CRM kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: CRM
A mesterséges intelligenciával teljesen megérthetjük ügyfeleinket?
Ha a vállalat már rendelkezik számos adattal a CRM rendszerében, az ügyfelek elégedettségének növelése és az üzlet bővítése érdekében fontos, hogy tudja használni és megérteni is azokat. Ma az adat áll az üzleti problémák és lehetőségek középpontjában: az ügyfélélmény minden szakaszában és a vállalat teljes életciklusa során adatok keletkeznek, az optimális felhasználásuk és értelmezésük pedig az ügyfelek megértéséhez vezet, ami a siker kulcsa.
A CRM hasznosulása, mint integrált vállalatirányítási rendszer
Milyen úton és módon hozható ki egy CRM rendszerből fejlett vállalatirányítási rendszer? Milyen feladatok, folyamatok és kulcsfontosságú mutatók terén érhető el látványos szintlépés az ilyen irányú fejlesztéssel?
Már a futball is digitalizálódik
Németország legsikeresebb futballklubja is csatlakozik azon nagyvállalatok sorához, amelyek valamilyen SAP termékkel növelik versenyképességüket. Az SAP SuccessFactors Employee Central rekord gyorsasággal történő bevezetése révén a munkaerőmenedzsment új szintre lép.
Az EiSYS sikeres svájci CRM-pilotja a Vifor Pharmánál
2018-ban felkérést kapott az EiSYS Kft. a svájci Vifor Pharma Groupól, hogy a CRM rendszerére épülő riportolási rendszerét váltsa ki MS SQL-ben kialakítandó adatpiaccal és ráépülő Microsoft Power BI riportokkal. A július közepével záródó, sikeres pilotot a Vifor Pharma felsővezetésének bemutatták és az éles bevezetést a gyógyszergyár számára legfontosabb európai országokban jóváhagyták.
A Crome Communication nyerte a BMW Group CRM tenderét
Regionális tenderén a Crome Communication CRM és direkt marketing ügynökséget választotta magyarországi partnerének a BMW Group. A megbízás keretében az ügynökség látja el a BMW és MINI márkákhoz kapcsolódó CRM feladatokat a következő 3 + 2 évben.
Sikeres a Kulcs-Soft BizXpert programja
A Kulcs-Soft Számítástechnika Nyrt. BizXpert programja (www.bizxpert.com) november végén elérte a 70.000 letöltést. Ebből a 2016-os évben közel 40.000 letöltés történt. Ezzel egyidőben befejeződött egy 3 éves fejlesztői munka is. A szoftver mára teljes körű készletkezelő, megrendeléskezelő, CRM és számlázó programmá fejlődött.
LLP Hungary: továbbra is vezető szerep a cégcsoporton belül
Továbbra is őrzi vezető szerepét az LLP Csoporton belül az LLP Hungary, derül ki a tíz országban jelen lévő üzleti tanácsadási és szoftvermegoldásokat nyújtó vállalat évértékelő jelentéséből.
Megjelent a Microsoft CRM Online 2016 tavaszi verziója
A mai digitális világban a pozitív ügyfélélmény minden eddiginél fontosabb egy üzlet növekedéséhez és a versenytársainál jobb teljesítmény eléréséhez. Ahhoz, hogy egy vállalat kitűnhessen versenytársai közül, erősítenie kell vásárlói hűségét, és meg kell őriznie jó hírnevét. Az ügyfélkapcsolati rendszerek (CRM, azaz Customer Relationship Management) - éppen ezt a célt szolgálják, és ma már a Microsoft megoldásával bevezetésük is könnyen megvalósítható.
Sikeresebbek az IT-t jól használó kkv-k
Sokkal derűlátóbbak saját kilátásaik kapcsán azok a kis- és középvállalkozások, amelyek kihasználják a technológia adta előnyöket, illetve megfelelő adatelemző képességekkel rendelkeznek – derül ki a Microsoft felméréséből. A kisvállalatok szerint az IT-eszközök hatékony használata hozzájárul az ügyfélkapcsolatok elmélyítéséhez, és javít az eredményességen is.
Magyar CRM-rendszerrel jár élen az Opel
Másodszor is meghosszabbította az együttműködését az Opel a CRANE-nel, aki négy éve menedzseli az autómárka számára fejlesztett CRM-rendszert, valamint több európai országban az arra épülő kommunikációs (adatbázis-elemzés, call center, eladásösztönzés és e-mail marketing) feladatokat is ellátja. A CRANE a szerződést a General Motors európai központjával kötötte.
Hatékonyabb e-mail lead generálás az Opelnél
Az Opel e-mail alapú lead generálásának hatékonyabbá tételére kapott megbízást a CRANE a márka szlovén piacán. Az ügynökség feladata a kreatív, azon belül is elsősorban a vizuális megjelenítés áthangolása az eredményesség növelése érdekében.
5 dolog, amire az email-nél van jobb eszköz is
Elgondolkodott már azon valaha, hogy hetente mennyi időt szentel email-ek olvasásával, rendszerezésével, törlésével és megválaszolásával? Amennyiben Ön egy átlagos üzleti felhasználó, ez 16 óra hetente. Az Atos Origin kutatásának eredményei alapján „egy átlagos alkalmazott heti munkaidejének 40%-át tölti olyan belső levelezéssel, amelynek semmilyen hozzáadott értéke nincs”.
A Rex Kutyaotthon Alapítvány a Microsoft megoldását használja
SAP bevezetés a Hungaropharmánál
Modernizálja ügyfélszolgálati rendszerét a Hungaropharma Zrt. Magyarország legnagyobb gyógyszer-nagykereskedője azért vezeti be az SAP CRM megoldását, hogy magasabb színvonalon tudja kiszolgálni ügyfeleit, és hatékonyabbá tegye telefonos rendelésfelvételét.
Microsoft Dynamics CRM 2013, a személyes üzlet varázsa
A Microsoft Dynamics CRM online és telepített verzióban egyaránt elérhető rendszer teljesen új élményt nyújt az értékesítés, marketing és ügyfélkapcsolati oldalon dolgozóknak is. Az új verzió számos különböző eszközön elérhető lesz, a felhasználók pedig gyorsabb és folyékonyabb munkafolyamatot fognak látni, amelyben minden, a munkához fontos információt megtalálnak, így könnyebben beleláthatnak az ügyfelek igényeibe. A Microsoft Dyanimcs CRM következő verziójának megjelenése 2013 őszére várható.
Korszerű informatikai megoldások a magyar labdarúgásnak
Öt vidéki és fővárosi labdarúgó klub, a Lombard Pápa, a Paksi FC, a Pécsi MFC, a Szombathelyi Haladás és az MTK jut korszerű informatikai megoldásokhoz mától a Microsoft segítségével. A csapatok nemcsak egy több platformon elérhető, letölthető alkalmazást kapnak, amelynek segítségével számos hasznos információt juttathatnak el rajongóikhoz, hanem adminisztratív, irodai rendszereik is megújulhatnak az Office 365-nek és a Dynamics CRM ügyfélkezelő rendszernek köszönhetően.
Tehetséggondozást is várnak a cégek a HRM szoftverektől
A kutatás, amelyben üzleti döntéshozók fogalmazhatták meg igényeiket egy HRM szoftverrel szemben, rávilágítva az elvárt komponensekre és szolgáltatásokra, a bevezetésre szánt összegre, valamint, hogy milyen környezetben kívánják használni a rendszert. Az XAPT ezekre a felmerült igényekre alapozva kínálja Microsoft Dynamics CRM alapokon működő megoldását.
A „nagy adat" megszelídítése ügyfélintelligenciával
A ma jellemzően korlátozott erőforrásokkal rendelkező vállalatok számára kulcsfontosságú a „nagy adat” elemzése és a benne rejlő összefüggések feltárása az értékesítési és marketingtevékenység hatékonyságának növelése szempontjából - derül ki a Harvard Business Review Insight Center októberben publikált riportjából , amely azt mutatja be, hogy a szervezetek hogyan nyerhetnek mélyebb betekintést és nagyobb értéket a Big Datából ügyfélintelligencia-megoldások segítségével.
Az ERP és CRM együttműködésének lehetőségei
Microsoft Dynamics CRM rendszert vezetett be az XAPT a NETvisor Zrt-nél a már évek óta megelégedéssel használt Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszer mellé. A mindennapi üzleti folyamatok támogatására használt integrált rendszer mellé most bevezetett CRM megoldás célja a sales és marketing folyamatok minél magasabb szintű elősegítése, és a már meglévő ERP rendszerrel való hatékony együttműködés megteremtése.
Hazai fejlesztésű online ügyfélkezelési rendszert a MiniCRM-től
A pár perc alatt elindítható megoldás bevezetésének nincs külön költsége, így a beruházási kockázat kiküszöbölhető. A rendszer az értékesítés teljes folyamatát lefedi, az érdeklődők gyűjtésétől és minősítésétől kezdve a testreszabott ajánlat elkészítésén, és a termék vagy szolgáltatás megrendelésének kezelésén keresztül a vevőmegtartás folyamatainak támogatásáig, illetve az ügyfelek visszajelzéseinek kiértékeléséig. Specializált informatikai tudás nem kell hozzá, így minden vállalatvezető azonnal tudja értékesítési folyamatait optimalizálni vele.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!