2025-ben elindul a CANAL+ Magyarországon
Az Európa különböző országaiban – úgy mint Ausztriában, Csehországban Szlovákiában, és a közelmúltban Hollandiában – történt sikeres bevezetések után a CANAL+ Csoport 2025-től egy különleges magyarországi ajánlattal folytatja európai terjeszkedését, ötvözve a lineáris TV szolgáltatásokat, valamint a filmek és sorozatok egyedi kínálatát egy élvonalbeli streaming alkalmazásban.
A CANAL+ Csoport több mint 50 országban van jelen, és több mint 25 millió előfizetővel rendelkezik Európában, Afrikában és Ázsiában. Magyarországon a Direct One televízió- és műsorszolgáltatón keresztül forgalmazza kínálatát.
A CANAL+ célja, hogy a szolgáltatásai digitalizálásának felgyorsításával támogassa az ügyféligények és a tartalomfogyasztási szokások átalakulását. A CANAL+ 2025-től a magyar piacra szánt, CANAL+ márkanevű alkalmazást fog kínálni a magyar ügyfelei számára, amely egyetlen platformon belül ötvözi az élő tévéadást és a streaminget, aggregálva a helyi- és nemzetközi tévécsatornákat, valamint a változatos műfajú, európai szellemiségű filmek és sorozatok széles választékát.
Platformjának közvetlen értékesítése mellett a CANAL+ együttműködik az egyik vezető magyarországi távközlési szolgáltatóval, a 4iG-val, hogy támogassa a termékbevezetést, terjessze saját lineáris csatornáját és SVOD megoldását, amely 2025-től a 4iG ügyfelei számára is elérhető lesz. A CANAL+ továbbá átruházza műholdas TV, valamint B2B tevékenységét a 4iG-ra, aki továbbra is kiszolgálja az érintett ügyfeleket műholdas szolgáltatásán keresztül.
Az előfizetők tartalomigényének kiszolgálásában a CANAL+ – egyéb együttműködések mellett – főként a Csoport két leányvállalatára, a STUDIOCANAL-ra és az SPI INTERNATIONAL—re számíthat. Az előbbi, vezető tartalomszolgáltató kínálatában több mint 8 ezer nemzetközi tartalom található. Az utóbbi, a tartalomterjesztés és műsorszórás meghatározó szereplője világszerte, FilmBox csatornáival már évek óta jelen van a magyarországi piacon, több mint 10 ezer nemzetközi filmet és sorozatot tartalmazó katalógussal rendelkezik. Továbbá a 2025-től induló tartalomszolgáltató kínálatában lesznek elérhetők kiemelkedő minőséget képviselő, saját gyártású CANAL+ tartalmak, többek közt Az évszázad csalása, A brigád vagy a Django, amelyek a Direct One előfizetői számára már elérhetővé váltak az elmúlt hónapokban.
Jacques du Puy, a CANAL+ International vezérigazgatója így nyilatkozott: „Nagyon örülök a szolgáltatásaink magyarországi elindulásának, amely jól szemlélteti abbéli stratégiánkat, hogy a kínálatunkat digitalizáljuk, ezzel tovább erősítve pozíciónkat Európában. Az SVOD szolgáltatások piaca Magyarországon dinamikusan fejlődik és a CANAL+ célja, hogy jelentős helyet foglaljon el ezen a piacon. A 4iG megfelelő partner a bevezetés támogatásában. Bízunk benne, hogy a CANAL+ hiánypótló lesz a magyar piacon, egyesítve a lineáris csatornákat, a sportműsorokat, valamint a filmek és sorozatok legjavát.”
Kapcsolódó cikkek
- NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
- A Magyar Telekom együttműködést jelentett be a Netflix-szel
- Mozi vagy kanapé? Kihívások előtt a mozi- és filmpiac
- Megindult a televízió-előfizetések lemorzsolódása, erősödik a streaming
- Tovább bővíti együttműködését a Vodafone és a TV2
- NMHH-kutatás: A zenei platformok az új királycsinálók
- Jelentősen növekedett a Direct Now felhasználók száma
- Már Vodafone TV médiaboxon is elérhető az RTL+ teljes kínálata
- A Rakuten Viber és a Spotify egyesíti erőit
- Így lehetünk sikeres streamerek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.