Ismét piacvezető lett a Huawei
A Huawei lett a világ leggyorsabban növekvő viselhető okoseszköz márkája 2024 első negyedévében a Canalys piackutató cég szerint. A márka folyamatos innovációval erősíti piaci pozícióját, legújabb termékei, többek között a Magyarországon is elérhető HUAWEI WATCH FIT 3 és a HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition okosórák a felhasználók igényeire fókuszálva, sokoldalú funkcionalitással szélesítik a termékek palettáját.
A Canalys piackutató cég legfrissebb jelentése szerint a Huawei jelentős áttörést ért el a viselhető eszközök piacán 2024 első negyedévében: 46 százalékos éves növekedéssel lett a világ leggyorsabban növekvő márkája.
Ez a sikeres évkezdet nemcsak a Huawei viselhető eszközeinek erős piacvezető szerepét bizonyítja, hanem a márka globális szintű visszatérését is jelzi. Az elmúlt évben és az idei év első negyedévében a gyártó számos innovatív viselhető okoseszközt mutatott be a globális piacon. A HUAWEI WATCH Ultimate sorozattól a HUAWEI WATCH 4 sorozaton át a HUAWEI WATCH GT 4 sorozatig a Huawei folyamatosan továbbfejleszti termékeit, javítva a felhasználói élményt, ezzel széles körű piaci elismerést szerezve.
A gyártó az idei második negyedévében is folytatta az új viselhető eszközök bevezetését, beleértve az új, négyzet alakú okosórát, a nemrégiben Magyarországon is debütáló HUAWEI WATCH FIT 3-at és a prémium kategóriás HUAWEI WATCH 4 Pro Space Editiont. A várakozások szerint a Huawei viselhető okoseszközei a második negyedévben is kiemelkedően teljesíthetnek majd.
Kapcsolódó cikkek
- Rengeteg okoseszközzel bővült a Huawei hazai kínálata
- Példátlan fitness élményt nyújt a vadonatúj HONOR Band 9
- Már hazánkban is kapható a Huawei első négyzet alakú okosórája
- Bemutatta legmodernebb újításait a Huawei Dubajban
- Kutatás: a közösségi média böngészése több órát vesz el az alvásból
- Az alvásfigyelést, a vérnyomásmérést és a mentális egészséget helyezi fejlesztései fókuszába idén a Huawei
- Kutatás: a társas kapcsolatok jó hatással vannak az egészségre
- Európai szinten óriási probléma a stressz
- A legjobb magyar vívókat okosórák segíthetik az edzésmunkában és az olimpiai felkészülésben
- Minimálisra csökkenthető az adatvesztés veszélye a digitális eszközök szakszerű beállításával
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új HONOR okosóra
Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete. A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390x450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.