Innovatív marketing és értékesítési megoldások az Oracle-től

Az Oracle együttműködést jelent be a LinkedIn-nel és bemutatja legújabb, gépi tanuláson alapuló intelligens alkalmazásait

forrás: Prím Online, 2017. május 2. 10:35

Az Oracle bejelentette, hogy integrálja az Oracle Marketing Cloud szolgáltatást a LinkedIn Campaign Manager megoldásával – amely a nemrégiben bejelentett Matched Audiences megoldás része –, hogy elősegítse a marketingkampányok pontosabb célzását és jobb megtérülését. 

A termékintegráció lehetővé teszi az Oracle Marketing Cloud felhasználók számára, hogy a LinkedIn több mint 467 millió felhasználójának adataira építve érhessék el a megfelelő célközönséget a világ legnagyobb professzionális közösségi hálózatában.  

 

A marketing szakemberek személyre szabott, célzott kampányokat hozhatnak létre egyszerre több csatornán – e-mail, weboldalak, digitális hirdetések -, hogy a megfelelő közönséget a megfelelő időpontban érhessék el a vásárlási folyamat során. 

 

Az Oracle a 2016-os Openworld konferencián jelentette be az ún. Adaptív Intelligens Alkalmazások piacra vitelét. Ezek mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldások, amelyek kifinomult döntési mechanizmusok és gépi tanulási folyamatok révén alkalmazkodnak és tanulnak az adatokból történt interakciókból, és ennek eredményeképpen javaslatokat tesznek az üzleti felhasználóknak a következő lépést illetően. 

 

Az Oracle új “Adaptive Intelligent Apps for CX (Customer Experience)” alkalmazásai kereskedelmi, értékesítési és marketing szakemberek számára kínál megoldásokat, hogy ügyfeleiknek magasabb szintű fogyasztói élményt nyújthassanak. Ezek az alkalmazások a világ legnagyobb adatfelhőjére, az Oracle Data Cloud-ra épül, több mint 5 milliárd fogyasztói profilt tartalmaz és több mint 7,5 trillió adatpontot gyűjt havonta. 

 

Az Adaptive Intelligent Apps for CX alkalmazások képesek valós időben reagálni, tanulni és alkalmazkodni korábbi és aktuális ügyféladatokat, közösségi aktivitást, kattintásokat, valamint egyéb információkat, mint időjárás, hasonló profilú más felhasználók tevékenysége és Internet of Things adatokat alapul véve.  

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését

A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban. 

2024. május 3. 13:04

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14