Trend
Microsoft: példaértékű együttműködés az IK-val

A Debreceni Egyetem Informatikai Karával folyó közös munkáról számolt be weboldalán a szoftvergyártó világcég. A vállalat és az IK között évek óta meglévő együttműködés révén a Microsoft által támogatott képzéseken vehetnek részt az egyetem hallgatói, akik a cég legújabb technológiáit ismerhetik meg és piacképes tanúsítványokat szerezhetnek.
A mainframe számítógépek maradnak, és összekapcsolódnak az új rendszerekkel

A vállalatok mainframe rendszereik teljes lecserélése helyett elkezdték keresni ezen platformokon futó funkciók kiterjesztésének és az új technológiákkal való integrációjának lehetőségeit. Üzleti szempontból ugyanis a mainframe továbbra is kritikus fontosságú – áll a Deloitte legfrissebb elemzésében.
Trendek a logisztikában

A korona-vírus járvány okozta rendelkezések felgyorsították az online vásárlás felé való átállást megváltoztatva ezzel a vásárlási szokásokat. Az online értékesítés növekedése az intralogisztikai és raktári műveletek felfutását eredményezte. Nemzetközi és hazai viszonylatot nézve is egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy sikerének kulcsa a belső termelési és elosztási folyamatok optimalizálásában, vagyis az intralogisztikában, és annak automatizálásában rejlik. De milyen kihívásokkal szembesül a logisztikai iparág, és milyen trendek várhatóak? A QLM piaci körképe.
Maximális ügyfélelőny a digitális átalakulásban

A több mint két éve alakult Eplan Partnerhálózathoz időközben mintegy hatvan cég csatlakozott. Az olyan stratégiai partnereket, mint a Phoenix Contact, a Siemens és a Rockwell Automation, valamint a technológiai partnereket – köztük az ABB, a Lapp Kabel, a Wago és a Weidmüller – egyetlen vezérelv köti össze: a legmagasabb fokú integrációs képesség biztosítása az Eplan és saját megoldásaik között. A digitális átalakulás korszakában mindenki egyesíti erőit annak érdekében, hogy a különféle szoftveralkalmazások, például a termékkonfigurátorok, a CPQ-k, PLC-k, PLM/ERP-k ideálisan kommunikáljanak egymással.
Új vásárlók, extra bevétel, ingyen reklám – ezért éri meg a kis üzleteknek csomagponttá válni

Noha még mindig a házhoz szállítás a legnépszerűbb szállítási mód a hazai e-kereskedelemben, de évről évre egyre többen vannak, akik inkább elmennek a megrendelt csomagért egy környékbeli üzletbe vagy csomagautomatához. De miért éri meg egy vállalkozónak átvevőhellyé válnia? Ezt a kérdést járja körül, a csomagszállítási piacon Magyarországon meghatározó szerepet játszó Packeta.
Magyar startup nagyágyú vásárolja fel a Complytront

Újabb sikeres exitet zárt az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures. A hazai startup szcéna üstököse, az online csalások megelőzésében vezető SEON vásárolta fel a pénzmosás elleni küzdelem területén ügyfélátvilágítási szolgáltatást kínáló Complytront. A két cég technológiája remekül kiegészíti egymást, a most megvalósult tranzakció során a SEON integrálja a Complytron megoldását, így olyan újgenerációs, globális pénzügyi szereplőkhöz is eljuthat, mint a Revolut, a Nubank vagy az Afterpay.
ABB: Célunk, hogy a világ legzöldebb akkumulátorát gyártsuk

Az ABB technológia-központú podcastjának ebben az epizódjában Peter Carlsson, a Northvolt alapítója és vezérigazgatója volt a vendég. A Northvolt egy ambiciózus európai akkumulátorgyártó start-up cég, amely a fenntarthatóság elveire és a szén-dioxid-mentes energiatárolási megoldásokra épül.
Átadták a Joint Venture Szövetség díjait

A több, mint 35 éves múltra visszatekintő Joint Venture Szövetség idén második alkalommal rendezte meg nagyszabású “Companies for the Future Award” gálaeseményét. Február 4-én, szombaton a Budapest Marriott Hotel báltermében a JVSZ négy kategóriában tüntette ki tagvállalatait.
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További híreink
A Google vezérigazgatója jelentette be a Google Bard indulását
A cég hivatalos blogoldalán közzétett nyilatkozat szerint a Google Bard egyelőre felhasználók válogatott csoportjának lesz elérhető, de heteken belül a széles nyilvánosság számára is megnyílik majd.
Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2022 díjazottjai!
21. alkalommal rendezték meg a digitális marketing szakma legrangosabb hazai eseményét, Az Év Honlapja pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre 227 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 68 pályaművet díjazott. Az Év Honlapja Abszolút díj győztese a Virágbéke lett.