Hazai ERP-felmérést készít az XAPT
Átfogó felmérést indított az XAPT, amelynek segítségével a vállalat reális képet szeretne kapni a vállalatirányítási rendszerek hazai elterjedtségéről, használatáról. A hiánypótló kutatás olyan területekre is kiterjed, amelyek nem tartoznak közvetlenül egy ERP megoldás hatáskörébe, de fontosak lehetnek a vállalati működés szempontjából.
A hazai központú, de a vállalatirányítási rendszerek területén világszinten jelenlévő XAPT egy online felmérés keretében szeretné feltérképezni a magyarországi ERP rendszerek használatával kapcsolatos szokásokat.
A vállalat többek között arra kíváncsi, hogy melyek a legelterjedtebb rendszerek, a telepített megoldások mennyi idő alatt, mekkora költséggel, illetve milyen mértékű testreszabással kerültek bevezetésre. A kifejezetten a felhasználókra koncentráló felméréssel az XAPT arra is keresi a választ, hogy egy ERP rendszer milyen módon könnyíti meg a munkavállalók életét, és a felhasználók mennyire elégedettek a vállalat szoftveres megoldásaival. Az XAPT a vállalatirányítási rendszerek mellett a vállalatok egyéb működési területeinek szoftveres lefedettségéről, illetve a várható informatikai fejlesztések irányáról is tájékozódni szeretne a kutatás során.
„Ezzel a kutatással nem csak a hazai vállalkozások ERP rendszerekkel kapcsolatos tapasztalatait szeretnénk felmérni, hanem az egyéb területek szoftveres lefedettségét és a felhőalapú megoldások iránti igényeket is fel szeretnénk térképezni” – nyilatkozta Ambrus Zsolt, az XAPT Hungary Kft. ügyvezető igazgatója. „Az XAPT bátorítani szeretne minden hazai felhasználót a kérdőív kitöltésére, hogy pontos és átfogó képet kaphassunk a magyar informatikai viszonyokról.
A Nagy ERP Felmérés 2013 néven futó webes felületen zajló felmérés pár perc alatt kitölthető, a kutatás résztvevőinek a kérdőív kitöltése után az XAPT automatikusan elküldi a 25 legnépszerűbb rendszer listáját, így a válaszadó össze tudja hasonlítani saját felhasználói tapasztalatait másokéval.
A kérdőív az alábbi linken érhető el:
http://kerdoiv.erpvalasztas.hu/index.php
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 50 új funkció a legújabb verziójú SAP vállalatirányítási rendszerben
- Költséghatékony vállalatirányítási rendszerrel az e-útdíj többletköltsége ellen
- Gördülékeny ügymenet Microsoft Dynamics NAV megoldással
- Az abas Web Interface-t még a konkurencia is díjazta
- ERP felhőben
- Kilenc jel, ami arra utal, hogy ERP rendszere megérett a váltásra
- Termelés-optimalizálás felsőfokon Preactorral
- Az ERP és CRM együttműködésének lehetőségei
- Van még mit javítani a vállalatirányítási rendszereken
- Átszabta ERP-rendszerét a Microsoft
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.