A Fujitsu bővíti digitális átalakulást támogató tanácsadási képességeit Európában
A Fujitsu bejelentette, hogy az európai piacot támogató első két Near Response Centere (NRC) megnyitásával bővíti digitális átalakulást támogató tanácsadási képességeit. A spanyolországi és észtországi új központ az ügyfelek üzleti kihívásaira és a digitális átalakulás támogatására összpontosító, magasan képzett és gyorsan elérhető tanácsadókkal egészíti ki a vállalat meglévő outsourcing-erőforrásait.
Több évtizednyi gyors növekedést követően a globális IT-outsourcing piac forgalma 2027 végére várhatóan eléri az 587 milliárd dollárt. Emellett az utóbbi időkre jellemző társadalmi-gazdasági tényezők – például a Covid-járvány, az ellátási lánc szűk keresztmetszetei és az ukrajnai konfliktus – azt eredményezték, hogy a speciálisabb szolgáltatásokat jellemzően a fontos piacok közelében nyújtják.
Erre az igényre reagálva a Fujitsu NRC-i most az Európában működő ügyfeleknek biztosítanak üzleti tanácsadást és konzultációs lehetőséget – azoknak a vállalatoknak, amelyek gyorsan szeretnének hozzáértő, rugalmas csapatot bevonni digitális átalakulási projektjeik támogatásába. A régió kultúráját jól ismerő, speciális szakértelemmel rendelkező Fujitsu NRC-k kielégítik a helyi piaci dinamikában jártas, képzett szakemberek iránti igényt. A központ munkatársai felkészültek a komplex projektek kezelésére, rugalmasságuk folytán gyorsan reagálnak és javítják ügyfeleink versenyképességét.
„A Fujitsu új NRC-i fontos képességekkel egészítik ki outsourcing-kínálatunkat. Egyes ügyfeleink most főbb piacaikhoz, irodáikhoz és munkatársaikhoz közelebb szeretnének hozzájutni a speciális üzleti készségekhez. Az új NRC-k kényelmes elérhető, közeli helyszínről biztosítják számukra ezt a szolgáltatást, olyan szakemberekkel, akik egyszerre beszélik az üzlet és az informatika nyelvét” – hangsúlyozta Jean-Marc Chammas, a Fujitsu Europe alelnöke és szolgáltatásokért felelős vezetője.
A Fujitsu észtországi, tallini NRC-je például a digitális munkahellyel és a menedzselt infrastruktúrával kapcsolatos szolgáltatásokra szakosodik. A spanyolországi, sevillai központ fő szakterületei a hibrid IT-szolgáltatások, a többfelhős működés, az üzleti és alkalmazásszolgáltatások, azon belül a kiberbiztonság. Az NRC-k több mint százfős létszámmal kezdik meg működésüket. A Fujitsu az ügyfelek igényeihez igazodva, további NRC-k nyitására is készül Európában.
„A Fujitsu spanyolországi NRC-jének csapata hatékonyan támogatott minket IT-infrastruktúra felügyeleti projektükben, és segítségünkre volt abban, hogy a járulékos feladatok számát csökkentve alaptevékenységünkre összpontosíthassunk” – fűzte hozzá Xavier Michallet, a helyi Fujitsu NRC egyik ügyfele, az innovatív félvezető anyagokat tervező és gyártó Soitec adatokért, infrastruktúráért, hálózatokért és biztonságért felelős vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu ESPRIMO asztali gépek fejlesztései a fenntarthatóság új szintjét képviselik a PC-k szegmensében
- A Fujitsu piacra lép a profik tökéletes mobil munkaállomásával
- A Fujitsu európai partnerkapcsolatra lép a Nuixszal
- A Fujitsu folyamatos oktatási programot indít viszonteladó partnerei számára
- A Fujitsu megnyitotta első digitális átalakulást támogató központjait Európában
- Tenyérvéna alapú fizetési megoldást mutattak be
- A Fujitsu gyorsabb és megfizethetőbb szervereket mutatott be
- A Fujitsu a "bajnokok" között a Canalys legújabb viszonteladói értékelésében
- Bárhol használható, rugalmas, robusztus és kényelmes az új Fujitsu táblagép
- A Fujitsu ügyfélélmény-átalakítási modellje aranyérmes lett
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.