Már Vodafone TV médiaboxon is elérhető az RTL+ teljes kínálata
Az RTL+ a Vodafone TV médiaboxon keresztül is elérhető, így a telekommunikációs szolgáltatók közül elsőként a Vodafone Magyarország előfizetői már nagyképernyőn is megtekinthetik az RTL+ streaming platform mindhárom csomagjának kínálatát. A telekommunikációs szolgáltató ügyfelei a készülék segítségével közvetlenül érik el az RTL+ streaming szolgáltatás csomagok szerinti teljes kínálatát, így akár az exkluzív, kifejezetten a platformra gyártott tartalmakat, valamint számos népszerű RTL-es sorozat és reality legújabb epizódjait, aktuális, vagy akár korábbi évadait is.
A Vodafone Magyarország Vodafone TV médiaboxszal rendelkező ügyfelei a készüléken lévő alkalmazás segítségével közvetlenül érhetik el és a televízió képernyőjén tekinthetik meg az RTL+ streaming platform RTL+ Light, RTL+ Active, valamint az RTL+ prémium, előfizetős csomagjainak teljes kínálatát.
Az RTL+ streamingszolgáltatás modern felülete biztosítja a könnyed kezelést és a folyamatosan frissülő tartalmak egyszerű, műfaj alapján történő kiválasztásának lehetőségét. A platformon már megkezdett vagy utoljára nézett tartalmakat a Vodafone TV médiaboxszal rendelkező ügyfelek is bármikor folytathatják, a platform nyitó oldalán pedig elérhetők az aktuálisan kiválasztott, vagy éppen követett tartalmak. A minden eddiginél pontosabb, személyre szabott ajánlórendszer biztosítja, hogy a felhasználó egyéni tartalmi ajánlás alapján válasszon az érdeklődési körének megfelelő műsorokból.
A Vodafone TV médiaboxszal rendelkező ügyfelek számára továbbra is érdemes a szolgáltatótól extra költség nélkül igényelni és aktiválni az RTL+ Active kódot, hiszen az RTL+ streaming platform középső csomagjának valamennyi felhasználója számára további kényelmi funkciók érhetőek el. Emellett az RTL+ Active csomag esetében a felhasználók 3 eszközön is nézhetnek egyszerre tartalmakat. RTL+ Active kódot a digitális díjcsomaggal rendelkező ügyfeleinek biztosít a Vodafone Magyarország.
Az RTL+ Active csomagban külön díjfizetés nélkül elérhető számos tematikus mappa folyamatosan frissülő tartalommal, amelyek az RTL+ Light csomagjában nem elérhetők: ilyen a gyerekeknek szóló meséket kínáló Gyereksarok, valamint a History Play, amely díjnyertes dokumentumfilmek és prémium szórakoztató ismeretterjesztő reality-k kínálatát nyújtja az érdeklődőknek. A műsorok az RTL+ Light csomaggal szemben az RTL+ Active felületén hosszabb ideig elérhetők, akár FullHD minőségben, valamint kevesebb reklámmal találkoznak a felhasználók a felületen keresztül, ráadásul a mobilapplikáció használata esetén bizonyos tartalmak már ebben a csomagban is letölthetőek és akár útközben, internetelérés nélkül is megtekinthetőek.
A Vodafone TV médiabox készüléken, az Alkalmazások menüpontban az RTL+ applikáció megnyitása után egy egyszeri eszközpárosításra van szükség az első használat során. Ennek előfeltétele egy RTL+ felhasználói fiók, amely egy egyszerű regisztrációval létrehozható a www.rtlplusz.hu weboldalon. Ezzel a felhasználó automatikusan az RTL+ Light csomagba kerül, ahol már lehetősége van a Profilom menüpontban eszközeinek párosítására a TV képernyőjén látható kód segítségével. A Vodafone TV médiaboxon található RTL+ alkalmazásban így attól függően válnak elérhetővé a tartalmak, hogy RTL+ Light, RTL+ Active vagy RTL+ előfizetős csomaggal rendelkező felhasználói fiókkal került párosításra az eszköz. RTL+ előfizetési csomagra az ügyfelek a www.rtlplusz.hu oldalon fizethetnek elő. A Vodafone Magyarországon keresztül RTL+ előfizetésre nincs lehetőség, de a csomag keretében kínált tartalmak megtekinthetők a Vodafone TV médiaboxon található applikáción keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- A Rakuten Viber és a Spotify egyesíti erőit
- Életműdíjas színművész tűnik fel a Vodafone Anyák napi videójában
- Újabb Digitális Tantermet adtak át a IX. kerületben
- Görgethető adatkeretet vezet be a Vodafone
- Így lehetünk sikeres streamerek
- Nézz élőben Forma-1-et a Direct Now app-ban!
- Erősíti otthoni kínálatát a Vodafone Magyarország
- Digitális kalandjátékon keresztül ösztönzi a diákokat a Vodafone Alapítvány
- Kizárólag hazai gyártású műsorokat sugárzó tévé indult
- Kínában is megvetné a lábát a magyar startup a Huawei segítségével
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.