A Magyar Telekom együttműködést jelentett be a Netflix-szel
A Deutsche Telekom és a Netflix között létrejött, több országra kiterjedő partnerség részeként a Magyar Telekomnál is elérhető lesz a streaming platform, így még tovább bővül a szolgáltató változatos tartalmi kínálata. A Telekom ügyfelei az előfizetésük keretében rendelhetik majd meg a Netflix szolgáltatásait.
A Deutsche Telekom Csoport elkötelezett amellett, hogy a legkorszerűbb digitális élményt nyújtsa ügyfeleinek, szerte a világon. Erre az elköteleződésre épül az együttműködés, melynek keretében a szolgáltató elérést biztosít ügyfelei számára a Netflix kínálatában található szórakozási lehetőségekhez. Az idei év során a Deutsche Telekom Csoport minden TV szolgáltatással rendelkező európai tagvállalata bevezeti ügyfelei számára az új partnerség nyújtotta előnyöket. Magyarországon az év első felétől válik elérhetővé a streamingóriás a Telekomnál.
A „Connecting your world.” szlogenhez híven a Telekom célja, hogy minél változatosabb tartalmakat biztosítson, gazdagítsa a televíziózás élményét és prémium szolgáltatást nyújtson, kiemelkedő hálózati kapcsolaton keresztül.
Dominique Leroy, a Deutsche Telekom AG Európáért felelős igazgatósági tagja így értékelte az együttműködést: „Izgatottan várjuk, hogy a Netflix-szel közösen további értéket biztosítsunk ügyfeleink számára. A partnerség jól példázza, hogy odafigyelünk előfizetőink igényeire: egyszerű, örömteli és élvezetes szórakozást biztosítunk, ez jól illeszkedik az általunk nyújtott prémium élményhez.”
Emma Lloyd, a Netflix EMEA-partnerségekért felelős alelnöke elmondta: „Ez a partnerség a Deutsche Telekommal való erős kapcsolatunkra épít, nagyszerű együttműködési lehetőség arra, hogy az embereket helyezzük a szórakoztató élmények középpontjába. Nagy örömünkre szolgál, hogy a bevezetett szolgáltatással olyan rendkívül változatos szórakozási lehetőséget kínálunk az ügyfeleknek, ahol egyaránt megtalálhatók európai és tengerentúli díjnyertes filmek, népszerű sorozatok, dokumentumfilmek és közkedvelt ismeretterjesztő műsorok is.”
Kapcsolódó cikkek
- Mozi vagy kanapé? Kihívások előtt a mozi- és filmpiac
- WI-FI 6E: A jövő hálózata már elérhető a Magyar Telekomnál
- Közösségi térként és podcast szobaként is működő Telekom üzlet nyílt
- Átadták a Magyar Telekom ösztöndíjait a Széchenyi István Egyetemen
- A Magyar Telekom 2023. harmadik negyedéves eredményei
- A Telekom bemutatja saját márkás okostelefonjait
- Billie Eilishel indult el a Telekom fiatalokat támogató Futureproof projektje
- Tovább folytatódik az ország digitális gazdaságának fejlesztése
- Új internetalapú üzenetküldő szolgáltatás indul a Magyar Telekomnál
- Berlinben működésbe lépett Európa első 5G hálózata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.