IAB-hu kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: IAB-hu
Ügynökségi szakember lett az IAB Hungary új elnöke
Ismét kétszámjegyű növekedés a digitális reklámpiacon
A harmadik negyedévben az előző negyedéves megingás után ismét két számjegyű, 11,1 százalékos növekedést mutatott a hazai digitális reklámpiac bevételi index, a NORI – tette közzé az IAB Médiaszekciója az IAB Hungary tagok bevallásai alapján.
Új, frissített mobilhirdetési útmutató az IAB Hungary kiadásában
Az IAB Hungary Mobil munkacsoportja Brindza Gábor (Madhouse) vezetésével frissítette, és a piac számára ingyenesen elérhetővé tette a 3 éve kiadott magyar mobilhirdetési-piacot bemutató összefoglalóját, amely aktuális és hiteles képet ad e dinamikusan fejlődő területről.
Tovább növekszik a mobilhirdetések piaca
A második negyedévben a magyar gazdaság növekedése ellenére - a mobilhirdetések 80 százalékos növekedése mellett -, 2,1 százalékkal csökkent a hazai digitális reklámpiaci bevételi index, a NORI – tette közzé az IAB Médiaszekciója az IAB Hungary tagok bevallásai alapján.
Újabb tagokkal bővült az IAB Hungary
Az elmúlt időszakban 6 új vállalat csatlakozott a nemzetközi Interactive Advertising Bureau hazai képviseletéhez, ezzel 78-ra bővítve az IAB Hungary tagjainak számát. A szakmai szervezet célja, hogy segítse a digitális hirdetési piacot, szabályozza a piaci gyakorlatot, és képezze a digitális piac szereplőit.
Barnóth Zoltán az IAB Hungary elnökségében
Az IAB Hungary tagsága Barnóth Zoltánt, az Mcsoport digitális vezetőjét választotta elnökségének tagjává.
Sikeres kampány a viselkedésalapú online hirdetésekről
A kampány elsődleges célja az volt, hogy felhívják a fogyasztók figyelmét, arra, hogyan hozhatnak döntéseket az érdeklődésalapú reklámokkal kapcsolatban. A hazai digitális ipar kiválóan teljesítette vállalását, így közel négy millió hazai felhasználóhoz jutott el az egységes üzenetű európai kampány.
IAB Hungary: idén már az online lehet a legnagyobb hazai hirdetési piac
Idén már az online lehet a legnagyobb szelete a hazai hirdetési piacnak, megelőzve a televíziós reklámbevételeket, ha nem változik alapvetően az utóbbi évek trendje
Folytatódik a Digitális marketing kurzus az IAB Hungary és a MAKSZ szervezésében
Digitális Mesterkurzus képzését folytatja az online iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ). Idén ősszel is 4 alkalommal a leghatékonyabb és legújabb digitális trendekkel, módszerekkel ismerkedhenek meg a tanulók.
Diplomaosztó a Digitális Mesterkurzuson
Tizenhat fő tett sikeres vizsgát az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége közös online marketing képzésén, a Digitális Mesterkurzuson.
Együttműködésben állapodott meg az Önszabályozó Reklám Testület és az IAB Hungary
A digitalis iparágban mostantól önszabályozás keretében bírálják el a viselkedésalapú reklámokkal (online behavioral advertising, OBA) kapcsolatos panaszokat.
Mező László az IAB Hungary elnökségében
Az IAB Hungary tagsága 2013. május 10.-én Mező Lászlót, a OMD ügyvezető igazgatóját az elnökség tagjává választotta.
Újdonságok az IAB Hungary életében
Az IAB Hungary Médiaszekciója újraválasztotta Rónai Balázst (Napi Gazdaság, ügyvezető igazgató) a szekció élén, valamint a NoSalty webszakácskönyv új tagként csatlakozott a szervezethez.
A digitális reklámpiac 14%-kal nőtt 2012-ben
A kedvezőtlen gazdasági környezet és a reklámpiac csökkenése ellenére 14%-kal nőtt a hazai digitális reklámpiac 2012-ben, nagysága elérte a 35,65 milliárd forintot.
Tizedével nőtt az online és mobil hirdetési piac
A tavalyi negyedik negyedévben erősödött az előző három hónap tendenciája és az IAB Adex NORI mutató alapján a magyar online és mobil hirdetési piac erősödő dinamikával növekedett.
Elindult az IAB Hirdetői Klubja
Az IAB Hungary keretein belül létrehozott Hirdetői Klubot a digitális piac iránt elkötelezett hirdetők szervezik hirdetőknek. A Klub célja, hogy olyan hiányt pótló fórumot biztosítson a vállalatok számára, ahol a digitális marketing piacot érintő konkrét javaslatok és tettek születhetnek, mely előre lendíti az iparág és ezzel együtt a vállalatok online kommunikációjának a fejlődését.
Mobilhirdetési útmutató az IAB Hungary kiadásában
Az IAB Hungary mobil munkacsoportja Brindza Gábor (Madhouse) vezetésével elkészítette, és a piac számára ingyenesen elérhetővé tette a magyar mobilhirdetési piacot bemutató összefoglalóját.
A Prím Online alapítója az online marketing három legmeghatározóbb személyisége között
Az IAB Hungary az Internet Hungary keretében díjazta az elmúlt 15 év online reklámpiacának fejlődésére legnagyobb hatással bíró szakembereket. Az IAB Hungary a tagsága körében meghirdetett szavazáson a három legtöbb szavazatot kapott online szakembert díjazta. A jelölés folyamán tetszőleges számú szakembert lehetett jelölni. A három díjazott 35 jelöltből került ki és nyerte el legmeghatározóbb személyiség címet.
Megújult a vezetőség az IAB Hungary élén
Az IAB Hungary 2012. október 16-án, Siófokon, az Internet Hungary keretében, tisztújítással egybekötött évértékelő taggyűlést tartott. Az IAB tagsága a taggyűlés keretében megszavazta az alapszabály módosítását, illetve elfogadta az elnökség éves beszámolóját is.
15 éves az online reklámszakma
Az IAB Hungary 2012-ben rendezvénysorozat keretében ünnepli az idén 15 éves hazai online reklámpiacot. A sorozat záróeseményének 2012. október 16-án az Internet Hungary estéje ad otthont, ahol a neves alkalomból díjazzák az elmúlt 15 év online reklámszakma legnagyobb hatású szakembereit. Az ünnepi hangulatot emeli, hogy az IAB bemutatja az elmúlt 15 év főbb eseményeit bemutató Timeline projektjét is.
Cikkgyűjtő
További híreink
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.