Az EiSYS sikeres svájci CRM-pilotja a Vifor Pharmánál
2018-ban felkérést kapott az EiSYS Kft. a svájci Vifor Pharma Groupól, hogy a CRM rendszerére épülő riportolási rendszerét váltsa ki MS SQL-ben kialakítandó adatpiaccal és ráépülő Microsoft Power BI riportokkal. A július közepével záródó, sikeres pilotot a Vifor Pharma felsővezetésének bemutatták és az éles bevezetést a gyógyszergyár számára legfontosabb európai országokban jóváhagyták.
Az első éles bevetésre Belgiumot jelölték meg, a bevezetés ez év szeptemberében indult.
A kialakítandó megoldás komplexitása abban rejlik, hogy egyrészt ugyanazokat a riportokat több nyelven kell kialakítani, másrészt a felhasználók – akik az értékesítői hálózat különböző szintjein dolgoznak – csak azokat az adatokat láthatják, amelyek a saját munkájukra vonatkoznak. A több országból érkező adatok mennyisége és sokszínűsége miatt az EiSYS munkatársai számára kihívást jelentett egy rugalmasan frissíthető, konzisztens adatpiac kialakítása, valamint a nagy mennyiségű adatból a gyógyszergyár kifinomult vizualizációs elvárásainak megfelelő, gyors válaszidejű, interaktív riportok kialakítása.
Az implementáció során az EiSYS munkatársai felhasználják a cég által kifejlesztett ETL megoldást, verzióváltási módszertant és olyan Microsoft komponenseket, mint például az SSAS.
Kapcsolódó cikkek
- A Crome Communication nyerte a BMW Group CRM tenderét
- Sikeres a Kulcs-Soft BizXpert programja
- LLP Hungary: továbbra is vezető szerep a cégcsoporton belül
- Megjelent a Microsoft CRM Online 2016 tavaszi verziója
- Sikeresebbek az IT-t jól használó kkv-k
- Magyar CRM-rendszerrel jár élen az Opel
- Hatékonyabb e-mail lead generálás az Opelnél
- 5 dolog, amire az email-nél van jobb eszköz is
- A Rex Kutyaotthon Alapítvány a Microsoft megoldását használja
- SAP bevezetés a Hungaropharmánál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.