olimpia kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: olimpia

Számtalan lehetőséget teremt a Samsung a 2024-es párizsi olimpián a sportolóknak és a szurkolóknak

A Samsung az olimpiai és paralimpiai játékok partnereként bejelentette a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékokhoz kapcsolódó hivatalos tematikáját: „A nyitottság mindig nyer”. Az üzenet a Samsung azon meggyőződését fejezi ki, hogy nyitott hozzáállással minden új tapasztalatból jelentőségteljes vívmány születhet, amely új távlatokat és végtelen lehetőségeket nyithat meg. Ez a gondolat áll a Samsung 2024-es párizsi olimpiai programjának középpontjában, és ezt közvetítik a játékok előtti és alatti különféle aktivitások, valamint a Samsung Galaxy Team figyelemre méltó nemzetközi sportnagykövetei.

2024. január 14. 14:55

Mesterséges intelligencia az olimpián – a sport és az adatok elválaszthatatlansága

Akár a frontvonalról, a sportolók edzők és sportbírók, akár az oldalvonalról, a hírközvetítés, a reklámok és sportrajongók szemszögéből nézzük, a mesterséges intelligencia jelenléte a 2020-as olimpiai játékokon örökre megváltoztatta a versenyeken való részvétel, a versenyek megtekintésének, szervezésének és üzleti hasznosításának módjait. A Deloitte kutatása szerint a sportelemzés piaca 2023-ban várhatóan eléri a közel 4 milliárd dollárt, ahogy a sportolók teljesítményének növelése és a nézőkkel való kapcsolattartás érdekében az adatokat hasznosítják az érdekeltek.

2023. július 10. 18:41

Nézettség tekintetében jól teljesít a téli olimpia

A 2022-es téli olimpiai játékok nyitó versenyhetén az Eurosport és a discovery+ digitális elérése, valamint a lineáris nézettség is jelentősen növekedett Európa-szerte. A nézettség már négy versenynap után meghaladta a 2018-as eredményeket, és az új streaming-előfizetők száma is felülmúlta a legutóbbi téli olimpiai játékok alatt szerzett előfizetők számát. 2018-hoz képest ugyanebben az időszakban most nyolcszor annyi néző streamelt tartalmakat.

2022. február 14. 16:27

Extrákkal bővített közvetítés a téli olimpiai játékokról a Telekomnál

A világ figyelmét magához vonzó téli sportesemény közvetítéseit a Telekom előfizetői hat Eurosport csatornán élvezhetik. 

Kulcsszavak: olimpia Eurosport Telekom
2022. február 4. 11:10

Újabb rekordokat döntött az olimpia nézettsége

A Discovery az ingyenes és fizetős televíziós csatornákon keresztül széles körben közvetítette az olimpiai játékokat, miközben a digitális felületeken minden pillanatot elérhetővé tett. Ez a megközelítés tovább növelte az olimpia európai közönségét, és rekordot hozott a digitális elérésben is. A versenyeket Európában több mint 372 millióan követték a televízióban és digitális platformokon, a Discovery digitális előfizetéses szolgáltatásaira a 2018-as pjongcsangi téli olimpiai játékokhoz képest pedig majdnem háromszor annyian iratkoztak fel.

Kulcsszavak: olimpia Discovery
2021. augusztus 14. 10:24

Digitális sportorvosi rendszer segíti Tokió 2020 versenyzőit

A GE bejelentette, hogy a GE sportmenedzsment-rendszere, az úgynevezett „Athlete Management Solution” (AMS - Sportorvosi Management Rendszer) biztosítja, hogy az orvosok és egészségügyi szakemberek a 2020-as XXXII. Nyári Olimpiai Játékok során valós idejű információkat kapjanak a versenyzők egészségi állapotáról és hatékonyabban felismerhessék a lehetséges sérüléseket és betegségeket, beleértve a Covid-19-et is. 

2021. augusztus 6. 17:49

Tarol az olimpia a Discovery csatornáin

A tokiói olimpia első hete rekordelérést hozott a discovery+ és az Eurosport digitális szolgáltatásainak. Az új digitális előfizetések száma már az olimpia első hetében megkétszerezte a 2018-as téli olimpia eredményeit, a streamingszolgáltatások nézettségi ideje pedig a Discovery legelső olimpiai közvetítésének 18-szorosa.

2021. augusztus 4. 09:57

A tokiói olimpia minden pillanata látható az Eurosporton

Az Eurosport minden eddiginél több programmal hozza közelebb a Tokiói Olimpiai Játékokat a nézőkhöz. Az Eurosport 1 és az Eurosport 2 csatornái mellett exkluzív, dedikált olimpiai pop-up csatornák, valamint az Eurosport 4K is elérhető lesz a magyar nézők számára, hogy minden kihagyhatatlan pillanatot átélhessenek a 2020-as Tokiói Olimpiai Játékokról.

Kulcsszavak: Eurosport olimpia sport
2021. július 23. 19:50

A Bridgestone támogatja az akadálymentes buszközlekedés kialakítását a Tokiói Olimpiai Faluban

A Bridgestone az Olimpiai Játékok hivatalos partnereként bejelentette, hogy az abroncsok terén szerzett szakértelmével hozzájárult egy új megoldás kidolgozásához, amely a 2020. évi Tokiói Olimpiai és Paralimpiai Játékok alkalmából újonnan épült olimpiai faluban fogja biztosítani a buszokhoz való akadálymentes hozzáférést. 

2019. szeptember 26. 18:33

Tokió 2020: a Discovery az eddigi legnagyobb digitális olimpiára készül

Egy évvel a 2020-as tokiói olimpia előtt a Discovery megkezdte a visszaszámlálást: bemutatta az Eurosport olimpiai játékokhoz kötődő új márkaszpotját. Emellett bejelentette, hogy a nyári játékokra az eddigi legteljesebb digitális kínálattal készül egész Európában.* Az Eurosport a rekordnézettségű pjongcsangi téli olimpia tapasztalataira építve páratlan élményt nyújt: Tokió összes sportágának és sportolójának minden percét láthatjuk majd.

2019. augusztus 1. 15:16

A Bridgestone készen áll arra, hogy otthonában üdvözölje a világot

A Bridgestone Corporation az egyetlen olyan világszintű olimpiai és paralimpiai partner, amelynek globális központja Tokióban van. A vállalat az olimpiai eseményekig hátralevő egy évben arra invitálja a világot, hogy kövesse az ötkarikás játékokhoz vezető útján, és tapasztalja meg, mit jelent segíteni az embereknek álmaik megvalósításában.

2019. július 22. 18:53

Elkészült az Eurosport arculata a 2020-as tokiói olimpiára

Tokió olimpiai stadionjában 500 nap múlva gyullad ki az olimpiai láng. Az Eurosport – az olimpia európai otthona – bemutatta Tokió 2020 manga stílus által inspirált arculatát. Az Eurosport a rekordnézettségű pjongcsangi téli olimpia tapasztalataira építve páratlan élményt kínál: Tokió összes sportágának és sportolójának minden perce látható lesz majd.

2019. március 14. 17:19

Három új Eurosport csatorna a UPC-nél

A nagy nemzetközi sporteseményeket hagyományosan közvetítő tévéadók mellett három új Eurosport csatornán is élvezhetik a 2018-as téli olimpia eseményeit a UPC Magyarország ügyfelei. 

2018. február 9. 14:53

A Panasonic 30 éve támogatja TOP szponzorként az olimpiát

A Panasonic az olimpiai játékok TOP szponzoraként és hivatalos nemzetközi paralimpiai partnerként támogatja a főként a koreai Pjongcsang városában megrendezésre kerülő XXIII. Téli Olimpiai Játékokat és a XII. Téli Paralimpiai Játékokat. A rangos eseményen 19 sportoló, köztük éremesélyesek is képviselik hazánkat.

2018. február 6. 13:20

Együttműködik az Eurosport és a Snapchat

Az Eurosport (Discovery Communications) és a Snap, Inc stratégiai hirdetési és tartalmi megállapodást kötött. A 2018-as pjongcsangi téli olimpiához kapcsolódó partnerség révén a Snapchat felhasználói az alkalmazás Discover platformján különböző típusú tartalmak formájában egész Európában nyomon követhetik az olimpia legizgalmasabb pillanatait.

2017. október 26. 13:41

Olaszországban indul el az első hivatalos olimpiai mobilközvetítés

A Discovery Communications és a TIM bejelentette, hogy olimpiai partnerségi megállapodást kötött. Ez a megállapodás az első az olyan digitális alapú partnerségek sorában, melynek keretében az európai mobilszolgáltatók számára exkluzív és testre szabott tartalmak válnak elérhetővé. A TIM előfizetői így az olimpia minden fontos pillanatát élvezhetik majd.

2017. június 27. 13:22

A Samsung új szintre emelte a sportolók és a rajongók közötti kapcsolatot az olimpián

A Samsung Electronics – a vezeték nélküli eszközök kategóriában az olimpiai játékok nemzetközi partnere –  a sportolók és a rajongók közötti kapcsolattartás és digitális kommunikáció újabb szintjét valósította meg a 2016-os riói olimpiai játékokon.

2016. augusztus 26. 10:28

A szívüket is olimpikonjainknak adták

Szívalakot formáló szurkolók fogadták az utolsó aranygépet Rióból. A SYMA-csarrnokban megrendezett ünnepségen hatalmas konfettieső is hullott Kozák Danuta, Hosszú Katinka, Szilágyi Áron és a többiek fejére.

2016. augusztus 24. 15:11

Rekordméretű igény mutatkozik a SES műholdjainak kapacitására az olimpia alatt

A 2016-os riói olimpiai játékok kapacitásigénye felülmúlja az eddigi olimpiákét – derült ki a világ vezető globális műholdas szolgáltatójának friss beszámolójából.

2016. augusztus 19. 06:34

Olimpia tévében és neten: 600 ezren már okostelefonon is szurkolnak

A felnőtt magyar internetezők elkötelezett szurkolók: 69 százalékuk, azaz több mint 3 és félmillió fő tervezi figyelemmel kísérni a riói olimpiát. Tízből hét válaszadó pedig minden olyan versenyszámra kíváncsi, amiben magyar sportoló sikeréért szoríthat. Az okostelefonok, tabletek és a (mobil)internet minden eddiginél szélesebb körű lehetőséget nyújtanak a szurkoláshoz. Az eNET – Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” friss kutatása az olimpiai szurkolással foglalkozik.

2016. augusztus 17. 15:06

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az Everguest legújabb fejlesztése pedig már a piaci bevezetése előtt jelentős figyelmet kapott, mostanra pedig már több mint 250 szálláshely iratkozott fel a várólistára. Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.

2024. május 27. 17:30

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell. 

2024. május 22. 14:37