e-kereskedelem kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: e-kereskedelem

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

Bejelentették, hogy 2022. február 17-én rendezik meg a Lurdy Házban Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciáját. Az Ecommerce Expo 2016 óta a magyar internetes kereskedelem csúcstalálkozójának számít, élvonalbeli előadókkal, jövőt formáló trendekkel, mindenki egy helyen, aki számít a magyar e-kereskedelemben.

2022. január 12. 15:07

Támogatói szerepkörbe került az e-kereskedelem egyik fő képviselője

Elkezdeni az álom megvalósítását ma már jóval könnyebb, mint korábban, de még egyszerűbb, ha segítség is érkezik hozzá. A 2011-ben indult Shoprenter azzal a céllal jött létre, hogy segítse a kereskedőket a minél hatékonyabb online értékesítésben. A cég januártól a Cápák között műsor kiemelt stratégiai partnere lesz.

2021. december 20. 12:17

Az online gyógyszerforgalmazás mellett szállt síkra az Ecommerce Hungary

Egy új törvénymódosítás alapján 2022. január 1-től már kizárólag a gyógyszertárak szakdolgozói szállíthatnak házhoz vény nélküli gyógyszereket, így csomagküldés útján jövőre már nem lehet ezeket forgalmazni. Az Ecommerce Hungary a korlátozó szabályozás szélesebb körű egyeztetés alapján történő újragondolását javasolja.

2021. december 13. 11:15

Grandiózus karácsonya lesz az e-kereskedelemnek

Történelmi csúcson zárt a hazai e-kereskedelmi forgalom a Black Friday hetében. Az internetes vásárlások száma 22%-kal, árbevétele 5%-kal haladta meg az előző évi eredményeket – derül ki a Growww Digital elemzéséből. A szakértők szerint a napokban csúcsosodó karácsonyi forgalom hasonlóan kedvezően alakul, melynek köszönhetően rekordévet zár az e-kereskedelem.

2021. december 12. 16:25

Pályázat a magyar e-kereskedelem helyzetét felmérő kutatás lefolytatására

A Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) meghirdette a magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására felhívó pályázatát, amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről, megalapozza azt a stratégiát és kijelölje azokat az irányokat, amelyek a hazai kereskedelem digitális felzárkóztatását célozzák. A DKSZ alapító partnerei között van az Adevinta Hungary, a Google, az IVSZ, a DHL, a Mastercard, a Growww Digital és a Webshippy. A szövetség létrehozásának célja a magyar digitális kereskedelem helyzetének előmozdítása, ezt a munkát segíti a tervezett kutatás. 

2021. november 27. 13:11

Újra itt van a Black Friday

Magyarországon immár 2014 óta tart a Black Friday őrület. Bár az eredeti, amerikai kezdeményezés továbbra is csak egynapos, és mindig a hálaadás utáni első péntekre esik, nálunk az utóbbi 2 évben már az egész november a Black Friday jegyében telik: a kereskedők fekete hetet, hónapot, hétvégét is tartanak és általánossá vált a többször is visszatérő (és akár egyenként is több napos) Black Friday akció. Ezzel az online kereskedelem tekintetében várhatóan idén is az év legerősebb hónapjává válik a november, az online forgalom pedig elérheti a 140 milliárd forintot – derül ki az Árukereső.hu és a GKI Digital legfrissebb Online Kiskereskedelmi Index jelentéséből.

2021. november 20. 14:48

Elkészült a 2021-es Nagy Webáruház Felmérés

A Magyarországon üzemelő webáruházak mindössze 12 százalékának csökkent a forgalma a koronavírus-járvány kirobbanása óta, ez derül ki a 14. Nagy Webáruház Felmérés adataiból. A Shoprenter által elvégzett kutatás keretein belül 707 hazai webáruház tulajdonosa válaszolt kérdésekre szerteágazó témakörökben. Az egyik legmeglepőbb eredmény az volt, hogy a megkérdezett webshopok közel fele idén vagy tavaly indult. Ebből egyértelműen leszűrhető, hogy a piac elképesztő ütemben fejlődik.

2021. november 12. 09:55

Újabb nagy dobás a Lead Ventures-től

Szlovéniában és Horvátországban nyújt instant részletfizetési megoldást online vásárlásokhoz az ötéves Leanpay, amely egyetlen esztendő alatt megtriplázta a forgalmát. Az idén várhatóan 2 millió eurós bevétellel záró startupnak 2,5 millió eurós tőkeinjekciót szavazott meg a Lead Ventures, amelynek segítségével a fintech cég Kelet-Közép-Európa további piacain is megvetheti a lábát. Így a tervek szerint jövőre Magyarországon is elindítja a szolgáltatását.

2021. november 6. 15:51

Zöld e-kereskedelem: mit gondolnak a vásárlók?

A felnőtt magyarok fele gondolja úgy, hogy igyekszik környezettudatos megoldásokat választani az élet minden területén, ugyanakkor kevesen áldoznának több pénzt a környezetbarát termékekre vagy szállítási módokra online vásárlás esetén – derült ki a Reacty Digital felméréséből, amely nem, kor, illetve a lakóhely régiója alapján reprezentatív a 18-79 éves magyar lakosságra nézve. Az online rendelést valamivel környezetkímélőbbnek tartják, mint a személyes vásárlást, bár a többség egyelőre az utóbbit preferálja.

2021. november 3. 21:06

A Yuspify e-kereskedelmi körképet készít webáruházak számára

Bár még nincs vége az évnek, az biztos, hogy 2021 tele volt kihívásokkal minden e-kereskedelmi szereplő számára, beleértve a webáruházakat is. A járványhelyzet alapjaiban változtatta meg az emberek vásárlási szokásait, a gyors reagálás pedig kulcsfontosságú szerepet töltött be az elmúlt hónapokban.

2021. november 1. 13:51

A Zen.com újraírná az e-kereskedelem szabályait

A Zen.com-nak köszönhetően az európai kis- és középvállalkozások mostantól olyan feltételekkel fogadhatnak fizetéseket, amelyek eddig csak a legnagyobb szereplők számára voltak elérhetők.

Kulcsszavak: e-kereskedelem ZEN Zen.com
2021. október 29. 12:39

Hazai kisvállalkozóknak biztosít európai piacot a MediaMarkt

Az áruházlánc vásárlóinak közvetlen elérését biztosítja a beszállítóknak a MediaMarkt új marketplace szolgáltatása. A felületre magyar vállalatok, vállalkozások is regisztrálhatnak mindössze 39 eurós havi díjért. A platformon keresztül Európa legnagyobb piacait érhetik el pár éven belül.

2021. október 13. 19:58

Jön az Amazon, napról napra nő a magyar webshopok fenyegetettsége

Az Amazon a világ vezető e-kereskedelmi piactere. Tavaszi, lengyelországi piacra lépésével megkezdte terjeszkedését Közép-Kelet-Európában. Már nem az a kérdés, hogy jön-e Magyarországra, hanem hogy mikor. A hazai e-kereskedőknek fel kell készülniük, hogy megvédhessék a piacaikat. Jelentős hátrányt kell ledolgozni, és az idő sürget.

2021. október 13. 14:07

Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek

Csaknem minden második hazai kereskedő a pandémia óta csatlakozott az eMAG Marketplace-hez, legtöbbjüknek 10 főnél kevesebb alkalmazottja van, saját webshopot is működtet, továbbá Facebook-oldallal is rendelkezik. Külföldre egyelőre csak a partnerkereskedők harmada értékesít, de további 40 százalék tervezi ezt - derül ki abból, a cég piacterének partnerállományára reprezentatív kutatásból, amelyet az eMAG megbízásából a GKI Digital készített.

2021. október 7. 14:00

Jótállási jegy minta készült a webáruház üzemeltetőknek

A magyar e-kereskedők és online platformszolgáltatók érdekképviseleti szervezete, az Ecommerce Hungary is részt vett az illetékes minisztérium felkérésére a most elérhetővé vált ingyenes jótállási jegy minta kidolgozásában. A jótállási jegy minta letölthető az Ecommerce Hungary weboldaláról.

2021. október 3. 12:05

Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak

Folyamatosan bővül a hazai online kereskedelem, ahogy a rendelkezésre álló eszközök tárháza is. A kereskedők számára a webshop létrehozása és optimalizálása manapság az első napirendi pontok között szerepel, hiszen az értékesítés jelentős része átterelődött az online térbe. A kiélezett versenyhelyzetben elengedhetetlen a folyamatos fejlesztés a látogatók kiszolgálása, a kimagasló felhasználói élmény elérése és nem utolsó sorban a forgalom növelése érdekében.

2021. szeptember 23. 15:55

Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció

Nemcsak az aktív korú lakosság és az idősebbek körében egyre népszerűbb az online vásárlás, egyre jelentősebb ugyanis a Z generáció jelenléte is az e-kereskedelemben. A tinédzserek és a 20-as éveik elején járó fiatalok pedig magától értetődőnek tekintik a villámgyorsan bejárható vásárlói útvonalat, illetve a személyre szabott élményeket és a mobiloptimalizált szolgáltatásokat, ha pedig a webáruház nem áll ki a számukra fontos társadalmi értékek mellett, már lépnek is tovább. És ha már éppen megfejtenénk a mai 12-26 éves korosztály vásárlói döntéseinek hátterét, jönnek a legfiatalabbak: hamarosan már az Alfa generáció kedvében kell járniuk a kereskedőknek. Tetszik vagy sem, az e-commerce jövőjét már most a „digitális bennszülöttek” írják, erre pedig készülni kell – hívja fel a figyelmet a Stylers Group.

2021. szeptember 7. 14:20

Továbbra is lendületben az online piac

Másfél évvel a koronavírus megjelenése után eldőlni látszik a kérdés: 2021 év első hat hónapjának eredményei alapján úgy tűnik, hogy a járvány hatására tavaly hirtelen hatalmasat bővülő online kiskereskedelem meg tudta tartani a lendületét, ráadásul a növekedés motorja továbbra is a rendelési gyakoriság növekedése – derül ki az Árukereső.hu és a GKI Digital legfrissebb Online Kiskereskedelmi Index jelentéséből.

2021. augusztus 27. 11:19

Berobbant az e-kereskedelem, de hogyan lesz hűséges ügyfél a karantén-vásárlóból?

A koronavírus-járvány minden bizonnyal örökre megváltoztatta fogyasztási szokásainkat, hiszen mindennél fontosabbá vált a kényelmes és mindenekelőtt biztonságos vásárlás. Az e-kereskedelemben soha nem látott eredményeket hozott a karantén-bumm: 2021 júniusában az online költések volumene 95 százalékkal meghaladta 2019 ugyanezen időszakában mért értéket. 

2021. augusztus 12. 11:21

Munkaerőhiány fogja vissza az e-kereskedelmet

A munkaerőhiány visszafogja az e-kereskedelmet, sok webshopnak le kell állítania az online hirdetéseket, mert nem tudnák kiszolgálni a megnövekedett keresletet. 

2021. augusztus 10. 14:30

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Berta Gergő marketingszakértő arról beszélt, napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben vett demográfiai adatokkal lehet dolgozni, hanem előtérbe kerül az anyagi státusz, a hobbi és hogy éppen milyen érzelmi állapotban van valaki, így gyakorlatilag személyre szabhatók a reklámok. Hozzátette, a cégeknek a szakma komplexitása miatt érdemes ügynökséget maguk mellé állítani, így tényleg valós értéket képviselhet és megtérülővé válik az online marketing.

2022. január 18. 15:29

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

Megnyílt a regisztrációs lehetőség azon kereskedő cégek számára, akik részt kívánnak venni a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által kezdeményezett mobilkészülék-csere támogatási programban. A program keretében az első időszakban a használatban lévő 3G, majd később a 2G-képes mobileszközök cseréjéhez 20 ezer forintos modernizációs támogatást kaphatnak a felhasználók új, minimum 4G-képes készülék vásárlásakor. A támogatást február 14-től lehet igénybe venni. 

2022. január 7. 13:58