A Crome Communication nyerte a BMW Group CRM tenderét
A regionális tenderen elnyert megbízás 3+2 évre szól
Regionális tenderén a Crome Communication CRM és direkt marketing ügynökséget választotta magyarországi partnerének a BMW Group. A megbízás keretében az ügynökség látja el a BMW és MINI márkákhoz kapcsolódó CRM feladatokat a következő 3 + 2 évben.
A tender részeként az ügynökség felel majd a teljes ügyfél- és érdeklődő adatbázis karbantartásáért és kezeléséért, a BMW Group Magyarország telefonos és online ügyfélszolgálatának üzemeltetéséért, a BMW Ügyfélkártya Program működtetéséért, továbbá a postai és online DM aktivitásokért, mint a hírlevelek, magazinok és katalógusok, valamint egyéb marketing anyagok kiküldése.
A 2010-ben alakult Crome Communication évek óta segíti a BMW Group Magyarország tevékenységét CRM aktivitásokkal, adatbáziskezeléssel, az ügyfélszolgálat üzemeltetésével, illetve direkt marketing feladatokkal.
Mazura Péter, a Crome Communication ügyvezetője elmondta: „Évek óta dolgozunk a BMW Group Magyarországgal, ez a megbízás pedig fontos mérföldkő az együttműködésünkben, ugyanis nem csupán a magyarországi versenytársakkal szemben, de a regionális ügynökségek között is helyt kellett állnunk a kiválasztás folyamán. Büszkék vagyunk arra, hogy egy prémium márka magas elvárásainak is folyamatosan meg tudtunk felelni, így hosszabb távon is partnerként számítanak ránk” – mondta el a szakember.
Sallai Gábor, a BMW Group Magyarország Digital Marketing és CRM specialistája hozzátette: „A döntésnél nagy szerepet játszott a prémium márkákkal kapcsolatos több éves tapasztalat, továbbá a professzionális és proaktív hozzáállás, illetve az átfogó szolgáltatáscsomag. Örömünkre szolgál, hogy újabb 5 évig dolgozhatunk együtt a BMW és a MINI márkák népszerűsítésén.”
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres a Kulcs-Soft BizXpert programja
- A „nagy adat" megszelídítése ügyfélintelligenciával
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- IAB Hungary megújult elnökség, eredményes első év
- 100 millió dolláros kampányba kezd a Yahoo
- Megalakult az IAB Magyarország
- Keresőmarketing: AdGooroo-partner lett az Arcus Search
- A Magyar Telekom online marketingkommunikációs tenderének eredményei
- Erősít az LG a globális branding területén
- 4,5 milliárd dolláros Dell-WPP szerződés
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.