A Rakuten Viber visszatér a Formula E-be
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális vezetője örömmel jelenti be, hogy az ERT Formula E csapattal kötött új partnerség révén visszatér az ABB FIA Formula E World Championshipbe.
Ez az izgalmas együttműködés az exkluzív ERT Bot elindítását jelenti a Viberen, amely a rajongóknak egyedülálló élményt nyújt, lehetőséget biztosítva, hogy betekinthessenek a kulisszák mögé. Az ERT Bot exkluzív tartalmakkal, izgalmas versenyekkel és különleges partneri kedvezménykódokkal fogja meglepni a Formula E rajongóit.
„Nagy örömünkre szolgál az ERT Formula E csapattal való együttműködés, ami a Rakuten Viber izgalmas visszatérését jelenti az ABB FIA Formula E World Championshipbe” – mondta Zarena Kancheva, a Rakuten Viber globális növekedési igazgatója. „Ez a partnerség tökéletesen illeszkedik ahhoz az elkötelezettségünkhöz, hogy összekapcsoljuk az embereket a szenvedélyeikkel, és biztosak vagyunk benne, hogy az ERT Bot a Viberen a Formula E rajongók virágzó központjává válik világszerte.”
Russell O'Hagan, az ERT Formula E Team COO-ja és csapatfőnök-helyettese hozzátette: „Nagy örömmel üdvözöljük a Rakuten Vibert partnerként a fedélzeten. A kommunikáció innovatív megközelítésével az ERT Bot a Viberen fantasztikus platform lesz számunkra, hogy mélyebb szinten kapcsolódjunk a rajongókhoz, és megosszuk csapatunk útját a szezon során.”
A partnerség részeként a Rakuten Viber és az ERT egy versenyzői és csapattémájú matricacsomagot állított össze, amely letölthető a Viber matricapiacáról, így a rajongók szórakoztató és interaktív módon fejezhetik ki támogatásukat.
A bejelentés közvetlenül a várva várt Berlin ePrix előtt történik, így a Rakuten Viber számára izgalmas pillanat a Formula E világába való visszatérés.
Kapcsolódó cikkek
- A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
- A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
- A csoportos beszélgetéseket összegzi a Rakuten Viber új, MI-alapú funkciója
- Testreszabható mappákat vezet be a csevegésekhez a Rakuten Viber
- Hercegnő vagy szuperhős? Így ünneplik a magyar családok a farsangot
- Ilyen volt a Viber 2023-as éve
- Hogyan irányítsuk az ünnepi marketinget 2024-ben az üzenetküldő alkalmazásokkal?
- Magyar márkanagykövetet választott a Viber
- Diákoknak és tanároknak is jó választás a Viber
- Így készülnek a magyarok az augusztus 20-i hétvégére
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.