e-commerce kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: e-commerce
Még mindig népszerűbbek a boltok a webshopoknál
Az e-commerce megoldások felfutása miatt sokan gondolhatták úgy a kereskedelemben, hogy a hagyományos üzleteknek bealkonyul. A vásárlók azonban, úgy tűnik, másként vélekednek és nem hajlandóak lemondani arról az élményről, amit csak a bevásárlóközpontokban élhetnek át. Az igények, az elvárások folyamatosan változnak, a látogatók egyre inkább komplexitásra vágynak, amelybe a vásárlás mellett a szórakozás és a szabadidő eltöltése is egyaránt beletartozik.
Ilyen lesz az e-kereskedelem jövője
Május 19-én immár második alkalommal rendezik meg a hazai kereskedelmi piac egyik legjelentősebb rendezvényét, a Future Trade konferenciát, ahol a szektor jövőjét kutatják a szakma jeles képviselői.
2022 is az e-kereskedelem éve lesz
Azt régóta tudjuk, hogy sikeres vállalkozás ma már nem létezhet hatékony online jelenlét nélkül, de a világjárvány hazánkban is példátlan e-commerce robbanást hozott magával: 2021 első félévében 30%-os bővülés mellett bruttó 494 milliárd forintos belföldi forgalmat bonyolított a magyar online kiskereskedelmi piac. A képlet tehát egyszerű, de korántsem olyan könnyű kitalálni, mire harapnak a vásárlók az egymással versengő webáruházak zajában, miközben a körülöttünk lévő világ minden eddiginél gyorsabban változik. A Markestic összeszedte a nyolc legfontosabb trendet, melyre mindenképpen érdemes odafigyelnie a hosszú távra tervező kereskedelmi vállalkozásoknak.
Berobbant az e-kereskedelem, de hogyan lesz hűséges ügyfél a karantén-vásárlóból?
A koronavírus-járvány minden bizonnyal örökre megváltoztatta fogyasztási szokásainkat, hiszen mindennél fontosabbá vált a kényelmes és mindenekelőtt biztonságos vásárlás. Az e-kereskedelemben soha nem látott eredményeket hozott a karantén-bumm: 2021 júniusában az online költések volumene 95 százalékkal meghaladta 2019 ugyanezen időszakában mért értéket.
Leginkább a felhasználói élmény dönt a netes vásárlásnál
Nagyot fordult a világ az online kereskedelemben az elmúlt egy évben, a globális járványhelyzet, a bezártság és az átalakult fogyasztói igények miatt örökre megváltozott a kapcsolat a vásárlók és az e-kereskedők között. Az emberek az új, bizonytalan mindennapokban már nem csupán termékeket és szolgáltatásokat választanak az interneten, sőt, az árazás is visszaszorult a dobogó első helyéről: a vásárlók valódi kapcsolatot és bizalmat keresnek a webáruházakban. Óriási viszont a verseny és a zaj, így komplett szemléletváltásra van szükség, amely az egész vásárlói életciklus során és megértést mutat a vevők felé. A webshopoknak tehát olyan sikerreceptet kell találniuk, mely az üzleti célok, a felhasználói élmény és a technológiai fejlesztések tökéletes kombinációjából áll össze.
Az online vásárlás szárnyal a vírus-válságban is
A koronavírus-járvány soha nem látott áttörést hozott az online kereskedelem terén tavaly. 2020 első hat hónapjában a KSH adatai szerint közel 500 milliárd forintra nőtt az e-kereskedelem forgalma, miközben minden 3. magyar rendszeresen és szívesen költi pénzét a digitális térben. A szegmens tehát a válság nyertese lett.
Az üzleti digitalizáció buktatói
Egyre nagyobb digitális nyomás nehezedik a vállalkozásokra. Minél nagyobb és sikeresebb egy cég, annál több a digitális transzformáció kockázata, a nyomás pedig annál nagyobb. Közben óriási a bizonytalanság. Rengeteg a tévhit, kevés a tapasztalt szakértő, általános a tudáshiány a legalapvetőbb kérdésekben is. Ismerni a buktatókat már félsiker.
Magyar startup sikere az e-commerce piacon
A Prefixbox természetes nyelv feldolgozó (Natural Language Processing, azaz NLP) funkcióival az e-kereskedők versenyelőnyhöz juthatnak a kompetitív kiskereskedelmi piacon.
Tavaly spameltünk, idén mérnöki pontossággal célzunk
Napjainkra azok az e-commerce vállalatok, amelyek nem ismerték ki kellően vásárlóikat, üres kosarakra, leiratkozó mailek sorozatára és nullához közelítő konverziókra számíthatnak. Az egyre több csatornán zajló kereskedés és vele együtt a digitális átalakulás másfajta verseny elé állította a kereskedőket és a marketingeseket. A fogyasztók sokkal igényesebbek, gyorsabb impulzusokhoz szoktak, hiszen számos online és hagyományos bolt ajánlatai közül válogathatnak. A hazai bónuszos/kuponos piac vezető alakja, a Bónusz Brigád az ügyféladatokra támaszkodva és az Exponea CX platformja segítségével javított az ügyfélélményen, és alakított ki újfajta hirdetési stratégiát.
Nemzetközi online vásárlási trendek
A PayPal és az IPSOS 31 országában készült fogyasztói felmérése szerint a világ internetes vásárlóinak már 55%-a vásárol külföldi webshopokban, ahonnan leggyakrabban ruhát, cipőt, háztartási elektronikai cikkeket, játékokat és hobbi termékeket rendelnek. A globális fogyasztók fele azért vásárol külföldön, mert az adott termék nem kapható a saját országában, egyharmaduk pedig érdekes helyi terméket keres más országok webáruházaiban.
A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi
A dél afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu felkérésére a GKI Digital 1500 ember megkérdezésével elkészítette az E-Commerce riport második reprezentatív kutatását.
Hamarosan többet vásárolunk majd mobilról, mint PC-ről
A Criteo a napokban közzétette saját jelentését arról, hogyan is alakul a mobil kereskedelmi piac. A dokumentum szerint nem is olyan ördögtől való gondolat, hogy hamarosan az online vásárlások nagy része mobileszközről zajlik majd, hiszen egyre többen kezdik felismerni a trend nyújtotta lehetőségeket.
A PayPal társul az Ivyrevel digitális divatházzal
Mai napon a Paypal az Ivyrevel digitális divatház nemzetközi megnyitásának kapcsán bejelentette a márkával való együttműködését.
Egyre fiatalabbak vásárolnak az interneten
A magyar fiatalok gyorsan reagálnak az új trendekre, az online vásárlás térhódítására, s egyre fiatalabb korban kezdenek el az interneten vásárolni - közölte a K&H.
A biztonságos online vásárlás 5 szabálya
A bankkártyás csalások több mint kétharmadát online tranzakciók során követik el Magyarországon.
Okos tippek az ünnepekre, műszaki cikk vásárláshoz
Összegyűjtöttünk néhány okos tippet, mellyel elkerülhető a felesleges idegeskedést – a vásárlás alatt és azt követően is.
A webáruházak többsége jól felkészült, az elállási jog érvényesítésével gondok vannak
A webáruházak többsége jól felkészült a vásárlásokra, a rendelések leadása egyszerű, a fizetés biztonságos és a szállítás is jól nyomon követhető, ugyanakkor a 14 napos elállási jogot tekintve sok áruház nem vásárlóbarát a globalplaza.hu vásárlókat segítő portál összegzése szerint.
Terjed az internetes vásárlás az Európai Unióban
Gyorsan nő az internetes vásárlás népszerűsége az Európai Unióban, 2015-ben már az uniós polgárok több mint fele vásárolt árut vagy szolgáltatást interneten - áll az Eurostat pénteken közzétett felmérésében.
PayPal: a magyarok több mint 70 százaléka vásárol karácsonyi ajándékokat az interneten
A magyarok 71,9 százaléka vásárol karácsonyi ajándékokat az interneten, csaknem 43 százalékuk használ mobil eszközt - egyebek között ez derül ki a PayPal online pénzügyi szolgáltató cég nemzetközi felméréséből.
9 tanács a biztonságos online vásárláshoz
Hogy az ünnepek valóban nyugalomban teljenek, az online veszélyekre is fontos odafigyelni, amelyek száma folyamatosan nő.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!