25 éves srác keres a legtöbbet a YouTube-on
A PewDiePie néven ismert videojáték-kommentátor 12 millió dollárt (3,2 milliárd forintot) keresett az elmúlt évben.
A Forbes magazin közlése szerint a svéd Felix Kjellberg vezeti az első alkalommal összeállított listát, amelyen olyan személyek szerepelnek, akik rövid online videókból hatalmas bevételre tesznek szert.
A YouTube-sztárok többnyire azzal keresnek pénzt, hogy különböző termékeket jelenítenek meg a csatornájukon, és osztoznak a YouTube hirdetési bevételein. Néhányan szerepelnek filmekben, könyveket írnak, turnéra mennek és zenét adnak el. Rendkívül népszerűek a fiatalabb korosztályok körében, különböző márkák az ő segítségükkel igyekeznek elérni a fogyasztók újabb generációját.
A Forbes listáján a második helyet megosztva érte el a Smosh nevű, Ian Hecoxból és Anthony Padillából álló tréfacsináló kettős, valamint a Fine-testvérek, Benny és Rafi Fine. Mindkét produkció 8,5 millió dollár (2,3 milliárd forint) bevételre tett szert a YouTube csatornájukból.
A táncoló hegedűművész, Lindsey Stirling a negyedik helyet szerezte meg 6 millió dollárral (1,6 milliárd forint), míg az ötödik helyet holtversenyben Rhett and Linke komikuspáros és a KSI néven ismert videojáték-kommentátor, Olajide Olatunji érte el 4,5 millió dollár (1,2 milliárd forint) bevétellel.
A leginkább a milliárdosokról vezetett listáiról híres Forbes magazin különböző online források (Nielsen, IMDb), valamint menedzserekkel, ügyvédekkel, iparági bennfentesekkel és magukkal a sztárokkal készült interjúk alapján állította össze a YouTube legjobban kereső előadóit felsoroló listáját. A magazin közlése szerint a november 2-án megjelenő számban olvasható adatok az online sztárok adók és kezelési költségek kifizetése előtti bevételeit tükrözik.
Kapcsolódó cikkek
- Púposak lehetnek a telefonfüggő gyerekek
- Megnyílt az első online klinika
- Gyerekbaráttá kell tenni a magyar internetet
- Nagysebességű internetet kap közel négyszáz iskola
- Lassan többet facebookozunk mobilon, mint PC-n
- Új piktogramok segítenek a gyerekeknek megfelelő TV-műsort választani
- Csaknem tizennégymillió szélsőséges tartalmú videót töröltek a Youtube-ról
- Túl sok stresszt okoz gyerekeknek az okostelefon
- Kutatás: fontosnak tartjuk az okosváros fejlesztéseket
- Mire figyelnek a magyarok mobilvásárláskor?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ez most Magyarország 10 legjobb munkáltatója a dolgozói vélemények alapján
A Munkahelyeink.hu nemzetközi karrierplatform közzétette a legnépszerűbb munkaadók rangsorát. A Top Employers Hungary lista jelenleg az egyetlen független rangsor, amely kizárólag a munkavállalók értékeléseire épül. Az idei toplistát a Coloplast Hungary, a Yettel Magyarország és a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary vezeti.
Robotokkal segíti a hatékonyabb oktatást a Yettel
Megkezdődött a felkészülési és jelentkezési időszak a 2024/2025-ös ProSuli robotikaversenyre. A mára országos jelentőségű, nemzetközi versenyrészvételt is kínáló eseménysorozatra új iskolák és robotikacsapatok jelentkezését is várják. Az újoncokat és kezdő csapatokat online oktatóanyaggal és konzultációs lehetőséggel segítik a szervezők, illetve nyílt pályázatot indítanak az iskoláknak ingyenesen megszerezhető LEGO robotkészletekre.
TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást
Megnyitotta kapuit a TECHXPO 2024, Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója Budapesten. A négynapos rendezvény fajsúlyos nemzetközi konferenciaprogrammal indult, melynek nyitóelőadását Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tartotta a Digitális Állampolgárság témájában. Előadott még a konferencián többek között Gerd Leonhard, a világ TOP 10 jövőkutatóinak egyike, Hong-Eng Koh, a Huawei Technologies globális közszolgálati iparági vezető kutatója, illetve Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója is.
A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.