Elérhető a Microsoft Dynamics CRM 2011 ügyfélnél telepített és a Microsoft-partnerek hosting szolgáltatásával kínált verziója

forrás Prim Online, 2011. február 18. 12:40

A Microsoft bejelentette, hogy elkészült, s az ügyfelek számára letölthető a Microsoft Dynamics CRM 2011 ügyfélnél telepített, illetve Microsoft-parterek hosting szolgáltatásán keresztül kínált változata. Az új változat teszi teljessé a Microsoft Dynamics CRM Online legutolsó verzióját, amely a Microsoft Dynamics CRM 2011-et igény szerinti (on-demand) szolgáltatásként nyújtja a Microsoft adatközpontokból, s amelyet 40 régióban 41 nyelven adtak ki januárban.

A Microsoft Dynamics CRM 2011 már világszerte kapható, s az aktív Microsoft Software Assurance (Microsoft Frissítési Garancia) megállapodással rendelkező ügyfelek a Microsoft Download Center szolgáltatáson keresztül azonnal hozzá is férhetnek. Ezen kívül a Microsoft bejelentette, hogy az új verzió 150 000 felhasználó egyidejű kiszolgálására a másodperc töredéke alatti válaszidővel képes, ami ismét magasra helyezi a mércét a CRM iparágon belül a teljesítményt és a skálázhatóságot tekintve.

A Microsoft Dynamics CRM 2011 egy sor előnnyel szolgál az ügyfelek és a partnerek számára, beleértve a „point and click” rendszerű konfigurációs lehetőséget, a vállalati szintű skálázhatóságot és az egyszerű interoperabilitást a már meglévő alkalmazásokkal és adatbázisokkal:

  • Ismerős felhasználói élmény a következő generációs Microsoft Outlook kliens, a böngésző- és mobil-alapú hozzáférés, a feladat, valamint a felhasználó igényei szerinti modern kialakítás révén, amely a megszokottság érzését kínálja a felhasználó számára, valamint egyszerű hozzáférést nyújt a sikeres üzletvitelhez szükséges információkhoz.
  • A fejlett, intelligens technológia élményét nyújtja az egyes folyamatokhoz kapcsolódó irányított kommunikáció során, a teljesítményre és a célok teljesítésére összpontosító beépített üzleti intelligencia, valamint a valós idejű kezelőfelületek révén, amelyek elérhetővé teszik a kereskedelemben és a szolgáltató iparban dolgozó, illetve az értékesítéssel foglalkozó szakemberek számára a hatékony munkavégzéshez elengedhetetlenül szükséges naprakész információkat.
  • A hálózati összekapcsolhatóság élménye a rugalmas felhőalapú fejlesztések, a Windows Azure interoperabilitás, a kontextuális Microsoft SharePoint lehetőség és az új Microsoft Dynamics Marketplace révén, amely leegyszerűsíti az ügyfelek és a partnerek számára a Microsoft Dynamics CRM konfigurálását és személyre szabását a meghatározott üzleti céloknak megfelelően.


„Számos újdonság található a Microsoft CRM 2011 alkalmazásában, ami megkönnyíti az értékesítők és a rendszert bevezető szakértők munkáját. Érdemes a CRM 2011 online változatával kezdeni az ismerkedést, hiszen az értékesítési célokat támogató funkciók tökéletesen megismerhetők az egyszerűen testreszabható rendszerben. Segítségével lerövidül az az idő, ami alatt egy kereskedelem-fejlesztési projekt megvalósítható.” – mondta el Pap Katalin, a Humansoft Informatika Dynamics üzletágának vezetője.

A Microsoft Dynamics CRM 2011-be integrált Microsoft Dynamics Marketplace ma már 20 régióban áll rendelkezésre, s jelenleg több mint 1400 Microsoft partneri megoldást és szolgáltatást nyújt. Az online katalógus révén a partnerek számára rendkívül egyszerűvé válik a különféle megoldások értékesítése és forgalmazása a Microsoft Dynamics ügyfelek számára, legyen szó online, az ügyfélnél telepített vagy partneri hosting szolgáltatással nyújtott alkalmazásról. A Marketplace lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy könnyen megtalálják, megismerjék és alkalmazzák a Microsofttól és annak partnereitől származó, iparág-specifikus alkalmazások és megoldások frissített vagy bővített verzióit saját CRM és ERP rendszereik továbbfejlesztése és kibővítése érdekében. A Microsoft Dynamics Marketplace jelenleg Ausztriában, Ausztráliában, Belgiumban, Brazíliában, Kanadában, Chilében, Kolumbiában, Dániában, Németországban, Franciaországban, Indiában, Olaszországban, Japánban, Mexikóban, Hollandiában, Portugáliában, Oroszországban, Svájcban, az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban érhető el.

A Microsoft Dynamics CRM 2011 terméket használó partnerekről és ügyfelekről további információ a http://crm.dynamics.com weboldalon található. Azok, akik szeretnének a Microsoft Dynamics CRM Twitter-közösség tagjává válni, megtehetik azt a @MSDynamicsCRM címen, illetve a #crm2011 címke alatt.

Kulcsszavak: CRM Microsoft

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val

A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében. 

2024. május 1. 10:21

A CIB Bank a Kyndrylt választotta hitelezési platformja modernizálására

A Kyndryl, a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója és a CIB Bank, Magyarország egyik legnagyobb kereskedelmi bankja ma bejelentette, hogy a Kyndryl támogatta a bankot alkalmazásai modernizálásában és fedezetlen hitelezéssel kapcsolatos munkafolyamatai átalakításában. Ennek eredményeként a CIB Bank – a fogyasztói hitelek feldolgozására szolgáló modern és automatizált rendszer bevezetésével – tovább egyszerűsíti hitelezési folyamatát, nagyobb hatékonyságot és jelentős költségmegtakarítást érhet el.

2024. április 30. 14:41

Az ABB Santa Palomba-i gyártóüzeme évi 675 tonnával csökkenti a szén-dioxid-kibocsátását

Az ABB áram-védőkapcsolók (AVK/FI-relék) és árammérők olaszországi, Santa Palomba-i gyártóüzeme évente 675 tonnával csökkenti CO2-kibocsátását. A meglévő megújuló energiaforrások mellett egy új fotovoltaikus rendszer biztosítja a telephely energiaellátásának negyedét. 

2024. április 30. 13:02

Közzétette első negyedéves pénzügyi jelentését az LG Electronics

Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési eredményt ért el. 

2024. április 30. 09:57

2023-ban is tovább növelte nyereségességét az OXO Technologies Holding Nyrt.

Megjelent az OXO Technologies Holding Nyrt. 2023. évi tőzsdei jelentése. A beszámoló a cégcsoport sikeres gazdálkodását, növekvő nyereségességét és kezelt vagyonának dinamikus bővülését mutatja. 

2024. április 29. 16:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14