adatmenedzsment kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: adatmenedzsment
Az adatmenedzsment új generációját jelentette be az SAP
A különböző rendszerekben tárolt vállalati adatok átláthatóságát, és a hatékonyabb üzleti döntéshozatalt segíti adatkezelési újításával az SAP. Az SAP Datasphere, amely a Data Warehouse Cloud adatmenedzsment-portfólió új generációját képviseli, könnyű hozzáférést kínál az üzleti felhasználásra kész adatok teljes köréhez. Az SAP új stratégiai partnereként mutatkozott be a Collibra, a Confluent, a Databricks és a DataRobot is. Az együttműködésnek köszönhetően egy új megközelítés valósul meg: SAP-s és nem SAP-s rendszereken tárolt adatok kerülnek egy platformra, ami a mai vállalatok egy égető problémájára nyújt megoldást és nyit új távlatot.
Még mindig nem használjuk fel hatékonyan az adatokat
Át kell gondolni az adatmenedzsment stratégiát, hogy profitáljunk az elmúlt két év digitális befektetéseiből – állapítja meg „The Data Imperative” felmérésében a KMPG. A pandémia alatt ez a terület háttérbe szorult, a vállalatok inkább a digitális átalakulásra összpontosítottak. Csupán a cégek 11 százaléka tartotta ennél fontosabbnak, hogy munkára fogja az adatokat. Pedig ez egy igazi kincsesbánya lehet: az adatok hatékony felhasználása a következő egy-két évben várhatóan kulcsszerepet játszik majd a pénzügyi mutatók javításában. A többség abban is egyetért, hogy ennek a lehetőségnek a kiaknázásához a felhőszolgáltatások jelenthetik a kulcsot.
Hadat üzen a hirdetési meddőszórásnak a DataMe
Miközben az online hirdetések menedzselésében, célzásában, hatékonyságában egyre nagyobb szerephez jut az automatizáció, az úgynevezett programozott kampányvásárlás, az ügynökségek, a hirdetők és a hirdetési felületet biztosító tartalomszolgáltatók is egyre jobban érzik, hogy az egyes piacokon nincs elegendő adat, amely képes lenne az automatizált rendszereket táplálni, vezérelni. Ezt az égető hiányt ismerte fel az interaktív hirdetéskiszolgálás magyarországi piacvezetője, az Adverticum Zrt., amikor a KJ IFS Kft. pénzügyi befektetésével az elmúlt hónap végén megalapította adatmenedzsmentre szakosodott leányvállalatát, a DataMe Kft.-t.
Felvásárlás a tanácsadási piacon
A vezetési tanácsadási piac egyik meghatározó szereplője, a Stratis Vezetői és Informatikai Tanácsadó Kft. részvényvásárlás útján részesedést szerez az XperTeam Zrt.-ben, mely az üzleti intelligencia területének kiemelkedő szakértője.
Adatgyárak füstjétől bűzlik az internet - Hozhatnak-e enyhülést a felhők?
Jól rávilágít az egykori és a mai általános felfogás közötti döntő különbségre az internet rejtett bugyraiban még most is fellelhető, digitális "őskori" netikett (hálóhasználati illemtan) egy kiragadott részlete: "Egy e-mail üzenet 'szállítási költsége' nagyjából egyenlő a feladónál és a címzettnél... Ez alapvetően eltér a hagyományos levéltől, a telefontól, a rádiótól, és a tv-ől. Egy levél elküldése konkrétan hálózati szélességbe, diszk helybe és CPU időbe kerülhet. Ez az alapvető gazdasági oka, amiért nem illik kéretlen hirdetést küldeni e-mail-ben." Amikor a netikett szerzője - majd a továbbfordítók tábora - a kéretlen hirdetést, illetve a tv-t, rádiót, telefont említi, vélhetően annak idején meg sem fordult a fejében, hogy a kereskedelmi lehetőségek kiaknázásának vágya egyszer majd gyakorlatilag minden technológiát a világhálóra terel.
A „nagy adat" megszelídítése ügyfélintelligenciával
A ma jellemzően korlátozott erőforrásokkal rendelkező vállalatok számára kulcsfontosságú a „nagy adat” elemzése és a benne rejlő összefüggések feltárása az értékesítési és marketingtevékenység hatékonyságának növelése szempontjából - derül ki a Harvard Business Review Insight Center októberben publikált riportjából , amely azt mutatja be, hogy a szervezetek hogyan nyerhetnek mélyebb betekintést és nagyobb értéket a Big Datából ügyfélintelligencia-megoldások segítségével.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!