Huawei kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Huawei
Az okosórák mellett jönnek az okoscipők és okoszoknik
A technológiai fejlődés és a testre szabhatóság alakítják a jövő fitnesztrendjeit: az edzések az elkövetkező években egyre inkább adatvezérelt, személyre szabott élménnyé válnak. A virtuális és kiterjesztett valóság alapú edzések, a játékos elemekkel gazdagított edzésprogramok, és az egyre népszerűbb viselhető okoseszközök – például okosórák és okoskarkötők – segíthetnek abban, hogy a testmozgás hatékonyabb és élvezetesebb legyen.
Már Magyarországon is kapható a Huawei zászlóshajó-okostelefonja
Már elérhető hazánkban a Huawei legújabb zászlóshajó okostelefonja, a HUAWEI Pura 70. A gyártó épp egy hete bővítette hazai termékportfólióját a HUAWEI WATCH GT 5 okosóra-modellekkel, és ezúttal az okostelefonok piacán erősíti jelenlétét a HUAWEI Pura 70 okostelefonnal. Az új sorozat a Huawei P széria mobilfotózás és dizájn terén szerzett tapasztalatait építi tovább: többek között az Ultra Lighting XMAGE kamerarendszernek köszönhetően lehetővé teszi a gyors és éles fényképek készítését is.
Az ipar digitalizációját és intelligens fejlesztését célozza a Huawei MI-stratégiája
Bemutatta a mesterséges intelligencia (MI) használatát célzó stratégiáját a Huawei Technologies, ami az iparágak digitalizációját és intelligens fejlődését célozza meg. A HUAWEI CONNECT 2024 globális konferencián Eric Xu alelnök hangsúlyozta, hogy az MI a vállalatok számára kulcsfontosságú technológiává vált, amelyhez alkalmazkodni kell a versenyképesség megőrzéséhez. David Wang, a Huawei vezérigazgatója szerint a digitális átalakulás óriási gazdasági lehetőségeket kínál, és partnereikkel együttműködve jövőbiztos infrastruktúrát kívánnak építeni. A rendezvényen a vállalat kilencven partnerét tüntette ki.
Az innovációt, a stílust és a kreativitást ötvözik a Huawei legújabb okosórái és tabletjei
A Huawei bemutatta legújabb, technológiát és stílust ötvöző termékeit Barcelonában. Az új TruSense rendszerrel felszerelt HUAWEI WATCH GT 5 sorozat továbbfejlesztett egészségfigyelést kínál, a Pro változat pedig prémium anyaghasználattal, golfpálya- és terepfutó-funkciókkal érkezik.
Okoseszközöket jelent be a Huawei
A Huawei világszerte uralja a viselhető okoseszközök piacát a leszállított mennyiség alapján az IDC független piackutató cég legfrissebb jelentése* szerint. A vezető pozíciót tovább erősítheti a gyártó közelgő, szeptemberi nagyszabású nemzetközi termékbemutatója, ahol számos innovatív okoseszközzel jelentkezik. A Huawei ráadásul már előrendelést is hirdetett a magyar piacon az újonnan érkező okosórájára, kedvezményt és ráadás fülhallgatót is ad az új készülék mellé szeptember 19. és szeptember 30. között.
Új mérföldkő az egészségfigyelésben
A Huawei bemutatta átfogó digitális egészség- és fitnesztechnológiai rendszerét, a HUAWEI TruSense-t, amely jelentős előrelépést képviselhet a pontos és fejlett egészségfigyelés terén. A rendszer több mint hatvan egészségügyi mutatót mér, az adatokat pedig egy algoritmus elemzi, amely kiértékeli a felhasználó jóllétét és stresszszintjét – segítve a felhasználókat abban, hogy figyelemmel kísérhessék fizikai és mentális egészségüket egyaránt.
Sorozatban ötödszörre díjazott Huawei-okosórát az EISA
A HUAWEI Watch 4 Pro Space Editiont választotta idén a világ legobb okosórájának a Kép- és Hangtechnikai Szakértők Szövetsége (EISA). A világ egyik legbefolyásosabb fogyasztói elektronikai szakértői szervezetének indoklása szerint az űrhajós minőségű titánból készült okosóra stílusában és funkcionalitásában egyaránt kiemelkedő. Az EISA zsűrije idén már sorozatban ötödszörre választott Huawei okosórát a legjobbnak. A gyártó világszerte a vezető gyártók között szerepel a viselhető okoseszközök technológiai fejlesztésében.
A globális tabletpiac harmadik legnagyobb szereplőjévé vált a Huawei
A Huawei a globális tabletpiac harmadik legnagyobb gyártójává vált majdnem 51 százalékos éves növekedést elérve az idei év második negyedévében – derül ki a Canalys piackutató cég legfrissebb jelentéséből. A vállalat összesen 2,5 millió tabletet szállított április és június között világszerte, 1,5 százalékkal növelve piaci részesedését az egy évvel korábbihoz képest.
A Wizz Air applikáció gördülékeny foglalási- és utazáskezelési funkciókat kínál a Huawei készülékek felhasználóinak
A Wizz Air alkalmazás is elérhetővé vált a Huawei hivatalos alkalmazás-áruházában, az AppGalleryben. A bővülésnek köszönhetően a Huawei készülékek felhasználói könnyedén foglalhatnak repülőjegyet, kezelhetik foglalásaikat, és böngészhetnek a légitársaság legjobb ajánlatai közül.
A technológia etikai kérdéseire is fókuszál a Huawei nyári női vezetőképzője
Az összes EU-s tagországból, valamint Ukrajnából és a Nyugat-Balkánról vesznek részt tehetséges fiatal nők az Európai Vezetői Akadémia által negyedszerre megrendezett, „Női vezetők a digitális korban” intenzív képzésen, amelyet ezen a héten tartanak Varsóban.
Négy magyar egyetemista ismerkedhetett meg a jövő technológiáival Rómában
Július első hetében négy magyar diák képviselte hazánkat a Huawei Technologies Seeds for the Future globális egyetemi programjának európai válogatásán Rómában. Benke Bálint, Bárdonicsek András, Bognár Lili és Rejtő Olivér hallgatók fejlett technológiákról tanulhattak, mint az 5G, a mesterséges intelligencia és a felhőalapú számítástechnika, valamint a sikeres vállalkozáshoz szükséges ismeretekkel is gyarapodhattak. A sokszínűség és fenntarthatóság témáit előtérbe helyező program során a hallgatók betekintést nyerhettek a Huawei vállalati működésébe is. A római Seeds for the Future tréninget a Covid óta először tartották meg jelenléti formában. Magyarországon 2021 óta több mint 150 diákot segített hozzá online a legújabb infokommunikációs ismeretek elsajátításához.
Középkategóriás áron kínál felsőkategóriás zajszűrést a Huawei legújabb fülhallgatója
Már Magyarországon is kapható a Huawei i-sorozatának legfrissebb tagja, a HUAWEI FreeBuds 6i vezeték nélküli fülhallgató. Az új modell az eddig inkább flagship kategóriára jellemző intelligens és dinamikus zajszűrő technológiával, hosszú, akár 35 órányi üzemidővel a negyvenezer forint körüli árkategóra egyik legjobb választása lehet.
Ismét piacvezető lett a Huawei
A Huawei lett a világ leggyorsabban növekvő viselhető okoseszköz márkája 2024 első negyedévében a Canalys piackutató cég szerint. A márka folyamatos innovációval erősíti piaci pozícióját, legújabb termékei, többek között a Magyarországon is elérhető HUAWEI WATCH FIT 3 és a HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition okosórák a felhasználók igényeire fókuszálva, sokoldalú funkcionalitással szélesítik a termékek palettáját.
Új megoldásokat mutatott be a Huawei a digitális átállás felgyorsítására
Ismét megrendezték a Huawei Tech4Value – ICT Day konferenciáját, amelyen a legújabb az oktatást, közlekedést, közigazgatást érintő digitalizációs folyamatokról esett szó. Az eseményt Hankó Balázs kulturális és innovációs miniszter nyitotta meg, de felszólalt többek között Fábián Gergely iparpolitikáért és technológiáért felelős-, Nagy Bálint közlekedésért felelős államtitkár, Virág Barnabás, a Magyar Nemzeti Bank alelnöke és Joó István, a HIPA Befektetési Ügynökség vezérigazgatója is.
Akár tízezer amerikai dollárt is lehet nyerni a Huawei nemzetközi mobilfotós versenyén
Az akár tízezer USA-dolláros díjazású HUAWEI XMAGE Awards 2024 versenyre 2024. szeptember 15-ig várják a jelentkezéseket, akár hazánkból is. A pályázat célja, hogy ösztönözze a mobiltelefonos fotózást, támogatva a kreativitást és az egyedi nézőpontokat.
Rengeteg okoseszközzel bővült a Huawei hazai kínálata
A FIT 3 okosóra májusi bemutatója után számos újabb eszközt hozott a gyártó hazánkba. Ezek között több okosóra modell is szerepel, amely a FIT 3-mal kiegészülve szinte minden árponton kínál iOS és Android kompatibilis eszközöket a vásárlók számára. Megérkezett az e-SIM képes WATCH 4 Pro Space Edition, valamint a Watch GT 4 új, sportosan elegáns zöld színváltozata is. Az okoskarkötők kategóriájába jött az új Band 9, de a nyitott kialakítású, ékszer-szerű FreeClip fülhallgató is kapható már nálunk.
Már hazánkban is kapható a Huawei első négyzet alakú okosórája
Megérkezett Magyarországra a Huawei vadonatúj négyzet alakú, továbbfejlesztett egészségfigyelő- és sportfunkciókkal rendelkező okosórája, a HUAWEI WATCH FIT 3. Az eszköz a FIT-sorozat eddigi legvékonyabb és legkönnyebb tagja, az okosórában mutatkozik be a mozgásra ösztönző Okosjavaslatok funkció, valamint alvás közbeni légzésfigyelés funkcióval bővült a nyugodtabb alvás érdekében. Az Android- és iOS-kompatibilis WATCH FIT 3 egyetlen feltöltéssel akár 10 napos üzemidőt nyújt, mindössze 10 perces töltéssel pedig akár egy teljes napig használható.
A tíz gigabites 5.5G-t használó innovatív eszközöket mutatott be Budapesten a Huawei
Már világszerte tesztelik az 5G sebességének tízszeresére képes 5.5G mobilhálózatokat, az ezeket használó eszközök várhatóan még az idén megjelennek a kereskedelmi forgalomban.
A Huawei bemutatta 40 százalékkal hatékonyabb energiatároló rendszerét
Új, hatékonyabb energiatárolási rendszerrel frissítette termékkínálatát a Huawei Technologies. A napelemes háztartási méretű kiserőműbe (HMKE) csatlakoztatható energiatároló rendszer az eddiginél 40 százalékkal több energia leadására képes a megnövelt hatékonyságnak köszönhetően, így ideális lakossági célú felhasználásra. A tárolókapacitás rugalmasan növelhető akár 20,7 kWh-ig, párhuzamos üzemeltetéssel pedig 82,8 kWh-ig. A gyártó Bécsben mutatta be az új megoldást, amely várhatóan szeptemberben már elérhető lesz a magyar piacon is.
Cikkgyűjtő
További híreink
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.