Extra készülékkedvezmények Cyber Novemberben a Telekom.hu-n
A Magyar Telekomnál idén is nagyszerű ajánlatokkal érkezik a Cyber November, így nemcsak Black Friday napján, hanem egész novemberben extra kedvezmények várják mindazokat, akik új eszközt szeretnének vásárolni. Novemberben az érdeklődők egyes telefonok és digitális otthontuning eszközök online vásárlása esetén egy meghatározott második eszközt fél áron vásárolhatnak meg, valamint extra 22 ezer forint online készülékkedvezménnyel csaphatnak le az akcióban résztvevő TV, notebook és tablet készülékekre.
A Telekom online webshopja ötödik éve tartja piacvezető szerepét a mobilkészülék- és tablet értékesítés területén az online kiskereskedelmi piacon 28%-os részesedéssel. A távközlési szolgáltató online értékesítési felülete közel 10%-át adta a mobiltelefon és tablet, szórakoztató elektronika és számítástechnika termékkategóriák összesített hazai online kiskereskedelmi forgalmának a tavalyi évben– állapította meg a GKID piacelemzése.* Ehhez az eredményhez nagyban hozzájárulnak az őszi akciók is, hiszen a készülékeladások jelentős százaléka ebben az időszakban realizálódik.
A www.telekom.hu-n a mobiltelefonokon és a tableteken túl az okoseszközök széles választéka érhető el, aminek köszönhetően mindenki megtalálhatja a hozzá legjobban passzoló készüléket, legyen szó okostelefonról, TV-ről, notebookról vagy digitális otthontuning eszközökről. A Magyar Telekom célja, hogy minél szélesebb körben tegye elérhetővé a digitális élet nyújtotta előnyöket, ezért az idei Cyber November során egyes Samsung, Honor, Xioami és Motorola telefonok, a saját gyártású T Phone Pro 5G (2023) készülékek, valamint a digitális otthontuning eszközök vásárlása esetén egy meghatározott második készüléket fél áron ad a szolgálató.
„Nagy hangsúlyt fektetünk a webshopunk fejlesztésére annak érdekében, hogy a vásárlóink egyszerűen, gyorsan és kényelmesen választhassák ki a nekik legmegfelelőbb új eszközeiket. Az idei Cyber November során ajánlatainkkal szeretnénk segíteni ügyfeleinket a karácsonyi készülődésben, hogy hasznos, a digitális fejlődést segítő ajándékok kerülhessenek a fa alá.” – mondta el Pereszlényi Zoltán, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
A Cyber November marketing-kampányában visszatérnek az ország kedvelt online dokukomédiája, a Marsra magyar! szereplői is, így az ajánlatokat a nézők Stefanovics Angéla, Badár Sándor, Gyöngyösi Zoltán és Dér Henrietta humoros játéka tolmácsolásában ismerhetik meg.
_______________________
* eTOPLISTA módszertan:
A GKID immár 8. éve állítja össze a legnagyobb forgalmú e-kereskedők rangsorát. A kutatócég az eTOPLISTA összeállításakor csak a magyar nyelvű, forintban árazó, magyarországi operációval működő e-kereskedők sokaságát és online kiskereskedelmi értékesítésből származó forgalmát veszi figyelembe. A részesedések a 2022-es naptári évre vonatkozó, online értékesítésből származó forgalom szerint kerültek meghatározásra. A rangsor alapjául szolgáló sorrendet az online vásárlói mintákon végzett kutatások, publikus adatgyűjtések, valamint a kínálati oldali felmérések és kereskedői adatszolgáltatáson alapuló forgalmi modellezések segítségével határozza meg a GKID. Azon kereskedőknél, ahol az online értékesítésből származó forgalom nem transzparens, vagy publikusan hozzáférhető, a nyilvános rangsorba kerülés feltétele volt a GKID által előzetesen becsült forgalmi súly írásban történő hitelesítése és a nevesítéshez való hozzájárulás. Az eTOPLISTA csak rangsort közöl, a kereskedőkhöz kapcsolódó egyéni forgalmi adatokat a GKID nem hozza nyilvánosságra.
A cikkben hivatkozott e-kereskedelmi forgalmi adatok kapcsán további információ és háttér: https://gkid.hu/2023/05/15/dkk-2023-1/
Kapcsolódó cikkek
- Digitális tuning 14-99+ éves korig
- Friss kutatás: Tartanak tőle, de használnák az AI-t a kisvállalkozók
- Legendás élmény a Telekom hálózatán
- Erre nem számítottunk – megtorpant az online kiskereskedelem
- Ezreket spórolhatunk az iskolakezdésnél a könyveken, ha jól használjuk a keresőt
- A digitalizáció soha nem érhet véget
- Egyre több ellenőrzést indít az adóhatóság az e-kereskedelemben
- Robotoknál is megfordul az online rendelt csomagunk, mielőtt hozzánk kerül
- Zsinórban ötödik éve a Telekom az első az online mobil- és tabletértékesítésben
- 2022-ben is az Euronics lett a legnagyobb 100%-ban magyar tulajdonú online kereskedő
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.