Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása
Közel érintésmentes könyvelési megoldást fejlesztett a Process Solutions, Magyarország vezető számviteli szolgáltatója. A PS APPS-t az különbözteti meg a piacon elérhető többi rendszertől, hogy nem statisztikai alapon működik, mint a klasszikus AI megoldások, hanem 100%-os pontossággal funkcionáló megoldásról van szó, amelyen a vállalat már tízezres nagyságrendben futtat át számlákat. A használatbavétellel ráadásul a könyvelési szakemberek manuálisan végzett munkafolyamatai legalább 50%-kal csökkenthetőek.
A mai gyors tempójú üzleti világban, ahol minden másodperc számít, és a hatékonyság nem csak egy cél, hanem szükségszerűség, a digitális átalakulás már nemcsak egy választható lehetőség, hanem egy elengedhetetlen lépés. A versenyképesség megőrzéséhez a vállalatoknak először meg kell találniuk, majd ki kell használniuk a megfelelő technológiákat.
A Process Solutions digitális részlegét azért hozták létre két évvel ezelőtt, hogy a számviteli, adózási és bérszámfejtési szolgáltatások során is kiaknázzák a digitalizáció előnyeit, ami messze túlmutat az egyszerű hatékonyságnövelésen és költségmegtakarításon. A megfelelő eszközök és megközelítés mellett olyan kulturális változást is hozott, ami növelte a szervezet értékteremtő potenciálját.
A PS APPS egy újszerű megközelítés a beszerzési számla feldolgozásához a számviteli rendszerben, a számla létrehozásától a kódolt rekordokig. Egy úttörő, érintésmentes, folyamatos számviteli szolgáltatás, amely szállító számlák kezelését, jóváhagyását, kódolását és rögzítését kínálja egy egyszerűsített megoldásban. A PS APPS rendszer nem feltételez, mint a piacon elérhető többi hasonló megoldás, hanem szakértő könyvelők által előre konfigurált, így használatával 100%-os pontosság érhető el.
A vállalat nem csupán a belső könyvelésén használja a rendszert, hanem az első körös bevezetésben érintett ügyfelek már 50%-a alkalmazza a PS APPS-et. „Rengeteg pozitív visszajelzést kapunk, illetve azt vettük észre, hogy a legtöbb új ügyfél érdeklődik valamilyen automatizációs megoldás iránt” – mondta el Sólyom Attila, a Process Solutions digitális transzformációs igazgatója.
A rendszer segítségével a bonyolult, időigényes számlafeldolgozási feladatok zökkenőmentes, automatizált folyammá válnak, ahol a számlák nemcsak feldolgozásra kerülnek, hanem azonnal optimalizálódnak, amint megérkeznek. Miért fontos ez? „A PS tapasztalatai szerint a könyvelők többsége az idejük kb. 40% -át az adatok rögzítésére fordítja – ami nem az adatok feldolgozását jelenti, csupán az információk áthelyezését egyik közegből a másikba. A PS APPS segítségével a szállítószámlák esetén ez akár a felére is csökkenthető, így a szakemberek a valódi értéket jelentő folyamatokra összpontosíthatnak, és természetesen sokkal gyorsabban juthatnak hozzá a számviteli adatokhoz” – tette hozzá Sólyom Attila.
A hagyományos módszerekkel ellentétben, amelyek csupán a folyamat elejére importálják a tevékenységet, a PS által kínált megközelítés egy valóban automatizált feldolgozási rendszer, amely nem támaszkodik beszerzési rendelésekre. Minden előfordulást egyetlen egyszer kell konfigurálni, így teljes mértékben skálázható, és csak a kivételeknél igényel emberi beavatkozást. A rendszer ráadásul már kis mennyiségű számlánál (akár csak 50-100 db) is gazdaságosan használatba vehető, ugyanakkor jelentős előnyöket a nagyobb méretű számlafeldolgozás mellett, például tízezres nagyságrendnél lehet igazán elérni. Míg a kisebb volumen mellett jellemzően a számlafeldolgozási folyamatok minőségi javítása érhető el, hiszen sokkal követhetőbbé válnak ezáltal, addig a nagyobb volumennél már jelentős, akár 50%-os időmegtakarításról is beszélhetünk.
A megvalósítási stratégia gyors és hatékony bevezetést ígér, hiszen gondosan kifejlesztett eljárásokkal pár héten belül teljesen bevezethető a jóváhagyás és könyvelés funkció is. A rendszer egy modulárisan kialakított cloud alapú megoldás, ezáltal nem helyhez kötött platfrom, szinte bárhonnan elérhető. A bevezetésnél is ehhez igazodó rugalmasságra van lehetőség, iktatás, jóváhagyás, könyvelési kontírozó funkciók és ERP integráció külön-külön vagy egyidejűleg történő használatbavétele is megvalósítható. A speciálisan képzett szakértők garantálják a folyamatos támogatást, monitorozást és a rendszerbeállítások finomhangolását, biztosítva a folyamatos zökkenőmentes feldolgozást.
A PS APPS egy egyszerűsített és precíz jövőt vetít előre a számlakezelés kapcsán, ahol az innováció találkozik a praktikummal, kiváló versenyelőnyt nyújtva a vállalkozásoknak.
Kapcsolódó cikkek
- Process Solutions: Mit várnak el a gazdasági vezetők és a cégvezetők a könyvelési szolgáltatójuktól?
- Digitalizációs részleg alakult hazánk piacvezető könyvelő vállalatánál
- A távmunkában dolgozók elkötelezettebbek a munkahelyük mellett
- Ismét a Process Solutions az első a könyvelő cégek rangsorában
- Digitális transzformáció: Hol tart ma az automatizált könyvelés?
- Magyarországon egyelőre sci-finek tűnhet a négynapos munkahét tömeges bevezetése
- A rekorder Litkey Farkas a Process Solutions Katamaránnal vág neki az idei Kékszalagnak
- Kevesebb mint a felére csökkent a kriptovaluták után fizetendő adó Magyarországon
- Modern könyvelési megoldások mesterséges intelligencia alapú alkalmazásokkal
- Az ügyfélazonosítás komoly kockázatot jelenthet a szolgáltató cégek és ügyfeleik számára is
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.