Megérkezett Magyarországra az Allegro
Az Allegro, a legnagyobb európai hátterű online piactér nagy örömmel jelenti be belépését a magyar piacra az Allegro.hu elindításával. Az Allegro 25 évnyi tapasztalatával elkötelezett amellett, hogy páratlan online vásárlási élményt nyújtson a magyar fogyasztóknak, több mint 150 millió ajánlatot kínálva versenyképes áron. A platform emellett lehetőséget kínál a hazai e-kereskedőknek is, hogy bővítsék online jelenlétüket.
Az Allegro új távlatokat nyit a magyar vásárlók és eladók előtt
Az Allegro.hu színes katalógusa az elektronikai cikkektől kezdve a lakberendezési tárgyakon és kerti szerszámokon, egészségügyi és szépségápolási termékeken át az autóalkatrészekig, könyvekig és ruházati cikkekig számtalan kategóriát ölel át. A piactéri modellben működő Allegro közvetlen tranzakciókat tesz lehetővé a vásárlók és a kereskedők között. A modell mindkét fél számára előnyös: a fogyasztók a termékek szélesebb választékát érhetik el versenyképes áron és biztonságos online vásárlási környezetben. Az eladók pedig megbízható partnerre tesznek szert: egy új, egyre népszerűbb értékesítési csatornán növekedhetnek, miközben megtarthatják az ellenőrzést ajánlataik és áraik felett. Ráadásul a már működő webáruházaikkal történő összekapcsolás is rendkívül egyszerű.
Innovatív szolgáltatások, újszerű élmények
A magyar vásárlók igénybe vehetik az Allegro Smart! előfizetéses szolgáltatást, amely korlátlan ingyenes kiszállítást és exkluzív ajánlatokat kínál. Az Allegro Smart! ingyenes próbaverziójában 12 hónapon keresztül nyolc ingyenes kiszállítást kapnak a felhasználók. A próbaidőszakot követően a szolgáltatás mindössze évi 5000 vagy havi 1300 forintért lesz elérhető, és ingyenes kiszállítást kínál csomagautomatákba vagy átvételi pontokra 5000 Ft feletti rendelések esetén, illetve akár futárszolgálatos kézbesítéssel 9000 Ft feletti rendelések esetén.
Az Allegro.hu-n történő vásárláshoz árgarancia is jár, hogy a vevők biztosan a lehető legjobb ajánlatot kapják a kiválasztott termékekre. A platform automatikusan összehasonlítja az árakat a legnépszerűbb online áruházak áraival, az árgaranciára jogosult termékeket pedig megjelöli. Ha a vásárlók máshol alacsonyabb árat találnak ugyanarra a termékre, az Allegro az árkülönbözet 150%-ának megfelelő, a piactéren beváltható kupont ad. Így a vevők nyugodtan vásárolhatnak, hiszen a kiválasztott terméket garantáltan a legjobb áron kapják meg.
Biztonságos, kényelmes és nyugodt vásárlás
Az Allegro.hu-n a vásárlók állnak a középpontban: az oldal számos szállítási lehetőséget kínál, többek között a házhozszállítást, a csomagautomatákat és az átvételi pontokat, amelyeket olyan megbízható fuvarozók támogatnak, mint a DPD, a Packeta és a UPS, illetve belföldi szállítás esetén az Express One és a Magyar Posta. A platform minden népszerű fizetési módot elfogad, beleértve a kártyás fizetést, az Apple Payt, a Google Payt és az utánvétet is.
Minden tranzakciót automatikusan, díjmentesen véd az Allegro Protect szolgáltatás, biztosítva a gondtalan online vásárlást. Ha a vevő nem kapja meg a megrendelt terméket, illetve ha az eladó nem reagál a visszaküldésre vagy a reklamációra, az Allegro Protect a kérelem jóváhagyását követő 48 órán belül érvénybe lép, kártalanítva a vásárlót. Ez a – további díjak vagy aktiválási lépések nélkül is érvényes – védelem a vásárlástól számított két évig érvényes, és gyors, automatikus megoldást nyújt, legfeljebb 1 500 000 forintig terjedő visszatérítéssel.
A piactérként működő platformon a vevő bármilyen probléma esetén közvetlenül az eladókkal léphet kapcsolatba chaten keresztül. Ha a vásárló nem elégedett azzal, ahogyan a kereskedő kezeli a panaszát, az Allegro helyi, magyarul beszélő ügyfélszolgálata be tud kapcsolódni a beszélgetésbe és segít a vásárlónak megoldani a helyzetet.
Vonzó lehetőség a hazai vállalkozásoknak
Az Allegro.hu nemcsak a fogyasztók piactere, hanem hatékony platform az e-kereskedőknek is. A magyar eladók kihasználhatják az Allegro kiterjedt regionális jelenlétét és fejlett technológiai megoldásait, hogy növeljék online vállalkozásukat az egyre nagyobb piaci versenyben. A platform egyszerű integrációt, elemzési eszközöket és oktatási anyagokat biztosít a kereskedőknek, segítve őket tevékenységük hatékony bővítésében. A regisztráció egyszerű és ingyenes.
Az Allegro emellett segít a terméklisták lefordításában, az árak átszámításában és a kereslet építésében az egyes regionális piacokon. A vállalat kész logisztikai ajánlatokat kínál a Ship with Allegro szállítási módok révén, beleértve a legnépszerűbb futárszolgálatok által végzett kiszállítást. Az Allegro tippekkel is támogatja partnereit a régió különböző országaiban történő értékesítéshez, például a fogyasztói preferenciák közötti különbségek bemutatásával.
A platformon nincs kötelezően megújuló kereskedői előfizetés, és jutalékot is csak a megvalósult eladások után kell fizetni. Ugyanakkor az Allegro.hu rengeteg előnyt kínál az új eladóknak, többek között a 180 napos Üdvözlő Programot, 0%-os értékesítési jutalékkal, akár 2 500 000 forintnyi jutalékmegtakarításig. Ezenkívül a résztvevők a program teljes időtartama alatt ingyenes profi előfizetést kapnak, amely lehetővé teszi a fejlett értékesítési eszközök és elemzések használatát további költségek nélkül.
A Mall.hu az Allegro részeként folytatja
Az Allegro magyarországi bevezetésével a Mall.hu – amely 2022 óta az Allegro márka része – önálló áruházzá válik az Allegro.hu platformon belül, továbbfejlesztett vásárlási élményt kínálva. A Mall.hu ügyfelei ezután is hozzáférhetnek a vásárlást követő összes szolgáltatáshoz (például a rendeléskövetéshez, a visszaküldéshez, a reklamációkhoz és a vásárlási előzményekhez) egy külön erre a célra kialakított felületen. Az Allegro ezáltal megerősíti elkötelezettségét, hogy javítsa a magyar fogyasztók vásárlási élményét, miközben egyszerre kínál ismerős szolgáltatásokat és innovatív funkciókat.
Az e-kereskedelem új fejezete Magyarországon
„Az Allegro magyarországi terjeszkedése jelentős mérföldkő a vállalat közép-európai növekedési stratégiájában – nyilatkozta Matthias Frechen, az Allegro kereskedelmi igazgatója. – A sikeres csehországi és szlovákiai bevezetés után már több mint 2,5 millió aktív vásárló választja a platformot ebben a két országban. A magyar vásárlók ismerik a piactérmodellt és egyre többet vásárolnak online felületeken. Az Allegro egyet jelent a nagy választékkal és a versenyképes árakkal. Emellett megbízható partnerei vagyunk a kereskedőknek, új lehetőségeket nyitva a növekedésükhöz.”
Kapcsolódó cikkek
- Újabb jel mutatja, hogy a Temu a hazai online kereskedelem sírját ássa
- Ezzel a fintech újdonsággal növelik bevételüket a webáruházak
- Ezt nem gondoltuk volna: még segít is a hazai webshopoknak a Temu
- Robbanás előtt áll az előfizetéses e-kereskedelem Magyarországon
- Kevesebbet költünk a neten – Az online vásárlási szokásokat vizsgálta az NMHH
- Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
- Ringbe száll az Ecommerce Hungary az át nem vett csomagok elleni harcban
- Eddig rendelj, hogy még a fa alá kerülhessen az ajándék!
- Az e-kereskedelmi cégek 41 százaléka a tavalyinál kisebb karácsonyi forgalomra számít
- Tippek a biztonságos online karácsonyi vásárláshoz
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI használata a munkavállalók 22%-át érinti a magyar ingatlanpiacon
A mesterséges intelligencia egyre nagyobb szerepet kap az ingatlan- és építőiparban, de vajon hogyan áll Közép-Európa ezen a téren? Egy friss kutatás szerint a magyar ingatlanpiacon dolgozók mindössze 22%-a használ mesterséges intelligenciát, 23%-uk napi szinten, 46%-uk pedig heti rendszerességgel, de mégis érzékelhető a változás: az ingatlan- és építőiparban dolgozók 60%-a mindhárom piacon kifejezte, hogy szívesen elsajátítaná az új technológia alkalmazását.
Az állam megteheti, hogy digitalizál, kérdés, hogy miként fogjon hozzá
A modern közigazgatás támogatja a modern gazdaságot, és a kormányok és a közszféra szervezetei is haladnak a digitális átalakulás útján. Most azonban gyorsítaniuk kell a tempón, és dolgozniuk kell azon, hogy megfeleljenek állampolgáraik elvárásainak. A KPMG a Global Tech Report 2024 adatai alapján igyekezett választ adni a digitális közigazgatással kapcsolatos aktuális kérdésekre, és felvázolni azokat a lehetséges lépéseket, amelyeket a kormányzati tisztviselők tehetnek meg a digitális átalakulás érdekében. Az adatok 118 kormányzati technológiai vezető és döntéshozó válaszain alapulnak, többségében (60%) Európából, továbbá Ázsia és a Csendes-Óceán térségéből (21%), valamint Észak-, Közép- és Dél-Amerikából (19%).
A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot
A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.