RECnGO kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: RECnGO

Kínában is megvetné a lábát a magyar startup a Huawei segítségével

Az egyik legígéretesebb magyar startup piaci terjeszkedését segíti a Huawei: a mobiltelefonos videógyártást forradalmasító RECnGO új európai és távol-keleti piacokon vetné meg a lábát. A csúcsminőségű okostelefonos kamerákat gyártó Huawei üzletfejlesztési és marketing tanácsadás mellett a jövőben a kínai piacra lépésben is segítheti a startupot saját alkalmazásáruházán, az AppGalleryn keresztül. 

2023. február 26. 13:27

Hatalmas biznisz az influenszerkedés

Miközben a legfrissebb, 2022. januári adatok szerint több mint 4,6 milliárd ember rendelkezik közösségi média profillal – a föld lakosságának közel 60 százaléka –, egyre nagyobb potenciál rejlik a platformok professzonális felhasználásában. Napjainkra közel 50 millió influenszert tartanak számon világszerte, és a hazánkban is dinamikusan bővülő iparág mára 104 milliárd dolláros üzletté nőtte ki magát. A “hivatásos” tartalomgyártók átlagosan 3000 dollárt keresnek havonta, nem csoda, hogy egyre vonzóbb karrieropciót jelentenek a közösségi oldalak a fiatalok számára. 

2022. március 2. 13:55

Ezek a trendek hasítanak 2022-ben a közösségi médiában

Világszinten már több, mint négy és félmilliárd ember használja rendszeresen a közösségi médiát, méghozzá átlagosan közel két és fél órát naponta. Az utóbbi két évben közel egymilliárd fővel nőtt az aktív felhasználók száma, részben valószínűleg a pandémiával együtt járó korlátozásoknak is köszönhetően. Ezzel párhuzamosan a tartalomgyártó iparág (Creator Economy) egyre nagyobb üzlet: világszerte már összesen több, mint 50 millió amatőr és professzionális influenszert tartanak számon, a teljes piac mérete pedig éves szinten már közel 14 milliárd dollárra (4 340 milliárd forintra) rúg. 

2022. január 18. 12:33

Már ingatlant is egyre inkább online akarunk vásárolni

Koronavírus és borúlátó előrejelzések ide vagy oda, a hazai ingatlanpiac továbbra sem veszít lendületéből: 2021 második negyedévében az összevont lakáspiaci árindex 195,5% volt, míg a harmadik negyedévben meghaladta a 7000-et a kiadott építési engedélyek és bejelentések száma. Az értékesítés egyelőre tartja a tempót a száguldó piaccal, de mind vásárlói, mind eladói oldalról érthető módon megjelent az igény a gyors, biztonságos és minél kevesebb személyes érintkezéssel járó adásvételi folyamatra. 

2021. november 17. 11:09

250 millió forintos befektetést kap a mobilos videógyártást forradalmasító magyar startup

Manapság már szinte bárkiből lehet hobbivideós, de sokak számára egyben hivatást és megélhetést is jelent az audiovizuális tartalmak készítése. A verseny óriási az online térben, és nem csupán a mennyiség, de a minőség is sokat számít a telített piacon. A magyar RECnGO mobilalkalmazása éppen erre a kihívásra kínál megoldást: segítségével bárki levezényelhet egy akár 6 kamerás élő közvetítést is saját okoskészülékeivel. Az applikációval profi képi anyagok állíthatók elő egyszerűen és költséghatékonyan, ezzel tökéletes eszköz lehet a kisebb vállalkozások vagy szabadúszó tartalomgyártók kezében is. A RECnGO az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures magvető programjából kapott 250 millió forintos tőkebefektetéssel fejlesztheti tovább platformját.

2021. szeptember 27. 20:28

Új magyar alkalmazás lépett a streaming-világpiacra

Az élő közvetítések a COVID előtt is közkedveltek voltak, de az utóbbi időszak az egekbe lőtte ki ezt a tevékenységet. Vajon mindenkinek, aki élő közvetítésen keresztül szeretné a tartalmát terjeszteni, mélyen a zsebébe kell nyúlnia? A válasz NEM. Mutatjuk a megoldást.

2020. október 21. 14:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell. 

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

E hét végéig még kedvezményes áron lehet hozzájutni a közelgő XX. E-kereskedelmi konferencia belépőjegyeihez, amelynek helyszíne az esztergomi Grand Hotel, időpontja pedig 2024. június 6-7.

2024. május 17. 14:47