Mobilon üzenünk karácsonykor

Czipperer Dia, 2013. december 17. 15:23

Az Ipsos felmérése szerint ma már legtöbbször távollévő szeretteinkkel mobilon tartjuk a kapcsolatot. Üzenetben küldünk nekik képeket, vagy csak egy jókívánságot ünnepekkor, és más alkalmakkor is főként ezt módot használjuk kapcsolttartásra.

Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint sokan (73%) üzennek barátaiknak vagy szeretteiknek mobiljuk segítségével. Ezen a fronton a magyar mobilfelhasználók még aktívabbak, 80%-uk választja választja mobiltelefonját, hogy ezen keresztül továbbítsa jókívánságát.

 

A fényképek készítésére is egyre gyakrabban használják mobileszközeiket az emberek: a megkérdezettek 65%-a használta már telefonját vagy táblagépét, hogy megörökítsen egy-egy pillanatot. A magyarok itt is valamivel jobban teljesítenek: nálunk ez az arány 67%.

 

 

Hazánkban nagyobb érdeklődés mutatkozik az online chatszobák iránt (Skype vagy FaceTime). A nemzetközi átlaghoz képest, ami 42% – vagyis mindössze tízből négyen – a magyarok 46%-a használja ezeket a csatornákat, hogy szeretteivel kapcsolatot létesítsen. Ám, ez a fajtája a kapcsolattartásnak, ahogy a számokból is kitűnik, még nem hódított akkora teret magának. 

 

Mindenesetre szeretünk mobilon üzenni és kapcsolatot tartani, és főként az írott formát választják az emberek, hiszen gyors és egyszerű megoldás, akkor is elérjük a másikat, ha éppen nem ér rá, vagy csak nekünk nincs időnk hosszasan cseverészni.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

2024. május 2. 19:14

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14