Barion kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Barion
Az online térben is hódítanak a digitális tárcák: a Barion forint tranzakcióinak negyede már itt halad át
Forradalmian berobbant a digitális tárcák alkalmazása az idei évben. Az online fizetési megoldásokat nyújtó magyar Barion felületén 2024 elején még csak a forint tranzakciók 10%-át, október végére viszont már 25%-át bonyolították Apple Pay, Google Pay vagy Barion Wallet segítségével. Az Apple Pay használatának gyakorisága több mint 50%-kal nőtt januárhoz képest, a Google Payen keresztül indított fizetések száma pedig október végére 400%-os emelkedést mutat. A Barion Wallet népszerűsége is töretlen: havonta több ezer tranzakcióval bővül a vásárlások száma, és a használóinak forgalma közel 10%-ot nőtt év eleje óta.
Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion
Magyarország egyik vezető fintech vállalata, a Barion, jelentős frissítéseket vezetett be fizetési rendszerében, amelyek még jobb vásárlói és felhasználói élményt biztosítanak. A jelenleg 17 000 e-kereskedelmi partnert és 500 000 felhasználót kiszolgáló, adatvezérelt online fizetési megoldásokat nyújtó magyar cég modern és letisztult designnal, új biztonsági funkciókkal és egyszerűsített navigációval teszi még könnyebbé a fizetési folyamatot a vásárlók számára.
Közel 60%-os árbevétel növekedést ért el tavaly az online fizetési megoldásokat kínáló Barion
Már több mint 15 országban szolgálja ki e-kereskedelmi partnereit az adatvezérelt fizetési megoldásokra specializálódott Barion. A magyar fintech cég 2023-ban összesen 6.8 millió eurós árbevételt ért el a bel- és külpiacokon, mely a jelenlegi makrogazdasági környezetben szinte ritkaságszámba megy a szektorban.
Nemzetközi befektetőtől vont be tőkét a Barion
Jelentős összegű tőkebefektetést kapott a magyar Barion a londoni székhelyű Financial Services Capital Partners magántőke befektetőtől. A friss finanszírozást a Barion európai terjeszkedésre és új, innovatív termékek, szolgáltatások piaci bevezetésére fogja fordítani. A magyar alapítású fintech cég digitális fizetési megoldásokat kínál jelenleg hazánkon kívül Ausztriában, Csehországban, Németországban és Szlovákiában.
A Barion felkészült a PSD2 erős ügyfélhitelesítésre Magyarországon
Szeptember 14-én hazánkban is életbe lép a PSD2 EU direktíva részeként az erős ügyfélhitelesítésre (SCA) vonatkozó szabályozás, mely alapjaiban változtatja meg az online bankkártyás fizetések menetét. A Barion az online fizetési szolgáltatók közül Magyarországon elsőként és egyelőre egyedüliként kapta meg a két nagy nemzetközi kártyatársaság megfelelőségi tanúsítványát. Ezzel biztosítva online fizetési rendszerének zavartalan működését az erős ügyfélhitelesítési szabályozás bevezetését követően is.
Magyar megoldás szorítja vissza az internetes fizetési csalásokat
Becslések szerint éves szinten világszerte közel 7 ezer milliárd forintnyi kárt okoztak tavaly az online bankkártyás fizetési visszaélések. A hazai internetes fizetési piac meghatározó szereplője, a Barion a problémára válaszul bevezette a magyar SEON megoldását, mely a kártyás csalások több mint 80%-át előre jelzi az online kereskedők számára, így a visszaélések nagy része megelőzhető.
Félmillió eurós tranzakcióval turbózza fel nemzetközi terjeszkedését a Barion
Hazai angyalbefektetők indítják el nemzetközi pályán az egyik legígéretesebb magyar fintech (pénzügyi-technológiai) startup céget, a Barion-t. Radikális üzleti modelljének köszönhetően a Barion Smart Gateway online fizetési megoldást másfél év alatt 1800 kereskedő vezette be, és már 400 ezer vásárló használta a szolgáltatást.
Rekord a hazai bankkártyás fizetésben
13 perc alatt szerződéskötéstől az éles indulásig, a Barion standján ülve. Ezt utánozza bármely bank!
Van mód az Uber elszámoltatására
A taxis tüntetés által kirobbantott vita az Uberről legtöbbször az elszámoltathatóság hiányát veti a megosztott gazdaság modelje szerint működő személyfuvarozó társaság szemére. A Barion Payment Zrt. egyik alapítója, Bíró Tamás szerint igaz, hogy a technológiai fejlődéssel rengeteg megválaszolandó kérdés jár együtt, de az innovatív pénzügyi start-upoknak van jó válaszuk a "sharing economy"-ra alapozott vállalkozások átlátható elszámoltatására.
Magyar cég pörgetheti feljebb a közösségi gazdaságot
A Barion megoldotta a sharing economy elvén működő start up cégek egyszerű pénzügyi elszámolását. A most bemutatott webes és mobil fizetőkapura építve teljesen új közösségi piacterek jöhetnek létre.
Könnyen intergrálható bankkártyás fizetés webáruházaknak a Barion megoldásával
A Barion integrálta e-pénz és bankkártya-elfogadási rendszerét a Wordpress platform legnépszerűbb e-kereskedelmi rendszeréhez. Aki WooCommerce webáruházat üzemeltet, ezentúl villámgyorsan, rendkívül alacsony jutalékok mellett és személyes szerződéskötés nélkül tudja bevezetni a kártyás fizetést.
Készpénzből e-pénzt csinál az automata
Mostantól negyven budapesti terminál segítségével válthatjuk elektronikus pénzre készpénzünket. Az e-pénz ezután azonnal felhasználható, így lehet vele parkolni, elküldhető valakinek e-mailben, vagy át is utalhatjuk egy bankszámlára. Az anonim Barion tárca feltöltésre is alkalmas hálózat még ebben az évben országosra bővül, karácsonyig ezer terminál a cél.
Így fizethetsz kártyával a haverodnak
A Barion bevezette a kártyás turbófeltöltést, így mostantól egyetlen perc alatt fizethetünk bármilyen összeget a bankkártyánkkal – egyenesen a barátunk e-mail címére.
Black Friday – ma ingyen lehet parkolni az országban
Aki a mai napon, illetve a következő három pénteken a Barion e-pénzének segítségével parkol, az visszakapja, amit erre költött. Magyarország egyetlen engedélyezett e-pénz szolgáltatója így népszerűsíti fizetési megoldását.
Cikkgyűjtő
További híreink
9 év után új elnök az IAB Hungary élén
Új elnököt és elnökséget választott a 2025-2027-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.
A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak, és csak 1,8%-uk nyitott külső hirdetők felé is. Ez az arány – különösen a nemzetközi trendek tükrében – nagyon alacsony, ami a szektorban rejlő jelentős növekedési potenciált jelzi. A PwC Magyarország az IAB Hungary szakmai közreműködésével csaknem 800 webáruház körében végzett kutatást a retail média jelenlegi helyzetéről.