A CRM hasznosulása, mint integrált vállalatirányítási rendszer
Milyen úton és módon hozható ki egy CRM rendszerből fejlett vállalatirányítási rendszer? Milyen feladatok, folyamatok és kulcsfontosságú mutatók terén érhető el látványos szintlépés az ilyen irányú fejlesztéssel?
Ezt a kérdéskört bontjuk ki részletesen a cikk keretei között. Remélhetőleg sikerül szemléltetni, mekkora potenciál rejlik a CRM integrált vállalatirányítási rendszerként történő hasznosításában.
Egy modern CRM naptár integrációval segít, hogy ne legyen elfelejtett feladat
Méghozzá kényelmesen, fenntartható módon. Ennek köszönhetően többé nem kell attól tartani, hogy elfelejtünk felhívni egy ügyfelet, nem érünk oda egy megbeszélt online meetingre, vagy egy fontos email küldése csak késve jut eszünkbe.
A praktikus és felhasználóbarát modern CRM rendszer segítségével létrehozott teendők az integrációnak hála egyenes úton kerülhetnek akár kedvenc naptár alkalmazásunkba. Így rögvest szem előtt lehetnek, és biztosan nem feledkezünk meg róluk.
Vállalatirányítási rendszerként a CRM a webshop integrációban is segíthet
Gondoltuk volna, hogy a testre szabott CRM rendszer segíthet újból elérni a kosárelhagyókat különleges ajánlatokkal? Sőt, akár úgy is hasznosítható egy modern CRM rendszer, hogy személyre szabott e-mail sorozatot küldhetünk vele a vásárlóknak, akár automatizált módon?
Ennek köszönhetően nemcsak az egyszeri vásárlás, hanem az igazi profittal kecsegtető ismételt vásárlás is hatékonyabban érhető el. De akár a beérkező panaszok kezelésében is nagy segítség, ha a CRM rendszer ügyfélszolgálati moduljában integráltan történik a feladat megoldása.
CRM-mel a riportolás is racionalizálható
Vagyis a projektmenedzsment szoftverként hasznosuló CRM szoftver a riportok készítésében is óriási segítség. Betöltve ezáltal egy integrált vállalatirányítási rendszer szerepét, hozzájárulva a kulcsfontosságú mutatók nyomon követéséhez.
Sőt, mivel a rendszer óránként automatikus frissítést is tud a riportok kapcsán, ennek köszönhetően az adatok teljes mértékben naprakészen tarthatók.
Egy praktikus mód, ahogy a CRM segít a marketingben és értékesítésben
Képzeljük csak el, ahogy a Facebook hirdetésekből megszerzett leadek egyenesen a CRM rendszerbe kerülnek át. Teljes mértékben automatikusan, ahogyan az egy modern vállalatirányítási rendszertől egyébként elvárható.
Ennek nagy előnye, hogy a munkatársak rögtön láthatják, milyen hirdetésből érkezett az érdeklődő a vállalat rendszerébe és mi a teendő vele. Vagyis a lead kezelés minimális időbeli ráfordítással történhet.
Azt pedig már bizonyára tudjuk, hogy a gyors és hatékony reagálás kedvező eséllyel sikeres értékesítést hozhat a konyhára. Többek között ennyi mindenben segíthet tehát a vállalatirányítási rendszerként hasznosuló modern CRM.
Kapcsolódó cikkek
- A siker titka a rendszerben való gondolkodás
- Már a futball is digitalizálódik
- Az EiSYS sikeres svájci CRM-pilotja a Vifor Pharmánál
- A Crome Communication nyerte a BMW Group CRM tenderét
- Sikeres a Kulcs-Soft BizXpert programja
- LLP Hungary: továbbra is vezető szerep a cégcsoporton belül
- Megjelent a Microsoft CRM Online 2016 tavaszi verziója
- Sikeresebbek az IT-t jól használó kkv-k
- Magyar CRM-rendszerrel jár élen az Opel
- Hatékonyabb e-mail lead generálás az Opelnél
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.