olimpia kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: olimpia
Számtalan lehetőséget teremt a Samsung a 2024-es párizsi olimpián a sportolóknak és a szurkolóknak
A Samsung az olimpiai és paralimpiai játékok partnereként bejelentette a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékokhoz kapcsolódó hivatalos tematikáját: „A nyitottság mindig nyer”. Az üzenet a Samsung azon meggyőződését fejezi ki, hogy nyitott hozzáállással minden új tapasztalatból jelentőségteljes vívmány születhet, amely új távlatokat és végtelen lehetőségeket nyithat meg. Ez a gondolat áll a Samsung 2024-es párizsi olimpiai programjának középpontjában, és ezt közvetítik a játékok előtti és alatti különféle aktivitások, valamint a Samsung Galaxy Team figyelemre méltó nemzetközi sportnagykövetei.
Mesterséges intelligencia az olimpián – a sport és az adatok elválaszthatatlansága
Akár a frontvonalról, a sportolók edzők és sportbírók, akár az oldalvonalról, a hírközvetítés, a reklámok és sportrajongók szemszögéből nézzük, a mesterséges intelligencia jelenléte a 2020-as olimpiai játékokon örökre megváltoztatta a versenyeken való részvétel, a versenyek megtekintésének, szervezésének és üzleti hasznosításának módjait. A Deloitte kutatása szerint a sportelemzés piaca 2023-ban várhatóan eléri a közel 4 milliárd dollárt, ahogy a sportolók teljesítményének növelése és a nézőkkel való kapcsolattartás érdekében az adatokat hasznosítják az érdekeltek.
Nézettség tekintetében jól teljesít a téli olimpia
A 2022-es téli olimpiai játékok nyitó versenyhetén az Eurosport és a discovery+ digitális elérése, valamint a lineáris nézettség is jelentősen növekedett Európa-szerte. A nézettség már négy versenynap után meghaladta a 2018-as eredményeket, és az új streaming-előfizetők száma is felülmúlta a legutóbbi téli olimpiai játékok alatt szerzett előfizetők számát. 2018-hoz képest ugyanebben az időszakban most nyolcszor annyi néző streamelt tartalmakat.
Extrákkal bővített közvetítés a téli olimpiai játékokról a Telekomnál
A világ figyelmét magához vonzó téli sportesemény közvetítéseit a Telekom előfizetői hat Eurosport csatornán élvezhetik.
Újabb rekordokat döntött az olimpia nézettsége
A Discovery az ingyenes és fizetős televíziós csatornákon keresztül széles körben közvetítette az olimpiai játékokat, miközben a digitális felületeken minden pillanatot elérhetővé tett. Ez a megközelítés tovább növelte az olimpia európai közönségét, és rekordot hozott a digitális elérésben is. A versenyeket Európában több mint 372 millióan követték a televízióban és digitális platformokon, a Discovery digitális előfizetéses szolgáltatásaira a 2018-as pjongcsangi téli olimpiai játékokhoz képest pedig majdnem háromszor annyian iratkoztak fel.
Digitális sportorvosi rendszer segíti Tokió 2020 versenyzőit
A GE bejelentette, hogy a GE sportmenedzsment-rendszere, az úgynevezett „Athlete Management Solution” (AMS - Sportorvosi Management Rendszer) biztosítja, hogy az orvosok és egészségügyi szakemberek a 2020-as XXXII. Nyári Olimpiai Játékok során valós idejű információkat kapjanak a versenyzők egészségi állapotáról és hatékonyabban felismerhessék a lehetséges sérüléseket és betegségeket, beleértve a Covid-19-et is.
Tarol az olimpia a Discovery csatornáin
A tokiói olimpia első hete rekordelérést hozott a discovery+ és az Eurosport digitális szolgáltatásainak. Az új digitális előfizetések száma már az olimpia első hetében megkétszerezte a 2018-as téli olimpia eredményeit, a streamingszolgáltatások nézettségi ideje pedig a Discovery legelső olimpiai közvetítésének 18-szorosa.
A tokiói olimpia minden pillanata látható az Eurosporton
Az Eurosport minden eddiginél több programmal hozza közelebb a Tokiói Olimpiai Játékokat a nézőkhöz. Az Eurosport 1 és az Eurosport 2 csatornái mellett exkluzív, dedikált olimpiai pop-up csatornák, valamint az Eurosport 4K is elérhető lesz a magyar nézők számára, hogy minden kihagyhatatlan pillanatot átélhessenek a 2020-as Tokiói Olimpiai Játékokról.
A Bridgestone támogatja az akadálymentes buszközlekedés kialakítását a Tokiói Olimpiai Faluban
A Bridgestone az Olimpiai Játékok hivatalos partnereként bejelentette, hogy az abroncsok terén szerzett szakértelmével hozzájárult egy új megoldás kidolgozásához, amely a 2020. évi Tokiói Olimpiai és Paralimpiai Játékok alkalmából újonnan épült olimpiai faluban fogja biztosítani a buszokhoz való akadálymentes hozzáférést.
Tokió 2020: a Discovery az eddigi legnagyobb digitális olimpiára készül
Egy évvel a 2020-as tokiói olimpia előtt a Discovery megkezdte a visszaszámlálást: bemutatta az Eurosport olimpiai játékokhoz kötődő új márkaszpotját. Emellett bejelentette, hogy a nyári játékokra az eddigi legteljesebb digitális kínálattal készül egész Európában.* Az Eurosport a rekordnézettségű pjongcsangi téli olimpia tapasztalataira építve páratlan élményt nyújt: Tokió összes sportágának és sportolójának minden percét láthatjuk majd.
A Bridgestone készen áll arra, hogy otthonában üdvözölje a világot
A Bridgestone Corporation az egyetlen olyan világszintű olimpiai és paralimpiai partner, amelynek globális központja Tokióban van. A vállalat az olimpiai eseményekig hátralevő egy évben arra invitálja a világot, hogy kövesse az ötkarikás játékokhoz vezető útján, és tapasztalja meg, mit jelent segíteni az embereknek álmaik megvalósításában.
Elkészült az Eurosport arculata a 2020-as tokiói olimpiára
Tokió olimpiai stadionjában 500 nap múlva gyullad ki az olimpiai láng. Az Eurosport – az olimpia európai otthona – bemutatta Tokió 2020 manga stílus által inspirált arculatát. Az Eurosport a rekordnézettségű pjongcsangi téli olimpia tapasztalataira építve páratlan élményt kínál: Tokió összes sportágának és sportolójának minden perce látható lesz majd.
Három új Eurosport csatorna a UPC-nél
A nagy nemzetközi sporteseményeket hagyományosan közvetítő tévéadók mellett három új Eurosport csatornán is élvezhetik a 2018-as téli olimpia eseményeit a UPC Magyarország ügyfelei.
A Panasonic 30 éve támogatja TOP szponzorként az olimpiát
A Panasonic az olimpiai játékok TOP szponzoraként és hivatalos nemzetközi paralimpiai partnerként támogatja a főként a koreai Pjongcsang városában megrendezésre kerülő XXIII. Téli Olimpiai Játékokat és a XII. Téli Paralimpiai Játékokat. A rangos eseményen 19 sportoló, köztük éremesélyesek is képviselik hazánkat.
Együttműködik az Eurosport és a Snapchat
Az Eurosport (Discovery Communications) és a Snap, Inc stratégiai hirdetési és tartalmi megállapodást kötött. A 2018-as pjongcsangi téli olimpiához kapcsolódó partnerség révén a Snapchat felhasználói az alkalmazás Discover platformján különböző típusú tartalmak formájában egész Európában nyomon követhetik az olimpia legizgalmasabb pillanatait.
Olaszországban indul el az első hivatalos olimpiai mobilközvetítés
A Discovery Communications és a TIM bejelentette, hogy olimpiai partnerségi megállapodást kötött. Ez a megállapodás az első az olyan digitális alapú partnerségek sorában, melynek keretében az európai mobilszolgáltatók számára exkluzív és testre szabott tartalmak válnak elérhetővé. A TIM előfizetői így az olimpia minden fontos pillanatát élvezhetik majd.
A Samsung új szintre emelte a sportolók és a rajongók közötti kapcsolatot az olimpián
A Samsung Electronics – a vezeték nélküli eszközök kategóriában az olimpiai játékok nemzetközi partnere – a sportolók és a rajongók közötti kapcsolattartás és digitális kommunikáció újabb szintjét valósította meg a 2016-os riói olimpiai játékokon.
A szívüket is olimpikonjainknak adták
Szívalakot formáló szurkolók fogadták az utolsó aranygépet Rióból. A SYMA-csarrnokban megrendezett ünnepségen hatalmas konfettieső is hullott Kozák Danuta, Hosszú Katinka, Szilágyi Áron és a többiek fejére.
Rekordméretű igény mutatkozik a SES műholdjainak kapacitására az olimpia alatt
A 2016-os riói olimpiai játékok kapacitásigénye felülmúlja az eddigi olimpiákét – derült ki a világ vezető globális műholdas szolgáltatójának friss beszámolójából.
Olimpia tévében és neten: 600 ezren már okostelefonon is szurkolnak
A felnőtt magyar internetezők elkötelezett szurkolók: 69 százalékuk, azaz több mint 3 és félmillió fő tervezi figyelemmel kísérni a riói olimpiát. Tízből hét válaszadó pedig minden olyan versenyszámra kíváncsi, amiben magyar sportoló sikeréért szoríthat. Az okostelefonok, tabletek és a (mobil)internet minden eddiginél szélesebb körű lehetőséget nyújtanak a szurkoláshoz. Az eNET – Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” friss kutatása az olimpiai szurkolással foglalkozik.
Cikkgyűjtő
További híreink
Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei
A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásával és a petfluencer jelenséggel foglalkozó témák nyerték az IAB Legjobb szakdolgozat versenyét.
A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?
A mesterséges intelligencia már érzékelhetően jelentős hatással bír az IT munkaerőpiacra is, így számos változást hozhat magával az idei évben. Bizonyos munkakörök továbbra is keresettek maradnak, összességében azonban csökkenő tendencia figyelhető meg az IT szakemberek foglalkoztatása iránt - a költségcsökkentés és az AI megjelenése átrendeződést hozhat a piacon.