Az EiSYS sikeres svájci CRM-pilotja a Vifor Pharmánál

forrás: Prím Online, 2018. november 5. 15:06

2018-ban felkérést kapott az EiSYS Kft. a svájci Vifor Pharma Groupól, hogy a CRM rendszerére épülő riportolási rendszerét váltsa ki MS SQL-ben kialakítandó adatpiaccal és ráépülő Microsoft Power BI riportokkal. A július közepével záródó, sikeres pilotot a Vifor Pharma felsővezetésének bemutatták és az éles bevezetést a gyógyszergyár számára legfontosabb európai országokban jóváhagyták.

Az első éles bevetésre Belgiumot jelölték meg, a bevezetés ez év szeptemberében indult.

 

A kialakítandó megoldás komplexitása abban rejlik, hogy egyrészt ugyanazokat a riportokat több nyelven kell kialakítani, másrészt a felhasználók – akik az értékesítői hálózat különböző szintjein dolgoznak – csak azokat az adatokat láthatják, amelyek a saját munkájukra vonatkoznak. A több országból érkező adatok mennyisége és sokszínűsége miatt az EiSYS munkatársai számára kihívást jelentett egy rugalmasan frissíthető, konzisztens adatpiac kialakítása, valamint a nagy mennyiségű adatból a gyógyszergyár kifinomult vizualizációs elvárásainak megfelelő, gyors válaszidejű, interaktív riportok kialakítása.

 

Az implementáció során az EiSYS munkatársai felhasználják a cég által kifejlesztett ETL megoldást, verzióváltási módszertant és olyan Microsoft komponenseket, mint például az SSAS.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09