XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY
E hét végéig még kedvezményes áron lehet hozzájutni a közelgő XX. E-kereskedelmi konferencia belépőjegyeihez, amelynek helyszíne az esztergomi Grand Hotel, időpontja pedig 2024. június 6-7.
A kétnapos eseményen három előadóteremben folynak majd az előadások, harmincnál is több neves előadó részvételével, s öt teljes értékű workshopra is sor kerül.
Ha egy konferencia eléri a huszadik évfordulóját, az mindenképpen jelentős eredmény, és persze jó alkalom is egy kis visszatekintésre. Az első nap estéjén egy kerekasztal beszélgetéssel kezdődik az ünneplés, amelyen a résztvevők együtt idézik fel a két évtizeddel korábbi körülményeket. 20 éve minden sokkal könnyebb volt, vagy nem? Az biztos, hogy az akkori e-kereskedők csoportja egy nagyobb szobában elfért egyszerre. Milyen volt az e-ker élet, amikor még kétkedve néztek rájuk az ismerősök, amikor a hazai teljes e-ker forgalom 10 Mrd Ft volt, amikor a kártyás fizetés még nem is nagyon létezett. Szó lesz növekedésről, megoldhatatlan akadályokról, kudarcosabb sztorikról és hogy mit hozhat a jövő, hiszen ki tudhatná jobban mint azok, akik már 20 éve együtt űzik ezt a szakmát! A beszélgetés során egy könnyed hangvételű szakmázással és sztorizgatással vezetik át a szervezők a szakmai napot egy jó hangulatú estébe.
Egy közös koccintást követően az Ecommerce Hungary nagydíjak átadásával, egy kis vidám programmal, utána pedig egy remek bulival, a Radio Live zenekar fellépésével folytatódik a program, a második napon pedig remek motivációs előadások után teljes értékű workshopokat, képzéseket tartanak az érdeklődőknek. Neves külföldi szakértővel is találkozhatnak, aki Amazon és más marketplace témában tart előadást, és teret kap a felfutóban lévő B2B is.
A konferencia szlogenje: Ismerd meg az ismeretlent és a szervezők azt ígérik, ezért tesznek is majd, hogy a résztvevők a konferenciáról új tudással felvértezve térjenek majd haza.
Konferenciajegyek, szállásfoglalás és részletes program az ekerkonferencia.hu weboldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
- Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
- Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
- GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
- Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
- A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
- Ez lehet a rohamosan terjeszkedő olcsó kínai webshopok igazi ellenfele
- Mit tehet a vasút a fenntarthatóbb turizmusért?
- PwC Debrecen Business Forum 2024
- A skizofrén marketing korszaka
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.