Ipsos kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Ipsos
Kutatás a digitális készségekről
A Vodafone Intézet átfogó tanulmányának eredményei azt mutatják, hogy a munkavállalók világszerte úgy érzik, nem rendelkeznek a jövőben szükséges digitális készségekkel a munkakörök betöltéséhez.
Új technológiák: India és Kína hatalmas lehetőségeket lát, Európa szkeptikusabb
A Vodafone Institute megbízásából az Ipsos közvéleménykutató intézet felmérést végzett, amelyből kiderült, hogy az európaiak általánosságban kevésbé optimisták a digitalizációt és a jövő technológiáit illetően, mint az Ázsiában élők.
Nemzetközi online vásárlási trendek
A PayPal és az IPSOS 31 országában készült fogyasztói felmérése szerint a világ internetes vásárlóinak már 55%-a vásárol külföldi webshopokban, ahonnan leggyakrabban ruhát, cipőt, háztartási elektronikai cikkeket, játékokat és hobbi termékeket rendelnek. A globális fogyasztók fele azért vásárol külföldön, mert az adott termék nem kapható a saját országában, egyharmaduk pedig érdekes helyi terméket keres más országok webáruházaiban.
Minden, ami egy jó meccshez elengedhetetlen
Az idei nyár az izgalmas estékről és hangos gólörömökről szól - legalábbis július közepéig biztosan. A világbajnokság azok számára is meghatározó, akik általában nem követik a sporteseményeket, hiszen alig találni olyan bárt vagy kocsmát Budapesten, ahol ne lehetne valamilyen formában követni a mérkőzéseket.
Minden ötödik magyar pikáns üzenetekkel udvarol a kiszemeltjének
A magyarok szerint az okostelefonnak fontos szerepe van a szerelem lángra lobbantásában, a válaszadók közel háromnegyede üzenetekkel, 48 százalékuk pedig meghitt hanghívásokkal is „udvarol” kiszemeltjének – derült ki a Huawei és az Ipsos 12 európai országban – köztük Magyarországon – elvégzett kutatásából.
Fontos az okostelefon a párkeresésben, de ha más nyomkodja, idegesít
A magyarok több mint fele fontos eszköznek tartja az udvarlás során az okostelefont, 62 százalékuk szerint pedig a párkapcsolat építésében is jelentős szerepe van a mobilunknak – derül ki a Huawei és az Ipsos 12 európai országban – köztük Magyarországon – végzett kutatásából.
Napi 20 órán át van velünk a mobilunk, mégsem tartjuk magunkat függőnek
A telefonunkkal a kezünkben kezdődik és ér véget minden hétköznapunk, mégis mindössze a magyarok 29 százaléka tartja magát telefonfüggőnek – derül ki a Huawei megbízásából 12 európai országban, köztük Magyarországon készített kutatásból.
Huawei kutatás az okostelefonnal kapcsolatos nyaralási szokásainkról
A magyarok kétharmada nem tudja elképzelni a nyaralását az okostelefonja nélkül, amit leginkább fotózásra, navigációra, étterem és hotel keresésére használ a vakáció során - derült ki a Huawei megbízásából 12 európai országban (köztük Magyarországon) készített kutatásból.
Az internetbiztonságra figyelmeztet a szünidő kezdetén a Telekom
A Telekom évek óta indít és támogat társadalmi kampányokat a biztonságos internethasználatért és az internetes zaklatások ellen. Most egy különleges kísérletet bemutató kisfilm segítségével hívja fel a figyelmet arra, hogy korunkban a szülői gondoskodásnak ki kell terjednie az online virtuális világra is.
A PayPal és az Ipsos előrejelzése szerint a magyarok idén 19%-kal többet fognak vásárolni külföldi webshopokban
Megjelent a PayPal és az Ipsos éves nemzetközi e-kereskedelmi jelentése. A belföldi és a határon átnyúló online vásárlási szokásokat vizsgáló, 32 országban több mint 28000 résztvevő válaszait elemző kutatás bemutatja a globális e-kereskedelem legfrissebb trendjeit, továbbá tartalmazza a legfrissebb információkat a magyarok online vásárlási szokásairól. Az e-kereskedelemi szektor világszerte töretlenül bővül, az Ipsos előrejelzése szerint Magyarországon 2017-ben az online költések összvolumene 10%-kal fog nőni.
A fővárosiak támogatják az UBER-t
A fővárosi lakosság döntő többsége támogatja az UBER-t egy frissen készült felmérés szerint. Az IPSOS kutatása alapján a budapestiek kétharmada egyetért azzal, hogy továbbra is szükség van a közösségi autómegosztó szolgáltatás működésére a fővárosban.
A felhasználók egymásnak ajánlják az Ubert
A budapesti Uber-utazások közel egyharmada metróállomás közelében indul vagy végződik. Az utasok pedig elégedettek az Uberrel és bátran ajánlanák barátaiknak is a szolgáltatást.
Mobilon üzenünk karácsonykor
Az Ipsos felmérése szerint ma már legtöbbször távollévő szeretteinkkel mobilon tartjuk a kapcsolatot. Üzenetben küldünk nekik képeket, vagy csak egy jókívánságot ünnepekkor, és más alkalmakkor is főként ezt módot használjuk kapcsolttartásra.
A netezők több mint egyharmada használ időjárás- és híralkalmazásokat
Az Ipsos legfrissebb nemzetközi felmérése mutat rá, hogy a netezők előszeretettel használják az időjárással vagy a hírekkel kapcsolatos alkalmazásokat.
Az internetes oldalaknak csak három típusát látogatjuk rendszeresen
Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint ugyan oldaltípusok tucatjai várják az olvasókat, csupán három kategóriát nézeget legalább heti gyakorisággal az internetezők több mint fele.
Vezetés közben is a telefont nyomkodjuk
Tudjuk jól, hogy a vezetés közbeni telefonálás nem csak tilos, hanem egyenesen veszélyes is. Az Ipsos nemzetközi felmérése azonban rávilágít, hogy mindez mit sem zavarja a vezetőket.
A megosztás körül forog a közösségi média
Az Ipsos nemzetközi felmérése rávilágít arra, hogy a netezők többsége szeret megosztani a közösségi oldalakon. A megkérdezettek 71%-a nyilatkozta, hogy oszt meg tartalmat másokkal.
A netezők szeretnek nyerni
Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint a netezők 32%-a vett részt különféle márkák által kezdeményezett versenyeken és nyereményjátékokon.
A neten tájékozódunk
Netezők körében végzett nemzetközi Ipsos felmérés szerint elsősorban az interneten tájékozódunk, ha új márkákról és termékekről szeretnénk többet megtudni.
A magyarok egyharmada találkozott online hirdetéssel
Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint a netezők közel fele (46%) látott online márka- vagy termékkampányokat az elmúlt egy hónapban. A magyar internethasználók körében ez az arány alacsonyabb, hiszen minden harmadik (34%) magyar nethasználó találkozott online kampánnyal.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!