A CCC figyelmeztet: csak a hivatalos webáruházban vásároljunk!
A CCC Hungary sajnálattal értesült arról, hogy az online térben hamis CCC webshopok jelentek meg az elmúlt időszakban, melyek utánzatai a CCC eredeti webáruháznak. A vállalat figyelmezteti a vásárlókat, hogy a hamis oldalak mögött nincs valódi árukészlet, a megtévesztő oldalakon szereplő, piaci áron alul hirdetett termékek pedig nem jutnak el a vevőkhöz. A CCC mindig az ügyfelek elégedettségére és biztonságára törekszik, és most is kiemelt erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy megelőzze, hogy bárki is áldozatául essen a megtévesztő csalásoknak.
A CCC ügyfélszolgálatára beérkezett panaszok alapján értesült arról, hogy az alábbi domain neveken hamis CCC termékeket értékesítenek: cccmall.top, cccoutlet.top, cccmalls.top, ccconline.top, cccstash.top, cccstore.top, cccshopvip.top, cccmallvip.top. A cipőáruház hangsúlyozza, hogy ezek a webshopok semmilyen kapcsolatban nincsenek a hivatalos CCC webáruházzal, így a megszokott magas minőséget és a szállítás biztonságát nem tudják garantálni.
A vásárlói panaszok azt mutatják, hogy a fent említett webshopokról rendelt és kifizetett termékek sosem érkeznek meg, és az összeg a vásárlók szándékán kívül ismeretlen céghez kerül. A CCC Hungary a webshopok megjelenése után azonnal intézkedett; rendőrségi feljelentést tett a történtek miatt, és bejelentést tett a fogyasztóvédelmi hatóságnál is. A hamis weboldalak tartalmi korlátozására a CCC számára nem áll más eszköz a rendelkezésére, kizárólag a tartalmak jelentése a hatóságok felé.
A CCC Group Hungary vezetője, Kalovits Gábor hangsúlyozta, hogy a fogyasztók védelme kiemelkedő fontosságú számunkra: “Bízunk benne, hogy a hatóságok sürgősen intézkednek annak érdekében, hogy ezeket a hamis webshopokat azonnal leállítsák, és elindítsák a szükséges eljárásokat. Ügyfeleinket a közösségi médián tájékoztattuk, hogy csak az egyetlen hivatalos weboldalunkról, a www.ccc.eu/hu oldalról vásároljanak, hiszen így tudjuk csak garantálni ügyfeleink maximális elégedettségét!”
A CCC kéri az érintett vásárlókat, hogy amennyiben gyanús webshopokkal találkoznak, úgy azt jelentsék az érintett hatóságok felé. A hamis webshopokkal kapcsolatban értesíthetik a CCC ügyfélszolgálatát is az info.hu@ccc.eu e-mail címen keresztül. Az ügyfélszolgálat terheltségtől függően minden vásárlói megkeresésre 2-3 munkanapon belül reagál.
A CCC Hungary továbbra is elkötelezett az ügyfelek biztonságának és elégedettségének garantálása mellett, és minden lehetséges erőforrást bevet a hamis webshopok elleni küzdelemben.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- Több mint 1 millió ajánlattal érkezik az eMAG Black Friday
- Robotoknál is megfordul az online rendelt csomagunk, mielőtt hozzánk kerül
- 2022-ben is az Euronics lett a legnagyobb 100%-ban magyar tulajdonú online kereskedő
- A GLAMI új AI-technológiát alkalmaz a divatwebáruházak termékkínálatának katalogizálására
- Az e-kereskedelmi cégek is megszenvedik a válságot
- Sok magyar webáruház megerősödhet ezekben a hónapokban
- Már nem éri meg külföldről rendelni, felpörögnek a magyar webshopok
- A raktár nélküli webshopoké a jövő
- Csehországban és Szlovákiában terjeszkedik a Webshippy
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.