LinkedIn kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: LinkedIn
Korszerű tudás az állásszerzésért
Folytatja nagysikerű képzési programját a Microsoft: a LinkedIn-nel együttműködve világszerte 10 millió embert terveznek bevonni olyan képzésekbe, amelyek a digitális szektorban nagyon keresett hat szakterületen kínálnak tudást, és ezzel jobb esélyt az elhelyezkedésre. 350 ingyenes kurzus indul hét nyelven, ezekben a szakmákban: ügyintéző, projektmenedzser, üzleti elemző, rendszergazda, szoftverfejlesztő, adatelemző. A bizonyítvány megszerzői LinkedIn jelvénnyel adhatják tudtára a munkaadóknak, milyen szakterületeken szereztek jártasságot.
A TikTok és a LinkedIn meghódította az üzleti szektort
Virágkorukat élik a közösségi platformok, korosztálytól, funkciótól függően szinte mindenki megtalálhatja a kedvére valót. A Facebook van legrégebb óta velünk, tréfásan azt is szokták mondani, hogy aki „nincs fent rajta”, az nem is létezik. Az Instagram valamivel később jelent meg; főként képes tartalmak megosztását szolgálja. Van még azonban két lényeges fórum, a TikTok és a LinkedIn, amelyeket többnyire a két végletnek tekintik az emberek.
Itt az első hazai online felmérés a LinkedIn használatáról
A LinkedIn-t használó diplomások háromnegyede (74%) üzleti szempontból elengedhetetlennek tartja a közösségi oldal használatát – derült ki az Avantgarde Group által készített hiánypótló szakmai felmérésből, amelynek keretében közel 600 diplomás felhasználót kérdeztek meg az oldallal kapcsolatos tevékenységükről. A megkérdezettek között mindenki ismeri az oldalt, szemben a 20%-os magyar átlaggal. A kitöltők több mint fele naponta, 83 százalék pedig hetente legalább egyszer ellátogat a közösségi felületre.
30 millió ember fejlesztette tudását a Microsoft és a LinkedIn kurzusain
Elérte a 30 milliót azok száma, akik a tavaly június óta a Microsoft és a LinkedIn segítségével tettek szert az elhelyezkedésüket segítő digitális tudásra – jelentette be a Microsoft. A vállalat továbbra is elkötelezetten dolgozik azért, hogy a gazdaság szereplői a technológiákat ismerő, képzett munkaerőt találjanak. Magyarországon 43 ezret is meghaladja azok száma, akik továbbképezték magukat az ingyenes digitális kurzusokon.
A Microsoft, a LinkedIn és a GitHub közös digitális továbbképzéséhez már több mint 10 millióan csatlakoztak világszerte
A COVID-járvány következtében kialakult gazdasági válság és munkanélküliség enyhítésére a Microsoft júniusban indította el nagyszabású programját, amely világszerte 25 millió ember átképzését tűzte ki célul. Az eddig elért eredmények visszaigazolják a kezdeményezés időszerűségét, hiszen az elmúlt három hónapban 231 országban és térségben több mint 10 millió tanulni vágyó embert vontak be az oktatási programba az opportunity.linkedin.com oldalon keresztül. Magyarországon eddig 11 668-an csatlakoztak az online továbbképzésekhez, amellyel hazánk a 62-ik a tanfolyamokat indító országok rangsorában. A legnépszerűbbek a szoftverfejlesztő, az ügyfélszolgálati specialista és az adatelemző továbbképzések.
25 millió embert képez át informatikussá a Microsoft
A COVID-járvány következtében kialakult gazdasági válság és munkanélküliség enyhítéséhez járul hozzá a Microsoft június 25-én induló programja, amely világszerte 25 millió ember átképzését fogja támogatni. A Microsoft, a LinkedIn és a GitHub együtt biztosítanak ingyenes tananyagot, segítik az álláskeresőket a képesítések megszerzésében és az elhelyezkedésben.
Mit mond rólad a digitális profilod?
A megfelelő tanulmányok és szakmai gyakorlat elengedhetetlen a kívánt állás megszerzéséhez, azonban ma már nem biztos, hogy csupán ezek elegendőek is. Napjainkban egyre fontosabbá válik az is, hogy meg tudjuk különböztetni magunkat a többi jelölttől: azaz legyen egy jól körülhatárolható, könnyen felismerhető személyes márkánk. Bár ezt sokszor nem tartjuk szem előtt, személyiségünket a legtöbb ember felé online jelenlétünk reprezentálja. A METU szakértői most néhány tippel segítenek abban, hogyan építhetjük tudatosan az énmárkánkat az online térben.
Innovatív marketing és értékesítési megoldások az Oracle-től
Az Oracle bejelentette, hogy integrálja az Oracle Marketing Cloud szolgáltatást a LinkedIn Campaign Manager megoldásával – amely a nemrégiben bejelentett Matched Audiences megoldás része –, hogy elősegítse a marketingkampányok pontosabb célzását és jobb megtérülését.
A LinkedIn szerint a Schneider Electric vonzza a tehetségeket
A Schneider Electric, az energiamenedzsment és az automatizálás nemzetközi szakértője a 30. helyet szerezte meg az összesítésben, saját iparágán belül és a francia cégek körében pedig az előkelő második helyezést érte el a legnagyobb szakmai közösségi oldal, a LinkedIn 40 legvonzóbb nemzetközi vállalatot felvonultató listáján.
A Microsoft megvásárolja a LinkedIn-t 26 milliárd dollárért
A Microsoft saját blogján jelentette be ma, hogy megállapodást kötött a LinkedIn vezetőivel a LinkedIn részvényeinek darabonként 196 dolláros átvételéről, ami összességében 26,2 milliárd dolláros akvizíciót jelent. A LinkedIn megtartja saját márkenevét, önállóságát, kultúráját...
A Big Data átalakítja a HR jövőjét
Meghatározó ipari trend, hogy egy vállalat HR-szakembere számára mára fontosabbak meghatározott személyiségjegyek, mint az eddigi munkahelyi tapasztalatok és a megszerzett készségek. Ehhez nyújt megfelelelő mérési eszközt a Big Data elemzés, amely a jelölt kiválasztási folyamatában előrejelezheti akár azt is, hogy mekkora eséllyel és mikor hagyjuk el a céget. A digitális adatbányászat így a HR legfontosabb folyamatait írhatja át 2016-ban.
Megújult a LinkedIn mobilalkalmazása
Jeff Weiner, a LinkedIn vezérigazgatója a Talent Connect konferencián jelentette be, hogy frissítették mobilalkalmazásukat. A legújulás azonban csak a dizájnfrontot érinti.
Már GIF-eket és hangulatjeleket is küldhetünk a LinkedInen
Új funkcióval bővült a LinkedIn. A felhasználók a jövőben emotikonokat és GIF képeket is küldhetnek üzenetben.
Már 600 ezer LinkedIn-tag van Magyarországon
Kevesebb, mint egy év alatt százezerrel gyarapodott a hazai LinkedIn-felhasználók tábora. A LinkedIn-tagság hivatalosan július 9-én érte el a hatszázezres taglétszámot Magyarországon. A portál a világ legnagyobb szakmai, üzleti közösségi oldala, 350 millió felhasználója van.
Nőtt a bevétele, de veszteséges a LinkedIn
A vállalat árbevétele 45 százalékkal, 568 millió dollárra (176 milliárd forint) nőtt éves összehasonlításban, azonban a nettó veszteség 4,3 millió dollárt tett ki a szeptember végéig tartó három hónapban. Egy évvel ezelőtt 3,4 millió dollár volt a veszteség. A cég adatai szerint többek között a marketingköltségek, a termékfejlesztési és az adminisztratív kiadások miatt volt veszteséges a negyedév.
Félmillióra nőtt a magyar Linkedin tagság
A világ legnagyobb online üzleti, szakmai közössége és egyben a világ harmadik legnagyobb közösségi média platformja 313 millió felhasználót tudhat magáénak. Magyarországi tagsága augusztus közepén elérte a félmilliós számot.
Közösségi médiamutatók hazánkban
A Kutatócentrum első negyedéves Web2.0 Report felméréséből kiderül, hogy a közösségi médiahasználók egyharmada mobilról és munka közben is közösségi életet él. Továbbra is a Facebook áll az élen.
Közösségi élet a Facebookon túl
A magyar internetezők a Facebook után a Tumblr mikroblogra és a Foursquare helymeghatározó szolgáltatásba töltenek fel a legszívesebben tartalmakat, zenét pedig nem az online rádiócsatornákon, hanem a YouTube-on keresztül hallgatnak a legtöbbet.
Helyi sajátosságokkal indul a LinkedIn álláskereső portál kínai változata
Kínai nyelven is elérhető a hét elejétől a LinkedIn, a munkakapcsolatok építésére specializálódott közösségi portál, a cenzúra miatt ugyanakkor annak a helyi sajátosságokhoz kell igazodnia.
Több mint 2 millió felhasználó fiók esett a hackerek áldozatául
A Trustwave új jelentése szerint több mint 2 millió felhasználói fiók esett a hackerek áldozatául a múlt hónapban, főként a népszerű oldalak fiókjai voltak a célpontok, mint például a Yahoo, LindekIn, Facebook, Twitter, Gmail.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!