Az EiSYS sikeres svájci CRM-pilotja a Vifor Pharmánál
2018-ban felkérést kapott az EiSYS Kft. a svájci Vifor Pharma Groupól, hogy a CRM rendszerére épülő riportolási rendszerét váltsa ki MS SQL-ben kialakítandó adatpiaccal és ráépülő Microsoft Power BI riportokkal. A július közepével záródó, sikeres pilotot a Vifor Pharma felsővezetésének bemutatták és az éles bevezetést a gyógyszergyár számára legfontosabb európai országokban jóváhagyták.
Az első éles bevetésre Belgiumot jelölték meg, a bevezetés ez év szeptemberében indult.
A kialakítandó megoldás komplexitása abban rejlik, hogy egyrészt ugyanazokat a riportokat több nyelven kell kialakítani, másrészt a felhasználók – akik az értékesítői hálózat különböző szintjein dolgoznak – csak azokat az adatokat láthatják, amelyek a saját munkájukra vonatkoznak. A több országból érkező adatok mennyisége és sokszínűsége miatt az EiSYS munkatársai számára kihívást jelentett egy rugalmasan frissíthető, konzisztens adatpiac kialakítása, valamint a nagy mennyiségű adatból a gyógyszergyár kifinomult vizualizációs elvárásainak megfelelő, gyors válaszidejű, interaktív riportok kialakítása.
Az implementáció során az EiSYS munkatársai felhasználják a cég által kifejlesztett ETL megoldást, verzióváltási módszertant és olyan Microsoft komponenseket, mint például az SSAS.
Kapcsolódó cikkek
- A Crome Communication nyerte a BMW Group CRM tenderét
- Sikeres a Kulcs-Soft BizXpert programja
- LLP Hungary: továbbra is vezető szerep a cégcsoporton belül
- Megjelent a Microsoft CRM Online 2016 tavaszi verziója
- Sikeresebbek az IT-t jól használó kkv-k
- Magyar CRM-rendszerrel jár élen az Opel
- Hatékonyabb e-mail lead generálás az Opelnél
- 5 dolog, amire az email-nél van jobb eszköz is
- A Rex Kutyaotthon Alapítvány a Microsoft megoldását használja
- SAP bevezetés a Hungaropharmánál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.