YouTube kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: YouTube

Majka „Csurran Cseppen” – avagy a digitális zeneipar trendjei

Majka legújabb produkciója, a „Csurran Cseppen” nemcsak zenei, hanem technológiai szempontból is figyelemre méltó. Az alkotásban a digitális streaming, az MI-alapú ajánlórendszerek és a közösségi média algoritmusok játsszák a főszerepet, amelyek meghatározzák, hogyan jut el a dal a hallgatókhoz.

2025. február 1. 13:29

A mesterséges intelligencia dönti el, mi a tiltott, tűrt és támogatott

Már félmillió magyart korlátozhatott a Facebook, miközben az online óriásplatformok tartalom- és fiókmoderálási szabályai gyakorlatilag átláthatatlanok – egyebek mellett erre mutatott rá egy, az NMHH megbízásából készült friss tanulmány. A kutatás a Facebook és a YouTube vonatkozó gyakorlatát és szabályzatait elemezve azt vizsgálta, hogyan korlátozzák a nagy platformszolgáltatók a felhasználókat. A szerző, Ződi Zsolt arra is rávilágít, hogy az online platformok havi szinten több millió szankcionáló döntést hoznak mesterséges intelligencia segítségével, amelyeknek aztán általában a felülvizsgálatát sem valós emberek végzik.

2025. január 28. 20:59

A TikTok és a YouTube a tinédzserek első számú mobilos platformja

Mintegy négy órát töltenek telefonjuk képernyője előtt egy átlagos napon a 16–35 évesek, ennek csaknem felét közösségi médiumok alkalmazásai teszik ki – egyebek mellett ez derült ki az NMHH friss kutatásából. A fiatal felnőttek digitáliseszköz-használati szokásait vizsgáló reprezentatív tanulmány a megszokott online kérdőíves felmérés mellett szoftveres adatgyűjtéssel, objektív készülékhasználati adatok elemzésével is dolgozott a minél megbízhatóbb eredmények érdekében.

2024. december 3. 18:37

NMHH-kutatás: egyre szívesebben hallgatunk magyar előadókat

Miley Cyrus és Taylor Swift slágerei hazánkban is az élen álltak 2023-ban, a magyarok azonban mégsem világsztárok, hanem egyre inkább saját énekeseik dalait hallgatják online. Egyebek között ezt állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss, zenehallgatási szokásainkat és a legnépszerűbb szerzemények dalszövegeit elemző kutatása, amely a YouTube és a Spotify tavalyi toplistáit vette górcső alá, és vetette össze a hazai rádiók toplistáival.

2024. június 4. 17:37

A Hyundai luxusmárkája, a Genesis modelljeiben debütál az LG autós tartalomplatformja

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy a vállalat saját autós tartalomplatformjára, a webOS for Automotive-re épülő járműipari infotainment-rendszerét alkalmazzák majd a Hyundai Motor Group luxusmárkája, a Genesis új modelljeiben. Mindezt ünnepélyes keretek között hozta nyilvánosságra a társaság Los Angelesben: az eseményen, amelyen a Hyundai mellett a YouTube képviselői is részt vettek, megvitatták az utastéri szórakozási élmény fejlesztésében rejlő együttműködési lehetőségeket is.

2023. november 7. 18:55

A YouTube bővítette Partnerprogramját

A YouTube e hónapban ismét új szintre emelte Partnerprogramjának (YPP) fejlettségét, mely mostantól lehetővé teszi az arra jogosult tartalomgyártók számára, hogy Magyarországon is aktiváljanak olyan új, rajongói finanszírozási funkciókat, mint a Super Chat, Super Thanks, Super Stickers és fizetős csatornatagság.

2023. október 18. 12:59

NMHH-kutatás: A zenei platformok az új királycsinálók

Magyar vagy külföldi zenét hallgatnak többet a magyarok? Kik a legnépszerűbb nemzetközi és magyar előadók a digitális streamingplatformokon itthon és külföldön, melyek a leghallgatottabb dalok globálisan és Magyarországon? A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által készített kutatás elsőként ad átfogó képet a magyarországi digitális zenefogyasztás legfontosabb trendjeiről.

2023. augusztus 8. 12:59

Szeretet, Isten, pénz, bébi: slágerek szövegeit elemezte az NMHH

A streaming-szolgáltatóknak köszönhetően ma már nem kellenek lemezek, CD-k, kazetták, nincs szükség a dalok letöltésére, csupán néhány kattintásra a telefonon és bármilyen zenét elérhetünk, néhány másodperc alatt. Sőt, pont ilyen gyorsan tovább is léphetünk egy másik dalhoz, de vajon hányszor figyelünk arra, hogy miről is szól egy jól ismert sláger? A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) új kutatása a Spotify- és YouTube-slágerek szövegét elemezte.

2023. július 31. 17:55

Átlépte a 11 milliárdos megtekintést a legnézettebb YouTube-videó

Újabb világrekordot döntött meg a legnézettebb YouTube-videó: a Baby Shark-dalt immár 11 milliárdnál is többször hallgatták meg a legnépszerűbb videómegosztó platformon. Dallos Zoltán, a DLX MEDIA marketingügynökség ügyvezetője arról beszélt a top 20-as listán továbbra is csak zenék és gyerekdalok találhatók, de az edukatív tartalmak is egyre inkább törnek felfelé, és egyre több cég használja márkaépítésre is a hatalmas felhasználói bázissal rendelkező oldalt.

2022. november 12. 11:50

Az NMHH összeállításából kiderült, hogy mit hallgattunk tavaly a neten

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) összeállította a 2021-es zenei toplistákat a Spotify és a YouTube lejátszásai alapján. Az elemzés igyekszik bemutatni, hogy mely előadók és zeneszámok a legnépszerűbbek a sokak által használt zenei streamingszolgáltatón és a leggyakrabban látogatott videómegosztón. A vizsgálat középpontjában a magyar közönség toplistái állnak, melyeket összehasonlítottak a hazai rádiók lejátszási listáival.

2022. november 11. 13:58

Éleződik a globális tech cégek harca a podcast piac uralásáért

Az Apple és a Spotify mellett a Google is versenybe száll a podcast hirdetési piac súlyos dollármillióiért. A YouTube-on építenek új podcast platformot, integrálják a hirdetési rendszerükbe, sőt, akár többszázezer dollárral tömik ki a podcast készítőket. Mikor lép vajon a Facebook?

Kulcsszavak: Brocasterz podcast YouTube
2022. április 4. 15:34

Hogyan segítenek a videók a munkáltatói márkaépítésben?

Egy vállalkozás hírnevét nem könnyű felépíteni, az igazi kihívás az, ahogyan a munkatársak egymás között beszélnek róla. Néhány szó egy megbízható ismerőstől többet mond mint bármilyen céges prezentáció vagy bemutatkozó anyag. A videó azonban az a tartalomtípus, amivel rövid idő alatt a legtöbb értékes és hasznos információ adható át a nézőnek. Dallos Zoltán, kommunikáció- és márkaépítés szakértő részletezi, hogyan segít a YouTube világa és a videókészítés a munkáltatói márka kiépítésében?!

2022. április 3. 09:54

Az életpályát is meghatározhatja, mivel játszik a gyerek

Hatalmas generációs szakadék van a szülők és a gyerekek között, ami napról napra mélyül, miközben a kicsik a digitális világ dzsungelében annak farkastörvényei szerint nevelkednek, erről beszélt Tóth Dániel, a Pszichológus Pasi az Üzlet & Utazás legújabb epizódjában. A szakember szerint a szülőknek ha nem is kell lekövetniük heti szinten is a technológiai újdonságokat, muszály követniük csemetéik online életét másként a gyermekeik egy útvesztőben találják magukat, ahol nem számíthatnak senkire, és ők maguk is elvadulnak. Mint mondta, a közösségi média a belső értékeinket kiüresíti, és számos veszély is leselkedik ezeken a platformokon a fiatalabbakra.

2021. március 5. 12:13

Izgalmas videók megállás nélkül a Samsung csúcskészülékein

A magyar YouTube legnépszerűbb csatornái is korlátlanul elérhetők a Samsung legújabb csúcskészülékein. A Galaxy Note10 okostelefonhoz és a Galaxy Tab S6 tablethez is 4 hónapos YouTube Prémium előfizetés jár ajándékba.

2019. november 6. 18:48

Nem igaz, hogy függők vagyunk a közösségi médiától

Sok időt töltünk a közösségi médiával, de nem tartjuk magunkat függőnek. A Facebook hanyatlik a fiatalabbak körében, de helyette jönnek fel az újabb közösségi média platformok. Az ArvaliCom kommunikációs ügynökség 1128 fős Nagy Közösségi Média Kutatása a közösségi média csatornák népszerűségét és az egyes korosztályok használati szokásait vizsgálta.

2019. november 5. 17:53

Pályázat videós tehetségeknek

A BugTV, a Klikkmánia cégcsoport YouTube marketinggel és csatorna menedzsmenttel foglalkozó üzletága „I. BugTV – Youtuber akarok lenni!” címmel pályázatot hirdet a jövő videós tehetségei számára. A nyertes pályázók 12 hónapig teljes körű ügynökségi támogatást kapnak a videócsatornájuk felépítéséhez.

2018. szeptember 25. 16:43

2016-ban sport eseményekre és filmekre kerestek legtöbben a magyarok

Ismét eltelt egy év, és elmondhatjuk, mozgalmas idő van a hátunk mögött, ezt alátámasztják a 2016-os év keresési trendjei is. 

2016. december 13. 10:34

Ez lett a magyar Youtube toplista 2015-ben

Idén is elkészült a lista Magyarország és a világ kedvenc YouTube videóiról. A paródiák és vicces videók 2015-ben is nagyon népszerűek voltak a magyarországi nézők körében.

Kulcsszavak: YouTube
2015. december 10. 15:34

Letarolhatja a zenepiacot a YouTube

Megjelent a YouTube Music zenei alkalmazása Android és iOS operációs rendszerre, a lépéssel a Google alaposan átformálhatja a zeneipart - írja a vg.hu.

Kulcsszavak: zene YouTube
2015. november 18. 15:21

A virtuális valóság videókat is támogatja a YouTube Android alkalmazása

A YouTube frissítette androidos alkalmazását. A mobilapplikáció immáron a virtuális valóság videókat is támogatja.

2015. november 11. 16:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

Az ESET, a világ egyik vezető kiberbiztonsági vállalata elnyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját az ESET HOME Security Essential megoldásával. Ez a rangos elismerés az ESET HOME Security Essential for Windows kiemelkedő teljesítményét és megbízhatóságát díjazza, amely hatékony védelmet nyújt a felhasználóknak a kiberfenyegetések széles skálájával szemben.

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

Idén február 11-én ismét megrendezésre kerül a Biztonságosabb Internet Világnapja (Safer Internet Day), amely 2009 óta minden évben figyelemfelhívó céllal zajlik. Az esemény célja, hogy hangsúlyozza a tudatos és biztonságos online jelenlét fontosságát, különösen a fiatalabb generációk számára. A Yettel ProSuli és a DUE Médiahálózat az eseményhez kapcsolódóan idén második alkalommal indítja el az országos Nagy Diák TudatosNet tesztet, mely játékos formában mérheti fel a fiatalok online tudását, és segít megismerni az aktuális online veszélyekkel szembeni helyes válaszokat.

2025. február 10. 14:59