A Google vezérigazgatója jelentette be a Google Bard indulását
A cég hivatalos blogoldalán közzétett nyilatkozat szerint a Google Bard egyelőre felhasználók válogatott csoportjának lesz elérhető, de heteken belül a széles nyilvánosság számára is megnyílik majd.

A Codecool programozóiskola ügyfélszolgálata is a Talk-a-Bot rendszerét használja
Március óta közel 1000 érdeklődő tette próbára Coolbotot, a Codecool Programozóiskola chatbotját. A magyar Talk-A-Bot által fejlesztett chatbot hamarosan a Codecool osztrák és román iskoláinál is tehermentesíti a helyi ügyfélszolgálatot, ami az elmúlt időben tapasztalt érdeklődési hullám miatt kifejezetten előnyös mind a cégnek, mind a tanfolyam iránt érdeklődőknek.

Népszerű a bécsiek körében a város chatbotja, a WienBot
2021-ben összesen 2,3 millió választ adott az osztrák főváros chatbotja, a WienBot. Ezzel a bécsiek egyik legfontosabb információforrásává nőtte ki magát. A legtöbben a koronavírus-járvánnyal kapcsolatban fordultak hozzá.

Háromból két vállalat már használ chatbotokat
Az európai vállalatok közel kétharmada már használ chatbotokat, és ez a szám egyre csak nő – derült ki az EOS csoport által 14 európai piacon végzett felmérésből.

Chatbottal szurkol a magyar válogatottnak a Burger King
Chatbot alapú EB tippjátékot hozott létre a Burger King a labdarúgás kedvelőinek. A jól ismert gyorsétteremlánc a magyar válogatott 2021-es EB szereplésére időzítve indította útjára az online szurkolás új eszközét. A hazai piacon még innovációnak számító chatbot játékkal a Burger King az EB iránt elkötelezettek számára kívánt gesztust gyakorolni.

Vanda már chatelni is tud
A Telekom ügyfelei már megszokhatták, hogy évek óta Vanda, a virtuális asszisztens fogadja hívásaikat a 1414-es ügyfélszolgálati telefonszámon. 2018 nyara óta már minden beérkező hívást a mesterséges intelligencia alapú, magyarul beszélő Vanda fogad, kiváltva ezzel a hagyományos nyomógombos menürendszert, az IVR-t (Interactive Voice Response).

Az SAP chatbotja segíti a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatát
Az egy évvel ezelőtti lezárások idején debütált a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatán az a chatbot, ami a leggyakrabban felmerülő kérdésekre adja meg a választ, a munkatársak tehermentesítésével. Az átlagosan heti 900 beérkező kérdés között a gyakorlatiastól a trágárig mindenféle akadt. Az első évi tapasztalatok birtokában folyamatosan bővül a rendszer által felismert kérdések és javasolt válaszok köre, idővel pedig a fogyasztó azonosításával még komplexebb feladatok elvégzésére is alkalmas lehet.
Cikkgyűjtő
További híreink
Új szakértő irányítja a Yettel digitális fejlesztéseit
Deák Richárd a Yettel Magyarország vezetői csapatának új tagja, a Digital Tribe (Digitális Fejlesztési Igazgatóság) vezetőjeként a vállalat digitális felületeinek tervezéséért és fejlesztéséért felel.
Diákötletek, amelyek jobbá tehetik a világot
Május 30-án tartották a „Megoldások a holnapért” jubileumi döntőjét, ahol idén is kiemelkedő ötletekkel mutatkoztak be a fiatal tehetségek. Az első helyezést a PrepBook csapat nyerte el: interaktív könyvükkel az autizmus spektrumzavarral élő gyermekeket segítik abban, hogy felkészülten és kevesebb szorongással érkezhessenek az orvosi vizsgálatokra.