Microsoft Dynamics CRM 2013, a személyes üzlet varázsa
A Microsoft Dynamics CRM egyéb tulajdonságok mellett a továbbfejlesztett közösségi alkalmazások használatára is lehetőséget nyújt
· Csatlakozási lehetőség a MarketingPilothoz
A Microsoft marketing-automatizálási megoldása termékek, büdzsék és források menedzselését, marketingkampányok kivitelezését és mérését teszi lehetővé, amelyek segítségével kiegyensúlyozott ügyfélélmény nyújtható a digitális és közösségi csatornákon. Emellett hozzájárul ahhoz, hogy a vállalkozások megismerjék ügyfeleik digitális lábnyomát, és azt leaddé konvertálják, ami közvetlenül az értékesítési rendszerbe kerül.
· Az üzleti folyamat kiválósága
Ennek révén a felhasználók az ügyfeleik igényeit figyelembe véve megváltoztathatják az üzleti folyamatokat (értékesítés, szolgáltatások, stb.), és az elvárásaiknak megfelelő élményt nyújthatnak számukra.
· Új, eredmény-vezérelt felhasználói felület
Segít abban, hogy leadből könnyedén és eddig nem tapasztalt gyorsasággal váljon vásárlás. Egyúttal arra is képessé teszi a szervezeteket, hogy a változó piaci környezetben is gyorsak lehessenek.
· Közvetlen Lync és Skype-kapcsolat
A felhasználók valós időben kommunikálhatnak ügyfeleikkel és közösségeikkel, így nem csak több információt tudnak számukra átadni, de személyesebb és tartósabb kapcsolatot is képesek velük kialakítani.
· Új, iPadra, Androidra és Windows 8 táblagépekre szánt mobil ügyfél-alkalmazások
· A felhasználók együttműködhetnek egymással és megoszthatják tapasztalataikat a Yammeren keresztül
Annak érdekében, hogy a Microsoft megismertesse a felhasználókkal a Netbreeze közösségi monitoring és analitikai szolgáltatást, 2013 őszétől elérhetővé teszi annak kotlátozott béta változatát.
További információ: http://www.microsoft.com/en-us/dynamics/crm-vision.aspx
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 50 új funkció a legújabb verziójú SAP vállalatirányítási rendszerben
- Költséghatékony vállalatirányítási rendszerrel az e-útdíj többletköltsége ellen
- Villámgyors nagyvállalati rendszerek a felhőből
- Korszerű informatikai megoldások a magyar labdarúgásnak
- MobileNAV: vállalatirányítás mobilról
- Független szoftverfejlesztői megállapodást kötött a Microsoft és az XAPT
- Gördülékeny ügymenet Microsoft Dynamics NAV megoldással
- Csökkenő CIO befolyás a vállalatoknál
- Az abas Web Interface-t még a konkurencia is díjazta
- Webáruház és integrált ügyvitel kicsiknek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.