A régióban először Magyarországon indul el a HISTORY Play
Díjnyertes dokumentumfilmekkel és prémium szórakoztató ismeretterjesztő műsorokkal indul el 2022. február 1-én Magyarországon a HISTORY Play nevű streaming szolgáltatás. A népszerű HISTORY Channel anyavállalata, az A+E Networks a magyar piac egyik vezető streaming platformjával, az RTL Most+-szal együttműködve teszi elérhetővé video-on-demand kínálatát.
A közép-kelet-európai régióban először Magyarországon debütál a szolgáltatás.
A HISTORY Play jelenleg az Egyesült Királyságban, Írországban, Németországban, Ausztriában, Olaszországban, Svédországban és Hollandiában érhető el különböző partnerek, például az Amazon Prime és az Apple TV+ szolgáltatásain keresztül. Svédországban a Telia távközlési vállalaton keresztül érhető el a HISTORY Play.
A HISTORY Play műsorkínálatában olyan népszerű sorozatok lesznek elérhetők már az indulástól kezdve, mint az Oak Island átka, a Tűzben edzett, az Ősi idegenek vagy az Elképesztő rejtélyek. Az RTL Most+ előfizetői számára februárban a HISTORY Channel könyvtárának több mint 300 epizódnyi szórakoztató ismeretterjesztő műsora, dokudrámája és prémium dokumentumfilmje válik megtekinthetővé.
Izabella Wiley, az A+E Networks közép- és kelet-európai ügyvezető igazgatója elmondta: „Izgatottak vagyunk, hogy tovább mélyíthetjük sikeres együttműködésünket egyik vezető partnerünkkel, az RTL Magyarországgal. A HISTORY Play magyarországi elindítása jelzi, hogy továbbra is kulcsfontosságúnak tekintjük a digitális fejlesztéseket a közép-kelet-európai régióban. Az elmúlt években azt tapasztaltuk, hogy a magyarok hűséges és lelkes nézői a HISTORY Channelnek. Büszkék vagyunk rá, hogy prémium dokumentumfilmes tartalmainkat az RTL Most+ előfizetői számára is elérhetővé tehetjük, akik akkor férhetnek hozzá kedvenc történeteikhez és karaktereikhez, amikor csak akarnak.”
A Nielsen nézettségi felmérése szerint a HISTORY Channel az elmúlt két évben a vezető ismeretterjesztő csatornává vált Magyarországon, csak 2021-ben 4 millió nézőt ért el.
Exkluzív premierjeivel a HISTORY Channel a tényszerű szórakoztatás és a prémium dokumentumfilmek otthonává vált. A HISTORY Play pedig mostantól lehetőséget ad a magyar nézőknek arra, hogy akkor fedezzék fel és nézzék meg a korábbi évadokat, amikor csak kedvük tartja.
Szabó Balázs, az CLT-UFA Hungarian Broadcasting Division programigazgatója és tartalomszerzési vezetője elmondta: „Örömmel emeljük új szintre az A+E Networks és az RTL Magyarország közötti együttműködést. A változatos és széleskörű tartalomkínálat az RTL Most+ sikerének egyik alapja, ezért örömmel biztosítjuk saját, helyben gyártott és exkluzív tartalmaink mellett más produkciós cégek, szolgáltatások és tévécsatornák prémium minőségű szórakoztató műsorait is.”
Kapcsolódó cikkek
- 250 millió forintos befektetést kap a mobilos videógyártást forradalmasító magyar startup
- Előfizetéses, online, sport tematikájú videómegosztót indít a Network4 Csoport
- Szövetségre lépett a Zyxel és a streaming megoldásokat szállító WyreStorm
- A Telekom TV előfizetőinek többsége számára is elérhetővé vált az RTL Most+
- Rengeteg új tartalom készül a Paramount+ VOD szolgáltatásra
- SzínházTV: több mint 8 ezer néző egy hónap alatt – jön a karácsonyi évad!
- Új magyar alkalmazás lépett a streaming-világpiacra
- Folytatja a sikeres együttműködést a Telenor Magyarország és az RTL Magyarország
- RTL Most+ már a UPC Direct előfizetőknek is
- Itthon is átalakul a tévés tartalomfogyasztás
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.