webshop kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: webshop
Hazai cégek segítik a webshopok forradalmasítását
Stratégia együttműködést kötött az iFinance Vállalati Pénzügyek Kft., a pénzügyi szolgáltatások szakértője, és a technológiai innovációikat előtérbe helyező Hardbit Kft., hogy egyedülálló megoldást kínáljanak a webshop tulajdonosok számára.
Ezzel a fintech újdonsággal növelik bevételüket a webáruházak
Akár húsz százalékos extra forgalomnövekedést is generálhat a webshopokban a Magyarország vezető fintech cége által fejlesztett, egyedülálló, saját brandre szabható részletfizetési megoldás.
GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Az online vásárlás evolúciója – Gyorsak és népszerűek az applikációk
A világjárvány alatt a webáruházak a virágkorukat élték, a bolttulajdonosoknak az elmúlt másfél évben az okozott fejtörést, hogyan tartsák meg a vevőiket, és miként tűnjenek ki a sok versenytárs közül. A gyors e-vásárlás és az 1-2 napos kiszállítás alapkövetelmény lett, így az applikációs webshopok előnyhöz jutnak.
A CCC figyelmeztet: csak a hivatalos webáruházban vásároljunk!
A CCC Hungary sajnálattal értesült arról, hogy az online térben hamis CCC webshopok jelentek meg az elmúlt időszakban, melyek utánzatai a CCC eredeti webáruháznak. A vállalat figyelmezteti a vásárlókat, hogy a hamis oldalak mögött nincs valódi árukészlet, a megtévesztő oldalakon szereplő, piaci áron alul hirdetett termékek pedig nem jutnak el a vevőkhöz. A CCC mindig az ügyfelek elégedettségére és biztonságára törekszik, és most is kiemelt erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy megelőzze, hogy bárki is áldozatául essen a megtévesztő csalásoknak.
Eddig rendelj, hogy még a fa alá kerülhessen az ajándék!
Közeleg a szeretet ünnepe, és az e-kereskedelem elterjedésének köszönhetően évről évre egyre többen döntenek úgy, hogy a bolti sorban állás helyett, a fotel nyugalmából az internetről rendelnek ajándékot karácsonyra. Nincs is annál kellemetlenebb, mint mikor a gondosan megtervezett és kiválasztott ajándékok nem érkeznek meg időben. Célszerű tehát időben gondoskodni róla, hogy a szeretteinknek szánt meglepetések a fa alá kerülhessenek.
Több mint 1 millió ajánlattal érkezik az eMAG Black Friday
Idén november 17-én, a korai órákban veszi kezdetét az eMAG Black Friday-e, amelyen több mint 700 ezer termék lesz elérhető az éves legjobb áron a piacvezető* online kiskereskedőtől, összesen mintegy négymilliárd forint értékű kedvezménnyel. Az eMAG megbízásából készült reprezentatív felmérés szerint a Black Fridayt ismerők magyarok döntő többsége online áruházakban tervez akciós ajánlatokat keresni. A fekete pénteken vásárolni tervezők több mint fele 30 ezer és 100 ezer forint közötti összeget költene. Az eMAG az idei fekete pénteki rendeléseket már a Dunaharasztiban létesült új óriásbázisról szolgálja majd ki, ahol a magas fokon automatizált rendszerek hatékonyabb kiszolgálást tesznek lehetővé.
Black Friday és karácsony – mire figyeljünk az online vásárlásnál?
„Már csak 5 darab elérhető a termékből.” Ismerős ez a mondat? A karácsonyt megelőző időszakban egyre jellemzőbb, hogy az ünnepi vásárlást online intézzük. Attól kezdve azonban, hogy elkezdünk árucikkek után böngészni a webshopokon vagy a közösségi piactereken, egészen a csomag megérkezéséig számos apróságra kell odafigyelnünk, hogy valóban a számunkra legmegfelelőbb terméket válasszuk, és közben ne legyünk csalás vagy adathalászat áldozata. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) összegyűjtötte az online vásárlással és a csomagkézbesítéssel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat.
Felveheti a versenyt a nagyokkal szemben egy kisebb elektronikai webáruház?
Toronymagasan vezeti a keresési toplistát az elektromos roller és az okosóra az elektronikai webáruházak kulcsszavai között, ez derült ki a BP Digital friss esettanulmányából. Érdekesség, hogy az EMAG-nak átlagosan közel ötször akkora organikus forgalma van, mint a ranglistán második Media Marktnak. Szesztay Péter SEO-szakértő szerint az eredmények rávilágítanak arra, hogy profi keresőoptimalizálással a kisebb webshopok előtt is hatalmas kiugrási lehetőség áll.
Extra készülékkedvezmények Cyber Novemberben a Telekom.hu-n
A Magyar Telekomnál idén is nagyszerű ajánlatokkal érkezik a Cyber November, így nemcsak Black Friday napján, hanem egész novemberben extra kedvezmények várják mindazokat, akik új eszközt szeretnének vásárolni. Novemberben az érdeklődők egyes telefonok és digitális otthontuning eszközök online vásárlása esetén egy meghatározott második eszközt fél áron vásárolhatnak meg, valamint extra 22 ezer forint online készülékkedvezménnyel csaphatnak le az akcióban résztvevő TV, notebook és tablet készülékekre.
Erre nem számítottunk – megtorpant az online kiskereskedelem
Az idei II. negyedévben mind értékben, mind a vásárlások számában visszaesett az online boltokban bankkártyával fizetett tranzakciók száma az év első három hónapjához képest. Ennek ellenére minden 5. bankkártyával itthon fizetett forintot webshopokban költünk el – derül ki a BiztosDöntés.hu összeállításából.
Ezreket spórolhatunk az iskolakezdésnél a könyveken, ha jól használjuk a keresőt
Az iskolakezdés minden család pénztárcáját megterheli, és ebben nagy része van nem csak a tanszereknek, de az iskolán kívüli plusz könyveknek, fejlesztő füzeteknek is. Van azonban néhány trükk, amivel akár ezreket is spórolhatunk, ha ügyesek és körültekintőek vagyunk.
Egyre több ellenőrzést indít az adóhatóság az e-kereskedelemben
Nem csökken a visszaélések száma az internetes kereskedelemben, így az adóhatóság is egyre több ellenőrzést indít a fogyasztóknak, a tisztességes kereskedőknek és a költségvetésnek is kárt okozó illegális piaci gyakorlatok visszaszorítása érdekében – mondta a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) ellenőrzési főosztályának vezetője a hivatal szerdai budapesti sajtótájékoztatóján.
Robotoknál is megfordul az online rendelt csomagunk, mielőtt hozzánk kerül
Mi történik, amikor egy webshopban megnyomjuk a megrendelés gombot? Ki és hogyan dolgozza fel a kérésünket és hogyan jut el az ajtónkig a csomagunk ilyen gyorsan? Az Euronics logisztikai vezetője most elárulja, mi zajlik a színfalak mögött – és azt is, hogyan lehet ingyenes a következő kiszállításunk.
2022-ben is az Euronics lett a legnagyobb 100%-ban magyar tulajdonú online kereskedő
Közzétette a Magyarországon működő legnagyobb forgalmú online kereskedők friss ranglistáját a GKID. 2022-ben már másodszor készült külön rangsor a 100%-ban magyar hátterű cégekről, ahol az Euronics ismét kiérdemelte az első helyet. Az összesített listán a vállalat megőrizte hetedik helyét, 2023-ban pedig további növekedésre számít online értékesítési csatornáján.
A GLAMI új AI-technológiát alkalmaz a divatwebáruházak termékkínálatának katalogizálására
A GLAMI.group, Európa egyik vezető divataggregátor oldala új AI-megoldást vezetett be a webáruházak termékkínálatának katalogizálásához. A ChatGPT által is alkalmazott technológia több mint 130 termékjellemzőt képes automatikusan felismerni, így rövid idő alatt termékek millióit képes osztályozni, valamint segítségével mindössze 1%-ra csökkenthető a kategorizálatlan termékek aránya.
A kisboltok sorsára juthatnak a magyar webshopok
Bár kifejezetten üdítő a magyar e-kereskedelem múlt évi teljesítménye a régiós eredményekhez képest, azonban továbbra is aggasztóan alacsony, mindössze 32 százalék az exportáló magyar e-kereskedők aránya – derül ki egy friss e-kereskedelmi kutatásból. A hazai webshopok könnyen a kisboltok sorsára juthatnak, ha nem veszik fel a versenyt a nemzetközi versenytársakkal.
Az IzzyPay segítségével bővülhetnek a Shoprenter online áruházai
Több mint hatezer webáruház számára nyílt meg a lehetőség Magyarország első lakossági BNPL (Buy Now, Pay Later - Vásárolj most, fizess később) szolgáltatása, az IzzyPay integrációjára a frissen megkötött Shoprenter együttműködés eredményeképp. Farkas Róbert, az IzzyPay vezérigazgatója szerint a megállapodás fontos mérföldkő a BNPL magyarországi meghonosításában. Az új fizetési megoldás nagyobb rugalmasságot jelent a vásárlóknak, az üzletek pedig ennek segítségével növelhetik a forgalmukat és csökkenthetik a visszafordulások arányát.
Cikkgyűjtő
További híreink
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.