Új, frissített mobilhirdetési útmutató az IAB Hungary kiadásában
Az IAB Hungary Mobil munkacsoportja Brindza Gábor (Madhouse) vezetésével frissítette, és a piac számára ingyenesen elérhetővé tette a 3 éve kiadott magyar mobilhirdetési-piacot bemutató összefoglalóját, amely aktuális és hiteles képet ad e dinamikusan fejlődő területről.
Az IAB aktualizált tanulmánya segítséget és áttekintést nyújt a reklámmal foglalkozó és a mobil reklámozás iránt fogékony, de abban még el nem mélyedt szakemberek számára. Az útmutató célja továbbra sem az egyes részek elemzése, hanem egy áttekinthető "big picture" kialakítása. Az előző változathoz hasonlóan ez a kiadvány is az IAB Hungary-n belül, széleskörű szakmai együttműködés keretében jött létre. Az alkotók célja olyan kiadványt létrehozni, amely fellapozása segítséget nyújt bármilyen mobilhirdetésekkel kapcsolatos probléma esetén.
“3 éve még nem gondoltuk volna, hogy ilyen rövid időn belül érdemes lesz újragondolni a mobilhirdetési útmutatónkat. Az idő túl gyorsan telik a mobil területen, folyamatosan nő az eszközhasználat, új készülékek, készülékkategóriák jelennek. Ezek a folyamatok pedig hatnak a mobilhirdetési-piacra is, amely olyan ütemben fejlődött az elmúlt években, hogy nem lehetett nem aktualizálni az anyagot. A tartalom új, a cél a régi, szeretnénk a lehető legtöbb segítséget nyújtani a mobil(hirdetéssel) kapcsolatba kerülő szakemberek számára. " - mondta Brindza Gábor az IAB Hungary Mobil munkacsoportjának vezetője.
A tanulmány elérhető az IAB Hungary weboldalán (www.iab.hu) és a következő linken: http://goo.gl/HDFzxa
Kapcsolódó cikkek
- Tovább növekszik a mobilhirdetések piaca
- Újabb tagokkal bővült az IAB Hungary
- Barnóth Zoltán az IAB Hungary elnökségében
- Sikeres kampány a viselkedésalapú online hirdetésekről
- IAB Hungary: idén már az online lehet a legnagyobb hazai hirdetési piac
- A tavalyi utolsó negyedévben a mobilhirdetések húzták a digitális piacot
- Folytatódik a Digitális marketing kurzus az IAB Hungary és a MAKSZ szervezésében
- Ismét kétszámjegyű növekedés a webes hirdetési piacon
- A Yahoo megvette a Flurryt
- Diplomaosztó a Digitális Mesterkurzuson
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.