Hazai fejlesztésű online ügyfélkezelési rendszert a MiniCRM-től
„A jelenlegi gazdasági nehézségek közepette egy vállalkozásnak fel kell ismernie, hogy az értékesítés komplex feladat, az ma már kevés, ha egy cég csak annak tudja eladni termékeit vagy szolgáltatásait, aki konkrét vásárlási szándékkal tér be hozzá. A hatékony értékesítési folyamatnak ma már az érdeklődők összegyűjtésével és megfelelő értékelésével kell kezdődnie, és az eladónak végig kell kísérnie ügyfelét az ajánlattételtől az értékesítésen át, a megvásárolt termék értékeléséig. Ebben szeretnénk segítséget nyújtani a hazai kkv szektor vállalatainak a saját fejlesztésű online CRM megoldásunkkal.” - mondta Leskó Norbert a MiniCRM Zrt. vezérigazgatója.
A hazai tulajdonú MiniCRM megoldása kifejezetten kkv-k számára kínál egyszerű online felülettel rendelkező CRM rendszert, amelynek elsődleges feladata a cégek értékesítési folyamatainak segítése. A rendszer egy jól átlátható, egyszerűen megtanulható és könnyen kezelhető webes felülettel rendelkezik, így informatikai tudás nélkül is egyszerűen testreszabható, illetve egyéni igények szerint felépíthető. Az egy hónapos kötelezettségmentes próbalehetőség segítségével beruházás nélkül is elindítható a rendszer, amelynek használatakor korlátlan számú felhasználónak adható hozzáférés. A MiniCRM szoftver használata során üzleti riportok készítése is lehetséges, amelyek segítségével az értékesítési teljesítmény könnyen mérhető és kielemezhető, illetve pontosan meghatározható, hogy hol szükséges a beavatkozás a teljesítmény növelésének érdekében.
A rendszer teljes mértékben a vállalkozás profiljára szabható, valamint lehetőség van az egyes ügyfelekhez tartozó releváns jegyzetek, e-mailek és dokumentumok tárolására, illetve bármelyik mező szűrésére, és a keresési feltételek elmentésére is. A MiniCRM használatával hatékonyan minősíthetők az új érdeklődők, a már meglévő ügyfeleknél pedig az automatizált utánkövetés használatával nyomon követhető, hogy éppen hol helyezkednek el az értékesítés folyamatában, és az eladás melyik lépcsőfokán van szükség a továbblépés megsegítésére.
A MiniCRM egy 30 napos, ingyenes próbalehetőséget kínál a vállalkozások számára, amelynek keretében pár perc alatt elindítható a cég saját teljes értékű CRM rendszere. A megoldás bevezetése nem jelent külön költséget a vállalat számára, az igénybevételhez csak egy böngészőre és egy internetkapcsolatra van szükség. A program használata nem igényel telepítést, illetve bármilyen előzetes informatikai képzettséget, így a vállalkozás azonnal elkezdheti felépíteni és használni saját CRM rendszerét. A tesztidőszak végén a felhasználó döntése alapján véglegesítik a rendszert a már benne lévő adatokkal együtt, ha az ügyfél nem rendel előfizetést, akkor egyszerűen lekapcsolják a rendszerről. A MiniCRM rendszer pár ezer forinttól elérhető bárki számára, és a szoftver bérleti díja minden költséget tartalmaz (szoftver, üzemeltetés és ügyfélszolgálat), nincsenek apró betűs, rejtett kiadások. A MiniCRM folyamatos kapcsolattartásra törekszik ügyfeleivel, a cég weboldalán olvasható rendszeresen frissülő blogban igyekszik új felhasználási ötleteket bemutatni a felhasználóknak és a megoldás iránt érdeklődőknek.
Kapcsolódó cikkek
- Az ERP és CRM együttműködésének lehetőségei
- Jól szerepelnek az SAP termékei a független felmérésekben
- A Gartner szerint a SAS élenjár a CRM többcsatornás kampánymenedzsment megoldások piacán
- Szoftverrel vizsgálják érzelmeinket ügyintézés közben
- 5 végzetes hiba az ügyfélkezelésben
- Megnyitott a HR és CRM EXPO
- Virtuális HR és CRM kiállítás
- Elérhető a Microsoft Dynamics CRM 2011 ügyfélnél telepített és a Microsoft-partnerek hosting szolgáltatásával kínált verziója
- Microsoft Dynamics CRM Online – ügyfélkezelés a számítási felhőben
- Microsoft Dynamics CRM Online
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.