streaming kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: streaming

NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót

2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.

2024. május 7. 16:24

A Magyar Telekom együttműködést jelentett be a Netflix-szel

A Deutsche Telekom és a Netflix között létrejött, több országra kiterjedő partnerség részeként a Magyar Telekomnál is elérhető lesz a streaming platform, így még tovább bővül a szolgáltató változatos tartalmi kínálata. A Telekom ügyfelei az előfizetésük keretében rendelhetik majd meg a Netflix szolgáltatásait.

2024. március 7. 16:20

Mozi vagy kanapé? Kihívások előtt a mozi- és filmpiac

A zsebünkben lapuló multimédiás eszköz, az okostelefon a filmnézési szokásainkat is jelentősen megváltoztatta, de a mozit azért még nem kell teljesen leírnunk. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása szerint az európai lakosok 2022-ben legalább egyszer voltak moziban, és ez az állítás igaz a magyarokra is.

2024. február 3. 13:47

Megindult a televízió-előfizetések lemorzsolódása, erősödik a streaming

Magyarországon az elmúlt két-három évben terjedt el az előfizetés mellett igénybe vehető lekérhető videótartalmak használata. A köznyelvben ez a szolgáltatás – nem teljesen pontosan – streamingként vált ismertté. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) évente végzett reprezentatív felmérése szerint legutóbb már a háztartások közel fele – 44 százaléka – nézett filmeket vagy sorozatokat ezeken a csatornákon. Sőt, az elmúlt két évben megindult a televízió-előfizetések lemorzsolódása is.

2023. szeptember 20. 11:28

Tovább bővíti együttműködését a Vodafone és a TV2

Újabb mérföldkőhöz ért a Vodafone és a TV2 együttműködés, hiszen a TV2 elérhetővé teszi a streaming szolgáltatását a Vodafone TV platformján. A TV2 Play Prémium 2023. márciusától elérhető a Vodafone Magyarország egyes TV csomagjaiban, szeptember 6-tól pedig már a Vodafone TV-ről közvetlenül is megtekinthetők a TV2 Play Prémium streaming platform tartalmai. A szolgáltatással a felhasználók a TV2 Play tartalmain felül az exkluzív, Prémium tartalmakat is elérik a Vodafone TV-n keresztül elérhető applikációban, így mozifilmek, élő sportközvetítések és egyéb TV2-es tartalmak is elérhetővé válnak a számukra pár kattintással, akár nagyképernyőn is.

2023. szeptember 7. 17:26

NMHH-kutatás: A zenei platformok az új királycsinálók

Magyar vagy külföldi zenét hallgatnak többet a magyarok? Kik a legnépszerűbb nemzetközi és magyar előadók a digitális streamingplatformokon itthon és külföldön, melyek a leghallgatottabb dalok globálisan és Magyarországon? A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által készített kutatás elsőként ad átfogó képet a magyarországi digitális zenefogyasztás legfontosabb trendjeiről.

2023. augusztus 8. 12:59

Jelentősen növekedett a Direct Now felhasználók száma

A streamingszolgáltatások aranykorukat élik, nincs ez másként a Direct One applikációja esetén sem: a Direct Now felhasználóinak száma csak az elmúlt 1 évben közel harmadával nőtt, és saját gyártású műsorai az app legnépszerűbb tartalmai közé tartoznak. 

2023. június 13. 17:11

Már Vodafone TV médiaboxon is elérhető az RTL+ teljes kínálata

Az RTL+ a Vodafone TV médiaboxon keresztül is elérhető, így a telekommunikációs szolgáltatók közül elsőként a Vodafone Magyarország előfizetői már nagyképernyőn is megtekinthetik az RTL+ streaming platform mindhárom csomagjának kínálatát. A telekommunikációs szolgáltató ügyfelei a készülék segítségével közvetlenül érik el az RTL+ streaming szolgáltatás csomagok szerinti teljes kínálatát, így akár az exkluzív, kifejezetten a platformra gyártott tartalmakat, valamint számos népszerű RTL-es sorozat és reality legújabb epizódjait, aktuális, vagy akár korábbi évadait is.

Kulcsszavak: Vodafone RTL+ streaming
2023. május 24. 17:20

A Rakuten Viber és a Spotify egyesíti erőit

Rakuten Viber bejelentette partnerkapcsolatát a Spotify globális zenei streaming platformmal. A Viber több százmillió felhasználójának kínál három hónapos ingyenes próbaidőszakot a Spotify Premium előfizetéshez, illetve régiótól függően akár 90%-os kedvezményt a szolgáltatásra.

2023. május 23. 15:27

Így lehetünk sikeres streamerek

Az utóbbi pár évben hazánkba is nagy erőkkel robbant be a streaming piac, és egyre többen szeretnének belekóstolni a tartalomgyártás ezen formájába. De hogyan tudunk teljesen kezdőként elindulni ezen az úton? Az Euronics összegyűjtötte, hogy milyen alapeszközökre van szükség, és tippeket ad ahhoz, hogy sikeres streamerek legyünk. 

Kulcsszavak: Euronics streaming
2023. március 29. 18:39

Nézz élőben Forma-1-et a Direct Now app-ban!

Sportosan indul a tavasz a Direct One-nál: igazi újdonsággal lepi meg előfizetőit a streaming- és tartalomszolgáltató. A március elején indult sporthub mindent összegyűjt egy helyre, amire egy sportrajongónak szüksége van. Így nemcsak a közelgő mérkőzések és futamok időpontjáról értesülhetünk, és a csapatok és játékosok fontos háttérinformációihoz férhetünk hozzá, de az NB1-es és Premier League meccsek, valamint a Forma-1-es futamok élő közvetítéseit is nézhetjük – mindezt egyetlen gombnyomással. 

2023. március 21. 12:46

Kínában is megvetné a lábát a magyar startup a Huawei segítségével

Az egyik legígéretesebb magyar startup piaci terjeszkedését segíti a Huawei: a mobiltelefonos videógyártást forradalmasító RECnGO új európai és távol-keleti piacokon vetné meg a lábát. A csúcsminőségű okostelefonos kamerákat gyártó Huawei üzletfejlesztési és marketing tanácsadás mellett a jövőben a kínai piacra lépésben is segítheti a startupot saját alkalmazásáruházán, az AppGalleryn keresztül. 

2023. február 26. 13:27

Digitális média trendek 2022: Elegendő a streaming videó a modern korban?

A Z-generáció és a millenniál generáció digitális szórakozása egyre inkább előtérbe kerül világszerte. Ma már a videós streaming szolgáltatásokkal fej fej mellett versenyez a közösségi média és a gaming a fogyasztók figyelméért – derül ki a Deloitte digitális médiapiaci kutatásából.

Kulcsszavak: Deloitte streaming média
2022. augusztus 10. 12:44

EY: elkezdhetik lemondani TV- és egyéb digitális előfizetéseiket a vásárlók világszerte

A világjárvány és a lezárások idején soha nem látott mértékben nőtt az online tartalom fogyasztása. Az EY több mint 20 000 háztartás megkérdezésével készült nemzetközi felmérése alapján azonban most visszavonulót fújhatnak az emberek. Sokan érzik úgy, hogy túl sokat költenek digitális előfizetésekre, a válaszadók jelentős része ráadásul a szolgáltatók ajánlataival sem teljesen elégedett.

2022. július 30. 12:03

GKID Streaming körkép 2022

A Disney+ hazai indulásának apropóján ismét felmérést készített a nemzetközi videó streaming platformok használatáról a GKID. Ennek eredményei szerint 2022-ben már a felnőtt magyar internetezők 39%-a rendelkezik előfizetéssel vagy hozzáféréssel legalább egy streaming szolgáltató kínálatához. Ez több mint 2 millió fős aktív felhasználói bázist jelent, ami a GKID egy évvel ezelőtti méréséhez képest jelentős, 56%-os bővülés. Az ország piacvezető, kedvenc szolgáltatója továbbra is a Netflix, a magyar felhasználók havi streaming-rezsije átlagosan 4500 Ft. A Disney+ akár 180 ezer felhasználóval is számolhat az indulását követően – derül ki a GKID friss streaming kutatásából.

2022. június 10. 11:20

Nézettség tekintetében jól teljesít a téli olimpia

A 2022-es téli olimpiai játékok nyitó versenyhetén az Eurosport és a discovery+ digitális elérése, valamint a lineáris nézettség is jelentősen növekedett Európa-szerte. A nézettség már négy versenynap után meghaladta a 2018-as eredményeket, és az új streaming-előfizetők száma is felülmúlta a legutóbbi téli olimpiai játékok alatt szerzett előfizetők számát. 2018-hoz képest ugyanebben az időszakban most nyolcszor annyi néző streamelt tartalmakat.

2022. február 14. 16:27

A régióban először Magyarországon indul el a HISTORY Play

Díjnyertes dokumentumfilmekkel és prémium szórakoztató ismeretterjesztő műsorokkal indul el 2022. február 1-én Magyarországon a HISTORY Play nevű streaming szolgáltatás. A népszerű HISTORY Channel anyavállalata, az A+E Networks a magyar piac egyik vezető streaming platformjával, az RTL Most+-szal együttműködve teszi elérhetővé video-on-demand kínálatát.

2022. február 1. 18:27

250 millió forintos befektetést kap a mobilos videógyártást forradalmasító magyar startup

Manapság már szinte bárkiből lehet hobbivideós, de sokak számára egyben hivatást és megélhetést is jelent az audiovizuális tartalmak készítése. A verseny óriási az online térben, és nem csupán a mennyiség, de a minőség is sokat számít a telített piacon. A magyar RECnGO mobilalkalmazása éppen erre a kihívásra kínál megoldást: segítségével bárki levezényelhet egy akár 6 kamerás élő közvetítést is saját okoskészülékeivel. Az applikációval profi képi anyagok állíthatók elő egyszerűen és költséghatékonyan, ezzel tökéletes eszköz lehet a kisebb vállalkozások vagy szabadúszó tartalomgyártók kezében is. A RECnGO az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures magvető programjából kapott 250 millió forintos tőkebefektetéssel fejlesztheti tovább platformját.

2021. szeptember 27. 20:28

Előfizetéses, online, sport tematikájú videómegosztót indít a Network4 Csoport

Az ARENA4 televíziós csatorna sikerére építve fejlesztette tovább a sporttematikájú szolgáltatását a Network4 Csoport, és az idei NFL-szezon rajtjával egy időben elindítja az ARE-NA4+ online streaming platformot, amely egyedi, Magyarországon korábban nem elérhető, a televíziós csatorna kínálatán túlmutató eseményeket közvetít majd. Kizárólag ezen a platformon lesz elérhető az NFL Red Zone élő körkapcsolás, a MotoGP multikamera funkciója, valamint a Bundesliga-meccseket kiegészítő, látványos statisztikák.

2021. szeptember 11. 14:55

Szövetségre lépett a Zyxel és a streaming megoldásokat szállító WyreStorm

Bejelentette stratégiai együttműködését a hálózati kommunikációs eszközöket gyártó Zyxel Networks valamint az AV és streaming technológiákban jártas WyreStorm. A kooperáció célja az internetalapú audiovizuális szolgáltatások (AV over IP) minőségének emelése, hogy a piacon jelenleg elérhető, lehető legjobb élményt kínálják a technológia üzleti felhasználóinak.

2021. március 23. 14:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell. 

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

E hét végéig még kedvezményes áron lehet hozzájutni a közelgő XX. E-kereskedelmi konferencia belépőjegyeihez, amelynek helyszíne az esztergomi Grand Hotel, időpontja pedig 2024. június 6-7.

2024. május 17. 14:47