Az animált tartalmakat is támogatja a Twitter
A Twitter szerdán jelentette be hivatalosan, hogy GIF támogatással bővül a mikroblog, ami azt jelenti, hogy a felhasználók animált képeket is megoszthatnak mind a webes, mind pedig a mobil felületen.
A Twitter hivatalos csatornáján jelentette be, hogy ezentúl támogatja az animált tartalmakat is. A felhasználók webes felületen, valamint az alkalmazás Android és iOS verziójában is megoszthatnak GIF-eket. Elindításuk ugyanúgy működik, mint a videótartalmak esetében. A „play”, lejátszás gombra kattintva indul el az animáció.
A Twitter felhasználók jelenleg csak úgy oszthatnak meg videótartalmakat, ha azokat a Vine-on is közzéteszik, ám a GIF-ek esetében nincs ilyen kikötés: egy átlagos twitterező is tehet közzé ilyen tartalmat. Korábban a Twitpicen keresztül lehetett ilyeneket megosztani, ám az új GIF támogatással mindez érvényét veszti.
Ideje volt megtenni ezt a lépést, mert úgy tűnik, a közösségi oldalakon egyre népszerűbbek az animált tartalmak. A Pinterest idén januárban, a Facebook pedig már tavaly augusztusban vezették be ezt a funkciót.
Forrás: Mashable.com; Kép: entrepreneur.com
Kapcsolódó cikkek
- Valós időben reagáló vállalatok az Oracle Database In-Memory erejével
- Futball üzemmód a Samsung tévéken
- Az első Vine videó az űrből
- Szingapúrban is bemutatkozott a Noreg kártyamenedzsment rendszere
- NetIQ PlateSpin Forge 4: jolly joker az informatikai szolgáltatások védelmére
- A Supermicro az adatközpontokra fókuszál
- A SUSE privát felhőben is állja a sarat
- Egy új alkalmazásfejlesztési technológia: fele idő és pénz
- RE szériás IT szekrények az Eatontól
- Hivatalos a Twitter elnémítás funkciója
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.