Allegro kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Allegro

Felborítja a magyar piacot a Temu új konkurenciája?
Nemrég egy olyan új webshop-óriás jelent meg a magyar piacon, amely a legnagyobb európai hátterű online piactér, ahol az aktív vásárlók száma a teljes régióban meghaladta a 20 milliót. Az Allegro Lengyelországból indult, ám már most több mint 5 millió felhasználója van Lengyelországon kívül. A magyar piacra lépés alaposan felboríthatja az itthoni kereskedelmet is.

Megérkezett Magyarországra az Allegro
Az Allegro, a legnagyobb európai hátterű online piactér nagy örömmel jelenti be belépését a magyar piacra az Allegro.hu elindításával. Az Allegro 25 évnyi tapasztalatával elkötelezett amellett, hogy páratlan online vásárlási élményt nyújtson a magyar fogyasztóknak, több mint 150 millió ajánlatot kínálva versenyképes áron. A platform emellett lehetőséget kínál a hazai e-kereskedőknek is, hogy bővítsék online jelenlétüket.

Tények és tévhitek az online vásárlással kapcsolatban
Az Allegro Group és a Medián közös felmérése szerint még mindig számos tévhit él a felhasználókban az online vásárlással kapcsolatban. A szakértők szerint, ha tudatosan vásárolunk, a problémák elkerülhetők.

eMag Magyarországon is
Hazánkban is megkezdte működését Európa egyik legjelentősebb online kereskedelmi vállalkozása. Az egyszerűségéről elhíresült eMag célja, hogy a magyar piac első számú B2C online kereskedelmi vállalatává váljon.

A neten is pláza-láz tombol
Az Allegro Group felmérése szerint a hazai internetezők több mint harmada használja vásárlásra is az internetet, és naponta már 60-100 ezren keresik fel a Grando.hu online plázát.
Cikkgyűjtő
További híreink
Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját
Az ESET, a világ egyik vezető kiberbiztonsági vállalata elnyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját az ESET HOME Security Essential megoldásával. Ez a rangos elismerés az ESET HOME Security Essential for Windows kiemelkedő teljesítményét és megbízhatóságát díjazza, amely hatékony védelmet nyújt a felhasználóknak a kiberfenyegetések széles skálájával szemben.
Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak
Idén február 11-én ismét megrendezésre kerül a Biztonságosabb Internet Világnapja (Safer Internet Day), amely 2009 óta minden évben figyelemfelhívó céllal zajlik. Az esemény célja, hogy hangsúlyozza a tudatos és biztonságos online jelenlét fontosságát, különösen a fiatalabb generációk számára. A Yettel ProSuli és a DUE Médiahálózat az eseményhez kapcsolódóan idén második alkalommal indítja el az országos Nagy Diák TudatosNet tesztet, mely játékos formában mérheti fel a fiatalok online tudását, és segít megismerni az aktuális online veszélyekkel szembeni helyes válaszokat.