eMag kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: eMag
Nem terveznek kevesebbet költeni a magyar online vásárlók
Átlagosan 21 alkalommal vásárolnak online a magyarok, a legaktívabb a 30 éves korosztály. Műszaki cikkeket egyre inkább csak az interneten rendelünk, az élelmiszereket viszont még mindig személyesen szerezzük be – derül ki abból a reprezentatív felmérésből*, amelyet az eMAG megbízásából a GKID piackutató cég végzett a hazai internetes vásárlók körében.
A fekete pénteki vásárlással kapcsolatban készült reprezentatív kutatás
Tavalyhoz képest többen terveznek a Black Fridayen vásárolni: minden második vásárló 15 és 60 ezer forint körüli összeget költene ezen a napon, a megvenni kívánt termékek körében előtérbe került a ruha, a cipő, a különböző háztartási kisgépek és a spórolási szándék nyomán az élelmiszer is.
Idén is ütős Black Friday-t szervez az eMAG
2022. november 18-án a nem megszokott gazdasági helyzetben tartja meg a cég tradíciójának megfelelően 24 órán át tartó Black Friday-át az eMAG: a fekete pénteki leárazásban résztvevő termékekből összesen 420 ezer termék lesz készleten – a becslések szerint együttesen 3 milliárd forintnyi kedvezménnyel. Az idei Black Friday slágerei az energiatakarékos háztartási gépek és a rezsicsökkentést célzó okos kiegészítők lehetnek, de várhatóan sokan hozzák előre majd a karácsonyi ajándékok beszerzését is, míg az impulzusvásárlások előreláthatóan az idei szezonban háttérbe szorulnak. A fekete pénteki rendelések gyors teljesítését a már több mint 600 helyszínen elérhető easybox-hálózat és az új dunaharaszti logisztikai bázis első ütemében elkészült raktár működésbe lépése segíti.
Ragaszkodunk a minőséghez: az infláció ellenére sem szeretnénk mindig az olcsóbbhoz nyúlni
A magyar internetezők vásárlási szokásait ugyan folyamatosan alakítják az infláció hatásai, a jól megszokott minőségből azonban nem tervezünk lényegesen lejjebb adni. Alapvető élelmiszerekből, kozmetikumokból, ruhából és cipőből nem hajlandó olcsóbbat venni a vásárlók többsége, inkább hajlanak a vásárolt mennyiség csökkentésére. Az év hátralévő részében tehát a korábbinál többen igazíthatják majd vásárlásaikat a szükség helyett a kampányokhoz és leértékelésekhez – derül ki abból a hazai internetezőkre reprezentatív felmérésből*, amelyet a GKID piackutató cég készített az eMAG megbízásából.
Nagyon népszerűek a easybox csomagautomaták
Két évvel a csomagautomata-hálózat indulása után aktiválták a hatszázadik eMAG easyboxot Sárváron, a Rákóczi Ferenc utcában. A gazdasági válsághelyzet miatt a csomagautomatás átvétel várhatóan még nagyobb teret hódít majd a következő hónapokban, de két év alatt már így is 17,19 milliárd forint értékű termék jutott el itthon megrendelőjéhez valamelyik easybox fiókon keresztül.
Új felsővezetővel erősít az eMAG
Kováts Dániel egy újonnan létrejövő felsővezetői pozícióra érkezett az eMAG-hoz: a Marketplace Chief Commercial Officereként (MCCO) feladata a vállalaton belül kiemelt fókuszterületnek számító Marketplace vagy piactér üzletág további stratégiai szinten való bővítése, megerősítése. Jelenleg több mint 7800 kereskedő termékei érhetők el az eMAG.hu piacterén, a vállalat pedig a partnerek bevonásában látja növekedésének fő motorját.
Az eMAG megerősíti magyarországi menedzsmentjét
Mivel az eMAG és az Extreme Digital üzleti integrációja mostanra teljesen lezárult, az eMAG fejlődése új szakaszában két kulcsfontosságú területre összpontosít: egy még erősebb vezetői csapatra, illetve az eMAG regionális e-kereskedelmi ökoszisztémájába történő további befektetésekre. Ennek részeként Várkonyi Balázs jelenlegi ügyvezetőt regionális pozícióba nevezték ki, korábbi szerepét pedig Daniel Spiridon, az eMAG korábbi üzletfejlesztési vezetője veszi át, aki tizenöt éves tapasztalattal rendelkezik az infokommunikációs szektorban.
Regionális márkavízióra és szlogenre vált az eMAG
A piacvezető* magyar e-kereskedő eMAG tavaly májusban érte el az Extreme Digitallal való egyesülés utolsó mérföldkövét, mostantól pedig közös kommunikációs platformra vált. Az eMAG.hu-n hónapokon keresztül mindkét márkanév megjelent a vásárlók tájékoztatása érdekében, augusztustól az eMAG a magyar piacon is bevezeti az új regionális márkavízióját és szlogenjét.
Főleg új hűtővel, mosógéppel és fagyasztóval spórolnának a rezsin az eMAG-vásárlók
Bár a mobil és splitklíma-berendezések heti eladása felére, harmadára esett vissza az új rezsicsökkentési szabályok július közepi bejelentése óta az eMAG-nál, más háztartási nagygépek esetében a vállalat azt tapasztalja, hogy az eladások visszaálltak a korábbi szintre, míg például a hűtőszekrények és fagyasztók esetében pedig még növekedett is a rendelések száma.
Jobban fogy a napelem, de még többen rendeltek kandallót az eMAG-tól júliusban
Váratlan és érdekes trendeket mutatnak az eMAG 2022. júliusi látogatói és értékesítési adatai: jelentősen megnőtt az érdeklődés a kandallók irányt, különösen a szilárd fűtőanyaggal használható típusok iránt. Ezzel párhuzamosan a napelemek/napkollektorok termékkategória forgalma is jócskán megnőtt – ám tízből hét eMAG-vásárló rendelt szilárd tüzelésű kályhát/kandallót, és csak három napelemes technológiájú terméket július folyamán, bár az elkövetkező hetekben, hónapokban ez az arány még változhat.
Teljesen átírták az online eladásokat az eMAG-nál az új rezsicsökkentési szabályok
Klímaberendezést, szárítógépet, medencét, de még bőröndöt is kevesebbet rendelnek a eMAG.hu-ról az új rezsicsökkentési szabályok bejelentése óta, ugyanakkor megnőtt a kereslet a napelemek, fogyasztásmérők és a több eszköz kikapcsolását egyszerűsítő hosszabbítók iránt a webáruházban. Tavalyhoz képest idén nyáron jóval többen rendelnek easybox csomagautomatába az ügyfelek, például napi fogyasztási cikket: ezek közül a mosószer és a pelenka mellett az üdítők, kávék és állateledelek is jól fogynak.
Tarolt az eMAG easyboxos átvétel a Glamour-napokon!
Az eMAG-Extreme Digital alapvetően az online akciós ajánlatok specialistája, 2022-ben is csatlakozott a Glamour-napokhoz, hogy még több női vásárlót érjen el. Bár sokan továbbra is hagyományos módon, kuponfüzetből kivágható kedvezménykuponokkal vásárolnak ilyenkor, semmiképp nem nevezhetők régivágásúnak ezek az ügyfelek: az eMAG-Extreme Digital statisztikái alapján a kuponos rendeléseknek csupán töredékét vették át személyesen, a legtöbben eMAG easybox csomagautomatába kérték az akciós tisztító- és mosószert, szépségápolási cikket és más termékeket.
Közös platformon folytatja az eMAG és az Extreme Digital
Újabb jelentős mérföldkőhöz ért az eMAG és az Extreme Digital összeolvadása: 2022. május 2-ától a vásárlók az eMAG online platformján keresztül érhetik el a két márka termékeit és szolgáltatásait. A közös platformra való váltással a vállalat jelentősen növeli hatékonyságát, ami a jó árak mellett a szállítás gyorsaságában is érvényesülni fog - év végére országszerte hétszáz easybox csomagautomatában tudják majd átvenni a vásárlók rendeléseiket akár 24 órán belül.
Új funkcióval védi vásárlóit az eMAG a webáruházban és a mobilappjában is
Több lépcsős hitelesítés révén válik biztonságosabbá a vásárlás az emag.hu online áruház webes felületén, illetve az eMAG androidos és iOS-es mobilalkalmazásban. Az új biztonsági funkció aktiválása után ha esetleg illetéktelen kezekbe is jut az eMAG-fiókhoz való jelszó, belépni vagy rendelést feladni akkor sem tud az ismeretlen fél, ehhez ugyanis a vásárló mobilszámára SMS-ben kiküldött, egyszer használatos kódszámot is meg kell adni.
1,1 milliárd forint értékben váltották be a 3 ezer forintos kuponokat az eMAG-nál
Nagy kiszerelésű vízlágyító só és öblítő, illetve havi pelenkacsomag vásárlásához váltották be a legtöbben az eMAG bruttó 3 ezer forint értékű vásárlási utalványait, de sokan használták fel a kupont vezeték nélküli fülhallgató és fitneszpánt beszerzésére is. Az utalványokat a vállalat a Gazdasági Versenyhivatallal 2021 májusában kötött megállapodás keretében küldte ki azoknak az ügyfeleknek, akik az ezt megelőző 12 hónapban bármilyen értékben az eMAG-nál vásároltak. A kuponokat tavaly június eleje és december közepe között váltott be az eMAG mintegy 350 ezer ügyfele.
Már 3 millió forintot gyűjtöttek össze az eMAG-Extreme Digital vásárlói az ukrajnai menekülteknek
Az eMAG.hu platformján közel egy hét alatt 3 millió forint adományt gyűjtöttek össze a vásárlók a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. Az eMAG-Extreme Digital saját, tízmillió forintos adománya mellett a befolyt összeget teljes egészében a szeretetszolgálatnak továbbítja az Ukrajnában bajbajutottak megsegítésére.
Támogatással és adománygyűjtéssel segít az eMAG-Extreme Digital a háborús helyzetben
A Magyar Máltai Szeretetszolgálatot tízmillió forinttal támogatja, az eMAG.hu platformján pedig lehetővé teszi a vásárlóknak online pénzadományok felajánlását – az így befolyt összeget teljes egészében a szeretetszolgálatnak továbbítja a cég az Ukrajnában bajbajutottak megsegítésére.
Így változtak az online vásárlási szokások
Jócskán eltérnek a magyarok vásárlási szokásai, ha nem műszaki eszközt, hanem élelmiszert, drogériai terméket vagy háztartási cikket rendelnek az internetről. Itthon és a világban az FMCG termékek online értékesítése az e-kereskedelem egyik leggyorsabban fejlődő területe. A GKI Digital piackutató cég hazai felhasználók körében készült Online Retail Big Picture* című, a mintegy 3,5 millió hazai internetezői sokaságra reprezentatív felmérése a szegmens számos jellegzetességét fedte fel.
Már egymilliónál többen töltötték le az eMAG appját
2021 a növekedés és innovációk éve volt az eMAG-nál: Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi cége tavaly négy új üzletet nyitott, meghatszorozta az eMAG easybox csomagautomatáinak számát, mobilappjának felhasználói pedig másfélszeresükre bővültek - mostanra egymillió feletti letöltésszámot generálva.
Online eladók segítenek a budapesti eMAG és Extreme Digital üzletekben
A járvány alatt tavaly a Extreme Digital üzletében prototípusként tesztelt online értékesítőpult 2.0-s változata jobb kamerával, mikrofonnal és monitorral van felszerelve. Ezen keresztül már eMAG-os vásárlókat is ki tudnak szolgálni az online eladók, de szaktanácsot is adnak, és online hitelügyintézésben is segítenek. 2022-ben a társaság a fővároson kívüli üzletekben is bevezeti a fejlesztést, az otthonaikból dolgozó munkatársak toborzása és tréningezése már megkezdődött.
Cikkgyűjtő
További híreink
Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH
Harmadik alkalommal hirdeti meg a 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén című pályázatát az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH). Az elismerésre gazdasági társaságok, különböző szervezetek nevezhetik azokat a digitális gazdaság és technológia területén tevékenykedő női kollégáikat, akik kimagasló eredményeikkel rávilágítanak a korosztályban rejlő értékekre és lehetőségekre, ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára. A pályázati anyagokat 2025. január 31-ig várják a szervezők.
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.