Már GIF-eket és hangulatjeleket is küldhetünk a LinkedInen
Új funkcióval bővült a LinkedIn. A felhasználók a jövőben emotikonokat és GIF képeket is küldhetnek üzenetben.
Jelenleg 30 millióan használják a szakmai közösségi oldalt, a LinkedInt. A vállalat úgy döntött, frissíti a szolgáltatás üzenetküldési funkcióját, melynek révén mostantól a felhasználók számára a hangulatjelek és a GIF képek küldése is engedélyezett.
A vállalat hivatalos blogposztban számolt be az újításról, ahol azt is írták, hogy többen jelezték ilyen irányú igényüket, amit most átgondoltak, és megvalósítottak. Mindez tükrözi a valóságot, hogy a szakemberek ma már egészen máshogyan kommunikálnak egymással.
Vizuálisan az asztali verzió továbbra is letisztult és minimál dizájnú maradt, viszont a bal oldali sáv nagyon emlékeztet a Messengerre, hiszen különálló chatablakokat nyithatunk, ahol üzenetet írhatunk, képeket, dokumentumot küldhetünk, illetve különféle hangulatjeleket, matricákat és GIF-eket is küldhetünk. Ezek közül néhányat maga a LinkedIn készített, míg másokat a partnercége, a Riffsy.
A mobilalkalamzást szemügyre véve elmondható, hogy a frissítés sokkal jobban passzol a kisebb kijelzőhöz. A kezdőképernyőn az üzenet ikonra kattintva jön elő a csevegőablak, amely valóban a Messengert idézi.
Erre a lépésre szükség is volt, hiszen a különféle csevegőprogramok egymással szállnak harcba. Ezt a nagyok sem hagyhatják figyelmen kívül, többek között a Twitter is feleszmélt már korábban, és a közvetlen üzenetküldésnél kiiktatta a 140 karakteres limitet.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Már 600 ezer LinkedIn-tag van Magyarországon
- Animált GIF-ek segítségével fejezhetjük ki hangulatainkat a Facebookon
- Megérkezett az iOS 8.3 végleges verziója
- Egy Facebook poszt miatt tartóztattak le egy tinédzsert az USA-ban
- A YouTube GIF-eket tesztel
- Nőtt a bevétele, de veszteséges a LinkedIn
- Az Imgur nyugdíjazza a GIF-eket
- Félmillióra nőtt a magyar Linkedin tagság
- Az animált tartalmakat is támogatja a Twitter
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.