Új lendület a mobilhirdetési-piacon

forrás: Prím Online, 2014. július 2. 14:02

A nemzetközi mobilhirdetési-hálózat szervezésére márciusban alapított SmartAdNetwork Kft. (SmartAd) megállapodást írt alá a Madhouse mobil adnetwork üzemeltetőjével arról, hogy a jövőben a Madhouse a SmartAd keretében folytatja a mobilhirdetések szervezésével, értékesítésével, mobil adnetwork kiépítésével kapcsolatos tevékenységét.

A SmartAdNetwork Kft.-t az Adverticum Zrt. alapította, majd a Gran Kockázati Tőkealap és az Aquincum Technológiai Inkubátor tőkebefektetése révén kibővült a tulajdonosi kör, s a cég jelentős forrásokra építve kezdhette meg üzleti tevékenységét idehaza és a környező országokban. A még jelenleg is induló fázisban lévő cég – eredeti célkitűzéseinek megfelelően – részben organikusan építkezve, részben akvizíciókkal törekszik a térség piacvezető pozíciójának megszerzésére.

 

Ezt szolgálja a mostani lépés is, amelynek keretében a SmartAd a Brindza Gábor nevéhez fűződő Madhouse hirdetési hálózat üzemeltetőjévé vált, és a továbbiakban ez alatt az immár négy éve épülő márkanév alatt kívánja bővíteni mobil adnetworkjét.

 

A Madhouse mobilhirdetési-hálózat megőrzi a nevét, Brindza Gábor pedig átveszi a SmartAd ügyvezetését Csupor Eriktől, aki épp a közelmúltban jelezte a tulajdonosoknak, hogy egészségügyi problémái miatt kénytelen lemondani megbízatásáról.

 

Szeretnénk megköszönni Csupor Eriknek, hogy pályára állította a céget – mondta Kóbor Miklós (Gran Private Equity Zrt., vezérigazgató), aki a pénzügyi befektetőket képviselve átmenetileg a társügyvezetői feladatokat is felvállalta a SmartAd-ben. – Az alapokra, amelyeket Erik, Palocsay-Zubor Géza és Lunczner Ádám raktak le, a mostani akvizícióval egy csapásra sikerült felhúzni az emeleteket. A megfelelő erőforrásokkal rendelkező SmartAd és a négyéves mobil adnetwork szervezési tapasztalattal rendelkező Madhouse házassága új lendületet képes adni a magyarországi mobilhirdetési-piac felfutásának, és a SmartAd tervezettnél gyorsabb nemzetközi terjeszkedésének is – jelentette ki a pénzügyi szakember.

 

- Magyarországon a mobilhirdetési-piac 2013-ra több, mint 100%-kal növekedett az IAB Hungary Adex jelentése szerint, amihez a Madhouse is hozzájárult.  Célomnak és feladatomnak tartom a Madhouse hirdetési hálózat továbbfejlesztését és egy megkerülhetetlen közép-európai mobil adnetwork kiépítését – nyilatkozta Brindza Gábor, a Madhouse alapítója, a SmartAdnetwork Kft. július 1-től kinevezett ügyvezetője. – Mindehhez - a SmartAd tőkeereje, a tulajdonosi körbe tartozó Adverticum másfél évtizedes technológiai- és piaci tapasztalata, és a pénzügyi befektetők sokrétű kapcsolatrendszere mellett - hozzájárul a Madhouse “hozománya” is, amelynek része a mobilhirdetéseket futtató médiumok jelentős hányadával és egy sor média ügynökséggel megkötött szerződés – sorolta a SmartAd új vezetője.

 

A hálózatát mostantól Madhouse néven szervező és értékesítő SmartAdNetwork Kft. részben saját folyamatosan bővülő csapata, részben egyre sokrétűbb hátországa révén már most a térség jelentős piaci szereplőjének tekinthető, mind a mobilhirdetésekkel kapcsolatos szaktudás, mind az üzleti tapasztalatok és az árbevétel tekintetében. Ezt az eredményt a jövőben tovább építve és megerősítve teljesítheti küldetését, hogy a lehető leghatékonyabban szólítsa meg a mobileszközöket használó nagyközönséget.

 

Kép: qexa.com

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást. 

2024. november 12. 18:01

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!                       

Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

Közel kétezer versenyző regisztrált már a legnagyobb hazai informatikai versenyre, az idén nyolcadszorra megrendezett Országos IT Megmérettetésre. Az október 31-én kezdődő, ötfordulós versenyen nemcsak saját szakterületükön próbálhatják ki magukat és csapatukat a senior és junior IT-sok, hanem tanulásra is használhatják a versenyfeladatokhoz kapcsolódó magyarázatokat. Az állandó önképzés a szervezők tapasztalatai szerint napjainkban már a tudás szinten tartásához is elengedhetetlen, hiszen a mesterséges intelligencia már most minden negyedik IT-szakember munkáját elveheti. Az Országos IT Megmérettetésen MI-t használó alkalmazások is részt vesznek, így az indulók nemcsak a többi informatikus átlagához tudják viszonyítani saját tudásukat, hanem a géphez is.

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

A Vatera.hu új aloldalán, a Vatera Galérián szakértő régiségkereskedők, művészeti galériák kínálják kiváló állapotban fennmaradt, vagy szakszerűen restaurált műtárgyak és lakberendezési tárgyak ezreit. A francia barokk szekrényektől kezdve az ezüst étkészleten át a kortárs alkotásokig terjedő, folyamatosan változó online katalógus minden darabjának eredetiségére garanciát vállalnak a szakértő eladók. 

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

Bár drámainak tűnik a digitális visszaélésekben ellopott pénzek összege, ám az elektronikus pénzforgalom is drasztikusan bővül. 1 millió forintnyi utalásból 30 forintot szereznek meg a csalók, míg 1 millió forintnyi kártyás fizetésből 383 forintot – ami fájó, hogy a fenti összegnek egyre nagyobb része a kártya- és számlabirtokos kára lesz – hívja fel a figyelmet Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője.

2024. október 15. 16:51

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36