SAP bevezetés a Hungaropharmánál
Modernizálja ügyfélszolgálati rendszerét a Hungaropharma Zrt. Magyarország legnagyobb gyógyszer-nagykereskedője azért vezeti be az SAP CRM megoldását, hogy magasabb színvonalon tudja kiszolgálni ügyfeleit, és hatékonyabbá tegye telefonos rendelésfelvételét.
A híváskezelő rendszer extrái közé tartozik a „felugró ablak”, melyben a rendelésfelvevők azonnali visszajelzést kapnak, ha a kiemelt vevőjük kért visszahívást, vagy ha a híváslistájukba került általuk végrehajtandó feladat. A másik, a valós idejű monitoring, mellyel nyomon követhető a 35 fős csoport pillanatnyi leterheltsége, és az éppen várakozó hívások száma.
„A bevezetésnek köszönhetően eddig 30%-al növekedett a rendelésfelvétel hatékonysága, és tizedére csökkent a hívások visszakereshetőségének ideje. Reklamáció kivizsgálása esetén pedig komoly segítséget nyújt a magas szintű folyamatnaplózás” -mondta Simon Zoltán, a Hungaropharma Zrt. informatikai igazgatója, az implementáció szakmai irányítója.
A CRM megoldás bevezetését az SAP Hungary Kft. egyik partnercége, az ERP Consulting Zrt. szakemberei végzik. A várhatóan év végén lezáródó, folyamatos átadású implementáció kiegészíti a Hungaropharmánál régóta működő SAP vállalatirányítási rendszert.
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 50 új funkció a legújabb verziójú SAP vállalatirányítási rendszerben
- Villámgyors nagyvállalati rendszerek a felhőből
- SAP: HANA újdonságok
- Magyarul is elérhető az SAP legújabb GRC megoldása
- Új, memória alapú SAP alkalmazások
- Microsoft Dynamics CRM Online
- Orosz rakétacégbe csapódott az SAP
- A Fujitsu átfogó IT-infrastruktúra üzemeltetési szolgáltatást indít SAP-hoz
- SAP CRM minden szinten
- A válság túlélésének kódja: CRM
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.