Magyar CRM-rendszerrel jár élen az Opel
Másodszor is meghosszabbította az együttműködését az Opel a CRANE-nel, aki négy éve menedzseli az autómárka számára fejlesztett CRM-rendszert, valamint több európai országban az arra épülő kommunikációs (adatbázis-elemzés, call center, eladásösztönzés és e-mail marketing) feladatokat is ellátja. A CRANE a szerződést a General Motors európai központjával kötötte.
A két cég 2011 óta dolgozik együtt, az eredeti megbízás az Opel CRM-rendszerének kialakításáról és üzemeltetéséről szólt. Az ügynökség 14 országban – a közép-kelet-európai országok mellett a teljes Baltikumban és Finnországban – dolgozik az autómárkának. Ezenfelül az évek során a CRANE feladatköre kibővült a kialakított CRM-rendszerre épülő egyéb kommunikációs, többek között az adatbázis analitika, a call center, az eladásösztönzés és az e-mail marketing témakörökbe tartozó feladatok ellátásával.
Az ügynökség stratégiai javaslatai alapján az Opel négy országban – hazánkon kívül Szlovéniában, Horvátországban és Romániában – működtet call centereket, melyek közvetlenül csatlakoznak a CRM-rendszerhez. A megoldás jelentős időt és energiát takarít meg azáltal, hogy a call center egyenesen a CRM adatbázisba rögzíti a felvett adatokat.
A CRANE régiós szinten több millió ügyféladattal dolgozik. Az ügynökség elsőként Romániában indította el a saját fejlesztésű viszonteladói eladásösztönző programot, mely azóta – régiós „best practice-ként” – újabb piacon is bevezetésre került. „Négy éve dolgozunk együtt a CRANE-nel, és szintén negyedik éve vezetjük a személyautó értékesítési piacot. Ehhez a folyamatos jó teljesítményhez járul hozzá az ügynökség stratégiai és kreatív tanácsaival, valamint a megbízható és jól kezelhető CRM-rendszerünk üzemeltetésével” – mondta el Zugschwert Szabolcs, az Opel magyarországi marketingigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Új generációs vállalatirányítási rendszer a rEVOLUTION-tól
- Iskoláknak adományozott számítógépeket az Opel
- Hatékonyabb e-mail lead generálás az Opelnél
- Az IFS globális felhőalapú megoldást indít Microsoft Azure platformon
- Minősített Microsoft Dynamics bővítmény lett a MobileNAV
- Fény derült az IFS titkára
- Számos új funkcióval érkezik a Microsoft Dynamics AX 2012 R3
- 5 dolog, amire az email-nél van jobb eszköz is
- SAP az ALDI-nál
- Új szemesztert indított az SAP és a MAVE a felsőoktatási hallgatóknak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.